Benodigdheden voor op de mountainbike

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
The Drutz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 806
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 15:09
Mijn mountainbike: Santa Cruz 5010 C, GT Peace 9R
Contacteer:

kermit schreef:Toch blijft een goede rugzak de beste optie...
Maar als je toch liever alles aan je frame hebt: hou er rekening mee dat pompjes in de loop der vieze tijden troep binnenkrijgen. Een jaartje niet naar omkijken en je hebt kans dat-ie overleden is tegen de tijd dat je 'm nodig hebt.
+1 Ook mogen ervaren toen ik met een lekke band stond. Sinds die tijd altijd rugtas met pompje en materialen mee.
"Righty tighty, lefty loosey."
M.A.S
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 497
Lid geworden op: za 25 februari 2012, 20:31
Mijn mountainbike: focus whistler bulls sharptale

En een regenjasje
groetjes Marcel
Tiger1050
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 15:07
Mijn mountainbike: Zeewolde

Rugzakje doet het voor mij, wel eentje met een afstands netje, zodat het nog iets doortocht, ook brede banden over je schouder en brede banden bij je heup, draagt bij aan het comfort
Mijn vrouw zei of de fiets er uit of ik .....................................................................................................................soms mis ik haar
staal072
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 24 augustus 2014, 23:45
Mijn mountainbike: Trek Superfly 29"/ Gary F. Supercaliber 26"

Voor mij ook rugzak met eerder genoemde noodspullen . gereedschap. In de zomer gaat de drinkzak in de rugzak erbij. Als het dreigt te regenen; een regenjasje, soms andere handschoenen, doosje ehbo spullen (ik fiets meestal alleen en ook routes waar je bijna niemand tegenkomt..) en binnenband. Uit ervaring weet ik nu dat ik op het ventiel moet letten als ik een reserve meeneem ;-)
Plaats reactie