Van een Honda SP1/SP2 ga je geen spijt krijgen. Ook een RSV Mille rijdt zeer gaaf en is een stuk beter betaalbaar aangezien de SP1 en SP2 nu steeds meer collectors items worden. Had die van mij nooit weg moeten doenfloris500 schreef:Ook 1 van mijn liefdes wel, ik sluit niet uit dat er ook nog eens 1 hier komt te staan. Of een SP1/2.. Of een Corsaro.. Of.. :p (gelukkig nog wel keuze op de 2ehands markt)Kootje schreef:@floris500:
Grappig dat je de RSV aanhaalt. Mijn grote liefde onder de sportieve 2 cilinders...
Inderdaad jammer dat de 2 cilinders uit de mode geraakt zijn. In zo'n blok zit IMHO veel meer karakter dan in de 4 cilinders.
Maatje van me had ook een TL, kan ook zeker een leuk geluid uit komenFred (mtb-sport) schreef:2 cilinder idd heerlijk. Meer karakter dan een 4 pitter, maar rij alweer vanaf 2005 op GSXR'en.
Mijn TL had van die open BOS carbon dempers, je kon de uitlaatklep bij wijze van spreke zien als je achterin de uitlaat keek.
Destijds wel getwijfeld over de RSV-mille, model vanaf jaargang 2004 zoals onderstaande
Beetje sportieve 2 pitter is er inderdaad amper meer muv Ducati.
Maar nu zelf een beetje aan het wachten op een generatie 3 van de Hayabusa, nu voor ons prima sportievere toerfiets.
Bij mij zitten er nu open Mivv dempers onder, prachtig geluid ook! ( https://www.youtube.com/watch?v=DkYHA124SCU" onclick="window.open(this.href);return false; / https://www.youtube.com/watch?v=pwgA3rdJTvA" onclick="window.open(this.href);return false; )
Al doet zo'n filmpje niet echt recht aan het geluid, maargoed het geeft een idee
Buitenom Ducati heb je onze oranje vrienden uit Oostenrijk nog die veel met de V2 doen, verder niet veel grote fabrikanten nee.
Ik zou nog wel eens op een 3-cilinder willen rijden, erg benieuwd hoe dat rijdt.. Sommige zeggen dat het "best of both worlds" is..
Een drie cilinder rijdt daarentegen ook zeer gaaf