Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Dunebiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: vr 11 november 2016, 01:20
Mijn mountainbike: NL

Zo dan, dat ziet er super uit. Prachtige trip!
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

marcomtb1972 schreef:Laatste bijdrage over Gran Canaria.
Nog even 35 minuten zon, blauwe luchten, toffe trails en goed gezelschap.

Een lange impressie van de No Shepra Trail met een gids van Freemotion biketours op Gran Canaria.

Part 1: 11 minuten film. Start op 1250 hm na een uplift van een uur uit Maspalomas, eerst 2,5 km klim over asfalt naar 1300 hm, dan 7,5 km afdalend over asfalt naar start van trail op circa 950 hm, dan 12 km trails rijden circa 800 hm up en down naar de lunch plek op 1200hm. Gevarieerd landschap en toffe trails.

https://www.youtube.com/watch?v=ZvfiWkrxjXs" onclick="window.open(this.href);return false;

Part 2: 23 minuten film. Start vanaf lunchplek op 1200 hm, afdalen via 22 km singletrail, VET.

https://www.youtube.com/watch?v=-pPT_QCfFFI" onclick="window.open(this.href);return false;
Ge-wel-dig weer! :bier:
Ook mooi bij het eerste filmpje bij 7:35. De gids is nog aan het uitleggen over de technische afdaling en jij gaat het alvast aan, en rijdt het :-q

Je 2de filmpje helemaal zitten kijken, en ik genoot, krijg gelijk superzin in de buitenland tripjes! Dit zijn exact de trails waar ik ook mijn plezier vandaan haal. Siked! 8)
marcomtb1972 schreef:WEL voor singletrail liefhebbers.
Me! Me! :winkie:
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 585
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

@KevinBel, bedankt voor je positieve feedback, gr.
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2016
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

marcomtb1972 schreef:Laatste bijdrage over Gran Canaria.
Nog even 35 minuten zon, blauwe luchten, toffe trails en goed gezelschap.
.........
PS, NIET voor helmcam haters en mensen die zich te veel zorgen maken over mede bikers die wat uitdagendere trails willen berijden.

WEL voor singletrail liefhebbers.

Have fun.

Erg mooi weer, is de georganiseerde tocht de meerprijs waard tov je eigen tochten?
Belg
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: di 6 december 2011, 19:32
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL 9.9 2015 Meteor grey-Red

marcomtb1972 schreef:Laatste bijdrage over Gran Canaria.
Nog even 35 minuten zon, blauwe luchten, toffe trails en goed gezelschap.

Een lange impressie van de No Shepra Trail met een gids van Freemotion biketours op Gran Canaria.

Part 1: 11 minuten film. Start op 1250 hm na een uplift van een uur uit Maspalomas, eerst 2,5 km klim over asfalt naar 1300 hm, dan 7,5 km afdalend over asfalt naar start van trail op circa 950 hm, dan 12 km trails rijden circa 800 hm up en down naar de lunch plek op 1200hm. Gevarieerd landschap en toffe trails.

https://www.youtube.com/watch?v=ZvfiWkrxjXs" onclick="window.open(this.href);return false;

Part 2: 23 minuten film. Start vanaf lunchplek op 1200 hm, afdalen via 22 km singletrail, VET.

https://www.youtube.com/watch?v=" onclick="window.open(this.href);return false;

WEL voor singletrail liefhebbers.

Have fun.
Wauw, dit is een vette bike trip, tijdens je vakantie. Geeft men wel vtv. Aan, wat de moeilijkheidsgraad van de rit is? Want deze trails wil je als standaard toerist toch niet gaan nemen. Daar moet je toch echt wel wat technische bagage voor hebben!
Ga is op hun site kijken, mss thuis is "een balletje opgooien" dat we volgend jaar naar gran canaria moeten! Mooie ervaring hoor#jaloers,
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 585
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Thanks guys,
@paulus, t.o.v. van mijn eigen tochten niet. Het was mijn eerste gegidste mtb tocht ever, money well spend dacht ik zelf. Ben je geen trail zoeker en wil je niet alleen op pad dan heb je weinig keuzes en zal je de beurs moeten trekken, haha.
@belg, in de folder die je in hun shops kunt halen staan tabellen met indicatie over zwaarte van de tochten, dus je zult zelf een inschatting moeten maken, i.d.d. enige technische bagage en een gezonde dosis lef maakt zo`n tocht wel aangenamer en knieprotectie meenemen / huren is wel een minimale vereiste.
Groet, en op naar het volgende project: Fuerteventura.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 585
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Nog ff 1 uit de oude doos.
Sept 2016, einde van de middag, lekker zonnetje, alleen op de trail.
Laatste run van die dag, een helm cam en een rear cam.
Als ik de eerste bos sectie in rijd hoor ik vaag wat over de stenen stuiteren, dat blijkt dus de rear cam te zijn, afgebroken mount.
Maar goed dat de casing er om heen zat, de sony kan wel een stootje verdragen.
Rest van de trail daarna dus alleen maar helm cam, niet de beste kwaliteit maar het kan er mee door.
Was het alvast maar weer september, dan nog maar eens proberen.
Impressie van de X-Line in Saalbach.

https://www.youtube.com/watch?v=vgBrJfVN31M" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

marcomtb1972 schreef:Nog ff 1 uit de oude doos.
Sept 2016, einde van de middag, lekker zonnetje, alleen op de trail.
Laatste run van die dag, een helm cam en een rear cam.
Als ik de eerste bos sectie in rijd hoor ik vaag wat over de stenen stuiteren, dat blijkt dus de rear cam te zijn, afgebroken mount.
Maar goed dat de casing er om heen zat, de sony kan wel een stootje verdragen.
Rest van de trail daarna dus alleen maar helm cam, niet de beste kwaliteit maar het kan er mee door.
Was het alvast maar weer september, dan nog maar eens proberen.
Impressie van de X-Line in Saalbach.

https://www.youtube.com/watch?v=vgBrJfVN31M" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat ziet er geweldig uit! Het lijkt me fantastisch om te doen! Ik vertrouw mijn eigen skills nog niet genoeg, en m'n hardtailtje is niet de perfecte kandidaat voor trails als dit, maar dit is toch zeker een meer dan uitstekende reden om te trainen!
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

gewoon doen! als je hier in het bos prima singles kan rijden (beetje technische danwel) kan je het daar ook prima doen :-q eerste paar keer zal de angst je meer in de tang pakken dan dat je skills te kort komt :lol: hardtail lekker thuis laten en een fiets huren.. als ik de gopro footage zo bekijk kan je daar vanaf 130mm al dik plezier hebben.. optimaal zal zo'n 160mm zijn.. vooral als je begint thuis lekker wat op flats gaan leren rijden en dan daar mee starten (9 van de 10 huur fietsen zijn hier ook mee uitgerust).. 8)
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Gebruikersavatar
snaggletooth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 17:58
Mijn mountainbike: Bikepark Spaarnwoude
Contacteer:

Ik krijg er weer zin in, we hebben alweer een appartementje geboekt voor Saalbach. Eerste dag Leogang om in te komen :o :lol: :bier: Braaap
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Wij ook :) 21 aug - 5 sept :D
Gebruikersavatar
MickeyMetz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 25 maart 2015, 20:59
Mijn mountainbike: Cube Stereo 160 Hpa Custom
Contacteer:

Ik mag gelukkig iets eerder 1-10 juli :D
Mijn Video's : https://www.youtube.com/channel/UCiRJiY ... LtQ/videos
Subscribers worden uiteraard gewaardeerd!! :D
Gebruikersavatar
snaggletooth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 17:58
Mijn mountainbike: Bikepark Spaarnwoude
Contacteer:

Wij zijn er 29 juni er 3 juli vertrekken we weer
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 585
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Zie ik een Let's ride ontstaan ?
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1066
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

kingjoop schreef:gewoon doen! als je hier in het bos prima singles kan rijden (beetje technische danwel) kan je het daar ook prima doen :-q eerste paar keer zal de angst je meer in de tang pakken dan dat je skills te kort komt :lol: hardtail lekker thuis laten en een fiets huren.. als ik de gopro footage zo bekijk kan je daar vanaf 130mm al dik plezier hebben.. optimaal zal zo'n 160mm zijn.. vooral als je begint thuis lekker wat op flats gaan leren rijden en dan daar mee starten (9 van de 10 huur fietsen zijn hier ook mee uitgerust).. 8)
Ik moet zeggen dat ik mijn downhillbike geen overbodige luxe vond op de x-line :)
Plaats reactie