Vestingronde Steenwijk 1-3 sept 2017

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
Gebruikersavatar
alstro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 11 november 2003, 22:26
Mijn mountainbike: een schuur vol
Contacteer:

Al genoemd in ander topic. Ziet er naar uit dat er een nieuwe 3-daagse aan zit te komen in de regio Steenwijk.

http://www.mtbvestingronde.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
alstro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 11 november 2003, 22:26
Mijn mountainbike: een schuur vol
Contacteer:

Oh dubbel, gooi deze maar weg
TCTH
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 17:00

Ook 1,2 en 3 september mtb meerdaagse in midden van Nederland, met vrijdag avond een tijdrit, zaterdag twee etappes en zondag een zware etappe. Een unieke meerdaagse voor beperkt aantal deelnemers. Met mooie prijzenpot.
Patje1977
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 28 april 2009, 13:29
Mijn mountainbike: Scott Scale
Contacteer:

TCTH schreef:Ook 1,2 en 3 september mtb meerdaagse in midden van Nederland, met vrijdag avond een tijdrit, zaterdag twee etappes en zondag een zware etappe. Een unieke meerdaagse voor beperkt aantal deelnemers. Met mooie prijzenpot.
Meer info te vinden op!?
RikS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: di 9 september 2014, 08:43

Zo het nu lijkt wordt de inschrijving voor de MTB Vestingronde begin februari geopend. Hou facebook en de website goed in de gaten.
RikS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: di 9 september 2014, 08:43

De inschrijving voor MTBvestingronde is geopend.

De MTB Vestingronde is een meerdaagse mountainbikemarathon voor duo’s, die in 3 verschillende dagetappes een route rijden rondom vestingstad Steenwijk. Tijdens de dagetappes zijn er enkele time trails waar de tijd van de rijders opgenomen wordt. Aan de hand van deze tijden zal een klassement opgemaakt worden.

De route van ca. 400 km is opgedeeld in drie dagetappes die starten en finishen bij Rabo Theater De Meenthe in Steenwijk. Met uitzondering van de laatste finish, deze zal op de Markt in het centrum van vestingstad Steenwijk zijn.

Voor meer info zie onze website http://www.mtbvestingronde.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Er is plek voor max 100 teams. Dus schrijf je nu snel in want vol = vol!
MHJ5
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 10:12
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SLT

Site werkt niet / niet correct....
MHJ5
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 10:12
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SLT

Werkt inmiddels weer correct.......
veentje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 17:34
Mijn mountainbike: Canyon lux 8 / Grail CF 8

Staat nergens wat de kosten voor het evenement zijn...
Correctie In het reglement staat het :oops:
fv1262
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 11:34

beste renners, de organisatie van de vestingronde heeft het volgende verzoek:

schrijf zo spoedig mogelijk in. er is een optie genomen op de accommodatie waar gedoucht,geslapen en gegeten word. deze offerte loopt eind maart af zijn er dan geen voldoende aanmeldingen dan is de kans groot dat ook deze wedstrijd niet zal doorgaan. tot nu toe hebben zich nog maar 10 teams ingeschreven. zou zonde zijn als ook deze unieke wedstrijd niet door zou gaan.
voor informatie en inschrijvingen www.mtbvestingronde.nl
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1380
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

fv1262 schreef:beste renners, de organisatie van de vestingronde heeft het volgende verzoek:

schrijf zo spoedig mogelijk in. er is een optie genomen op de accommodatie waar gedoucht,geslapen en gegeten word. deze offerte loopt eind maart af zijn er dan geen voldoende aanmeldingen dan is de kans groot dat ook deze wedstrijd niet zal doorgaan. tot nu toe hebben zich nog maar 10 teams ingeschreven. zou zonde zijn als ook deze unieke wedstrijd niet door zou gaan.
voor informatie en inschrijvingen www.mtbvestingronde.nl
Eind maart een 3 daagse die in september is al cancellen? Volgens mij laten jullie je wat gek maken door andere reeds bewezen succesvolle bewezen evenementen die wel snel volgeboekt zijn :bier:
fv1262
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 11:34

heeft niets met gek maken te maken. maar de accommodatie waar een optie op is genomen wil wel graag duidelijkheid. het gaat hier om een sporthal/theater de Meenthe. mocht het onverhoopt niet doorgaan dan kunnen zij in zee met andere belanghebbenden. las je het evenement 3 weken voor aanvang af dan is de kans wel erg klein dat zij het opnieuw kunnen verhuren.
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1380
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Bijzonder dat je het daar van laat af hangen dan
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

En bijzonder dat je dan geen solo rijders wilt ?
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
RikS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: di 9 september 2014, 08:43

Graag wil ik even op bovenstaande reageren.
De mensen van de organisatie, en in dit geval ben ik er ook eentje van, zijn gewoon een paar enthousiaste vrijwilligers die iets proberen op te zetten. Dat kost heel veel tijd, dat geeft niet want daar hebben we zelf voor gekozen. Maar ……..
Om een evenement als dit op te zetten moeten we dingen vastleggen zoals accommodatie, bedden, tijdwaarneming, EHBO, etc. Dat kan allemaal niet vrijblijvend en moet dus op tijd definitief vastgelegd worden, en dus ook betaald. Nu blijkt dat er tot nu toe nog maar 10 teams (dus 20 deelnemers) zich hebben ingeschreven is de vraag of het wel haalbaar is. Niemand geeft ons de garantie dat we in september het benodigde aantal deelnemers bereiken. Het lijkt er zo op dat er geen animo is voor een evenement als dit.
Het blijft dus financieel een groot risico om het toch door te laten gaan.
Dat we er veel vrije tijd in moeten stoppen vinden we niet erg maar om onze spaarcenten eraan op te offeren gaat ons te ver.

Natuurlijk zouden we graag solorijders willen maar dat krijgen we vergunning technisch nog niet voor elkaar. We zullen eerst een jaar met duo’s moeten beginnen. De intentie is om dit evenement in de toekomst uit te breiden als het zover mag komen.

Dus aan jullie de keus:
Willen jullie een mooi evenement voor nu en in de toekomst, of niet?
Plaats reactie