Veluwse wintercompetitie

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Erik89
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: do 31 maart 2011, 09:30
Mijn mountainbike: Top Fuel
Contacteer:

Pittig rondje vandaag! Heb wat leuke foto's gevonden. Mocht je er wat aan hebben ;)

http://www.oypo.nl/D2C41F1864E89498" onclick="window.open(this.href);return false;
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

mountainbiken zoals het hoort.
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

Mooi rondje, goede omstandigheden, slechte dag :lol: Inderdaad mtb zoals het moet. Lekker pittige klimmetjes en gladde wortels maar prima te doen voor iedereen. Op naar Lunteren!
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

XC-Mike schreef:Mooi rondje, goede omstandigheden, slechte dag :lol: Inderdaad mtb zoals het moet. Lekker pittige klimmetjes en gladde wortels maar prima te doen voor iedereen. Op naar Lunteren!
Nou prima te doen voor iedreen :winkie: zag er toch heel veel lopen op de steile klimmetjes
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

Ik hoef geen mensen te lappen dus ik zie die taferelen niet :winkie: Rond mijn positie ging alles fietsend naar boven (ok niet bij dat mulle zandklimmetje dan)
Gebruikersavatar
alero
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: za 5 maart 2011, 18:49

Is Lunteren op de zelfde locatie als waar in het verleden de bergraces plaats vonden en misschien ook het zelfde rondje?
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

alero schreef:Is Lunteren op de zelfde locatie als waar in het verleden de bergraces plaats vonden en misschien ook het zelfde rondje?
Is idd bij de Goudsberg waar vroeger bergrace was
Gebruikersavatar
wvdb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 198
Lid geworden op: wo 2 mei 2012, 16:41

Rondje volgt delen van het bergrace parcours. Echter blijven we wel alleen in het zandgat. De stukken die rond het middelpunt werden gereden zitten er niet bij. Parcours is daardoor wat 'makkelijker'
Zitten veel korte stijle klimmetjes, afdalingen in het zand, en het nodige stuurwerk in.

Filmpje Zal er ongeveer zo uitzien denk ik
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

En wat is het weer snel omgevlogen !! Vandaag was het wonderwel nog goed te doen! Bedankt voor de goede organisatie dit jaar
Gebruikersavatar
XC-Mike
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 242
Lid geworden op: ma 11 juli 2011, 09:49
Mijn mountainbike: Scott Scale 910 -> Specialized Stumpjumper HT Expert WorldCup

Organisatie bedankt! Het was een mooi seizoen.

Is er misschien al wat nieuws over een zomercompetitie?
Plaats reactie