Van Werven 3 uurs Oldebroek

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Van Werven 3-uurs-race 2016

Op 5 november is het weer zover, dan is weer de 3 uur van Van Werven. Wie durft ook dit jaar weer de uitdaging aan om 3 uur tot het uiterste te gaan. Voorinschrijven kan via deze site en is mogelijk t/m 22 oktober.
Er zal ’s morgens tussen 10:00 en 12:00 uur gereden worden door de jeugd van 8 t/m 15 jaar, zij zijn verplicht om als duo de wedstrijd te rijden. Het is voor de jeugd toegestaan om meerdere ronden achter elkaar te rijden, het maximaal aantal ronden dat achter elkaar gereden mag worden is drie.
In de middag mogen de grote jongens van 16 jaar en ouder proberen om het tussen 13:00 en 16:00 uur vol te houden, zij mogen het alleen proberen te volbrengen.
Iedereen die mee wil doen dient in het bezit te zijn van een licentie of basispas van de KNWU. Niet in het bezit van licentie of basispas, deze kan voor € 10,-- worden aangevraagd via de site van de KNWU. Het is ook mogelijk om mee te doen zonder licentie of basispas, in dat geval kan er op de dag zelf een daglicentie worden aangekocht voor € 3,--. In het geval van daglicentie worden de gegevens doorgestuurd naar de KNWU en wordt door hun contact opgenomen om een basispas te nemen, dit is geen verplichting.
Inschrijven kan via de site van de ATB vereniging Oldebroek en is mogelijk t/m 22 oktober, anders kan er op de dag zelf nog worden bijgeschreven.
Kosten:
jeugd € 5,-- per team (daginschrijving €7,50)
€ 10,-- voor 16+ (daginschrijving € 12,50).
Als de voorinschrijving op de dag van sluiting tegen valt dan kan er besloten worden dat de wedstrijd niet door gaat.

Bron : http://www.atb-vereniging-oldebroek.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

er bij,..nog ff 1 x 3uur afzien en dan de winter in
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Neem je maand rust in de winter Schepp ?
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Speedfreak98 schreef:Neem je maand rust in de winter Schepp ?
Neeeee zeker niet :) In de winter gewoon lekker gericht trainen en de veluwse wintercompetitie rijden.
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Ik doe ook mee. Nog nooit eerder een mtb wedstrijd gereden dus ben benieuwd!
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Was weer gezellig!! Mooie vereniging daar in Oldebroek.
jorryt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 1 november 2016, 17:48

Je won ook met overmacht :o

Ik heb na 2 uur moeten opgeven want ik was helemaal leeg, wel jammer want ik reed rond plek 25 maar ik moet het nog een beetje leren (en trainen :oops: ). Volgende week een nieuwe kans.
Reinhard
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 15 juli 2009, 14:20
Mijn mountainbike: Canyon GC SLX XO 2*10

Het was weer fijn. Jammer genoeg helemaal achteraan moeten starten en dus geen profijt van een mooi groepje. Kon mijzelf daarna ook geen pijn doen en ben op 1 tempo door proberen te rijden. Dat ging redelijk goed tot de laatste 3 rondjes toen was ik mijn eenzame strijd een beetje zat en zakte het iets in.

Fijne trainingsrit en hopen dat ik in de VWC wat meer kracht kan vinden. Tot over 2 weken in Oldebroek.
En dat gezapige tempo van de kopgroep was prima bij te houden toen ik eenmaal op een ronde werd gezet....... tot Schepp het zat was en het gas echt open draaide
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

jorryt schreef:Je won ook met overmacht :o

Ik heb na 2 uur moeten opgeven want ik was helemaal leeg, wel jammer want ik reed rond plek 25 maar ik moet het nog een beetje leren (en trainen :oops: ). Volgende week een nieuwe kans.
Daar heb je nu mooi de tijd voor in de winter :) Lekker aan de gewichten hangen met die benen en komende 2 maanden veel z2 training. Over 2 weken is het maar een uurtje,..ook lekker 60 min je longen eruit rijden :)
Plaats reactie