Wedstrijden in dorst en omgeving?

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
JoeyA
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 28 december 2016, 02:13
Mijn mountainbike: Bianchi Methanol SX Red

Beste bikers!
Ik vroeg me af of een van jullie weet of er binnenkort weer wedstrijden gereden worden in dorst/Drimmelen of iets in die omgeving. Ik heb zelf al op de KNWU wedstrijdkalender gekeken en ook op de wedstrijdkalender van deze site, maar ik kon zo gauw niks vinden.

Alvast bedankt!
Money Can't Buy You Happiness, But It Can Buy You A Mountainbike And That's Pretty Much The Same...
pjoerie
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 24 januari 2010, 20:42
Mijn mountainbike: Canyon Lux

19 feb de classique d'alphen
JoeyA
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 28 december 2016, 02:13
Mijn mountainbike: Bianchi Methanol SX Red

pjoerie schreef:19 feb de classique d'alphen
Als die inderdaad in Alphen plaatsvind, dan is dat nog al een eindje fietsen :winkie: :winkie: :winkie:
Money Can't Buy You Happiness, But It Can Buy You A Mountainbike And That's Pretty Much The Same...
pjoerie
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 24 januari 2010, 20:42
Mijn mountainbike: Canyon Lux

Volgens Google 14 km van dorst naar alphen. Is wel te doen toch.
JoeyA
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 28 december 2016, 02:13
Mijn mountainbike: Bianchi Methanol SX Red

pjoerie schreef:Volgens Google 14 km van dorst naar alphen. Is wel te doen toch.
Zeker wel, 19feb is alleen ook de CFTC in dorst (75km mountainbiken met als doel geld inzamelen voor KWF kankerbestrijding). Daar heb ik me al op ingeschreven dus dat zou een dubbele afspraak zijn :lol: :lol: :lol:
Money Can't Buy You Happiness, But It Can Buy You A Mountainbike And That's Pretty Much The Same...
Fedmas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 18 februari 2013, 22:22
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Cube Reaction

Classique d'alphen is echt een prachtige wedstrijd vroeg in het seizoen. Verder heb je in de zomer Streetrace Goirle als leuk jaarlijks terugkomend evenement.. In Nieuwkuijk worden wel wedstrijden gehouden (baantje TB2000). Verder heb je de ATB Cross, met onder andere een wedstrijd in Oosterhout. http://www.atbcross.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer info. Succes!
Plaats reactie