Bike2build.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Op de een of andere manier is die stap om even te bellen dan te groot...vooral omdat je dan moet uitleggen waar je naar op zoek bent om er vervolgens in de zaak achter te komen dat het toch allemaal net ff anders is (oftewel dat degene aan de telefoon je niet goed heeft begrepen of ik het natuurlijk niet goed heb uitgelegd). Dan kan ik de verzendkosten van een andere shop makkelijk terugverdienen door mijn tijd en reiskosten anders te besteden. Ik lijk ondertussen ook berusting te hebben gevonden dat ik niet a-la-minute een onderdeel heb maar dat ik daar gewoon even een paar dagen op moet wachten.

Op de een of andere manier gebruikte ik de oude site van B2B best wel vaak. Nu zoek ik gemakshalve dus mijn heil ergens anders.

Hetzelfde geldt ook voor kleding. In het verleden nog wel eens online een koopje gezien en hup, onderweg naar huis even passen en oppikken. Nu zie ik niet meer wat er op voorraad is en of er een koopje te scoren valt. En op de gok kijken doe ik dan dus niet.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Ik ervaar hetzelfde. Laatst was ik opzoek naar een set knie protectoren. Dan wil je toch een beetje weten wat ze in de winkel hebben liggen voor je er heen gaat om te passen.
Nu uiteindelijk een set van internet "op de gok" besteld (die goed bevallen :-q), maar anders was ik even naar B2B gereden om verschillende te passen en die dan gelijk mee te kunnen nemen.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
like.dirt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 18:30
Mijn mountainbike: Cannondale scalpel 3 bbq 2017 / F29 carbon 2 2013
Contacteer:

Teleurstellend van bike2build naar cube2buy
Kom er al een tijd niet alles daar k.t ook het personeel de meest hebben geen idee waar ze mee bezig zijn. :(
Met 1 poot kun je zeker fietsen !!!
kooijtje2
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 24 augustus 2006, 18:01
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120

Inderdaad heel jammer was wel een leuke zaak .
Tis wat !
Jasperzz
All rounder
All rounder
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 19 december 2016, 23:33

kennis vind ik wel redelijk van sommig personeel
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Voor een maatje op zoek naar een atb in het start segment. Van oudher denk ik dan ook aan b2b, Cube.
Wat schetst mijn verbazing? Geen webshop meer, geen prijsinfo, helemaal niks.
De stap van het winkeltje aan de dijk naar hun nieuwe pand vond ik al een stap terug, maar nu is er helemaal niks van over. Daar waar de grote spelers juist steeds betere sites/shops krijgen is b2b lekker tegen de stroom in aan het varen.....jammer.
Bicycle, bicycle, bicycle
Plaats reactie