www.bakkerracingproducts.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

snoopy schreef:Ook ik heb de nodige ervaring opgedaan met deze shop......en dat wat ik ervaren heb
deed mij laten besluiten dat ik daar niets meer koopen.....dinsdag middag een broek besteld,
zou donderdag geleverd moeten worden.
Donderdag moddag geen postbezorger gezien, dus maar gebeld (wat opzich al een hele opgave kan worden
gezien die jongens schijnbaar zo druk zijn) rond 3 uur s'middags de eigenaar gesproken die mij
verzekerde het pakje deze avond nog op de bus te doen :-q
Maargoed, vrijdag ook geen bezorger gezien :(( dus zaterdag maar zonder de spullen op vakantie gegaan :-{

Onbetrouwbare shop dus.
Als je zelf een beetje research had gedaan en niet voor een dubbeltje op eerste rang wil zitten had je dit kunnen verwachten.
1,5 a 2 jaar geleden ook een broek niet geleverd gekregen, na meerdere keren aandringen heeft hij het keurig opgelost door mij een duurdere broek voor dezelfde prijs op te sturen. Communicatie is gewoon slecht bij deze webshop als je order niet ontvangt. Prijzen zijn daar in tegen wel behoorlijk scherp. Maakt hem dit een onbetrouwbare shop? Voor mij en vele denken ik niet, omdat hij geen mensen oplicht.

Heb je dingen op tijd nodig; ga naar een LBS, Mantel of futurumshop. Dan kan je 99% van de gevallen wel vanuit gaan dat je het de volgende dag in huis hebt of gelijk mee kunt nemen.
snoopy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 6 april 2011, 21:50

Hartelijk dank voor je voorlichting.

Dus volgens jou moet ik eerst research doen om vervolgens bij bijv dit topic te komen en dan te mogen
lezen dat een groot aantal van de hier geposte ervaringen niet erg positief zijn :wink:
Maargoed, stel, je komt als fietsbroekengeintressierde via google bij deze winkel uit, je leest op de site
voor 15 uur besteld, dezelfde dag verzonden en je plaatst een bestelling. Zover duidelijk toch?
Vervolgens hoor je 2 dagen niets, je moet aan de telefoon gaan hangen, krijgt eindelijk iemand te pakken,
je wordt iets beloofd en dat komen ze uiteindelijk niet na.
Daarom dus een onbetrouwbare shop :wink: van oplochting in dit geval geen sprake
(Maar lees dit topic anders nog eens door en vergaap je aan de soms zeer bijzondere verhalen)
Dus jij vind het normaal dat je meerdere keren op leveren van je bestelling moet aandringen?
Ohja, je opmerking over dubbeltje op de eerste rang enzo kan je je besparen, ik wou domweg een
fietsbroek kopen, niet meer, niet minder.

Dat is mijn ervaring met bakker racing.
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

snoopy schreef:Hartelijk dank voor je voorlichting.

Dus volgens jou moet ik eerst research doen om vervolgens bij bijv dit topic te komen en dan te mogen
lezen dat een groot aantal van de hier geposte ervaringen niet erg positief zijn :wink:
Maargoed, stel, je komt als fietsbroekengeintressierde via google bij deze winkel uit, je leest op de site
voor 15 uur besteld, dezelfde dag verzonden en je plaatst een bestelling. Zover duidelijk toch?
Vervolgens hoor je 2 dagen niets, je moet aan de telefoon gaan hangen, krijgt eindelijk iemand te pakken,
je wordt iets beloofd en dat komen ze uiteindelijk niet na.
Daarom dus een onbetrouwbare shop :wink: van oplochting in dit geval geen sprake
(Maar lees dit topic anders nog eens door en vergaap je aan de soms zeer bijzondere verhalen)
Dus jij vind het normaal dat je meerdere keren op leveren van je bestelling moet aandringen?
Ohja, je opmerking over dubbeltje op de eerste rang enzo kan je je besparen, ik wou domweg een
fietsbroek kopen, niet meer, niet minder.

Dat is mijn ervaring met bakker racing.
Voor dat ik online geld uitgeef zoek ik vaak wel recensies op van shops waar ik nog nooit wat gekocht heb iig.
Zoek uit hoe het met retourneren gaat en hoe ze over het algemeen om gaan met garantieafhandeling.
Als Bakker op dit forum ergens wel niet bekend om staat is dat hij heeeel traag (of niet) levert.
snoopy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 6 april 2011, 21:50

Je hebt gelijk poiuytr, dat was niet slim van mij.
De google recensies zijn dus ook niet betrouwbaar, het kwartje had idd moeten vallen toen ik zag
dat hij zijn eigen een goede recensie geeft :wink:
Dan maar hopen dat anderen er niet intrappen.
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Vorige week een SRAM groep bij 'm gekocht. Had zelf de foute BB-set aangeklikt en daar even over gebeld. Dag van betaling is het spul verzonden en een dag later had ik het netjes thuis. Vond het telefonisch contact prima.
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Ik heb vorige week ook een bestelling hier geplaatst. Winterschoenen, latex en een paar wintersokken. Wat gedoe met een niet goed met Apple apparaten werkend betalingssysteem. Even gebeld en prima contact gehad. Spul zou verzonden worden. Daarna nog een dagje of 2 gewacht en weer gebeld, aangezien het niet geleverd was. Wellicht was er nog iets anders mis. Bleek niets zozeer iets mis te zijn, maar meer handwerk/gedoe met het administratie systeem en mijn 3x geannuleerde bestelling.....

Uiteindelijk de boel binnen een dag of 4-5 ontvangen. Prima ervaring met deze zaak dus wat mij betreft.
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Gebruikersavatar
MCV
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: di 9 februari 2010, 22:25
Contacteer:

Recent bij BRP een paar MTB schoenen besteld. Een scherpe prijs en de beschikbare maat gaven de doorslag. De levering liet iets langer op zich wachten, maar ik ontving wel keurig
een mail met de benodigde info.

In de (juiste) doos bleken echter de verkeerde kleur schoenen te zitten, hierover gelijk telefonisch contact gehad met BRP. Het bleek een vreemde zaak, want hoewel
de doos wel aangaf dat het om het juiste type schoen ging bleek de inhoud dus anders (blijkt dat een check vóór verzending geen kwaad kan :o ). Gelukkig was de schoen
in de juiste kleur nog wel op voorraad (in een andere doos ? - een en ander ooit verwisseld ?).

Kreeg per email gelijk een retourbon voor het kosteloos terugzenden van schoenen. Ivm vakantie en drukte had ik een week later uiteindelijk de juiste schoenen in huis.

Hoewel e.e.a. dus wat ongelukkig verliep wel tevreden over de service en bereikbaarheid (telefoon / mail) van BRP.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Vandaag besteld en het word morgen geleverd :-q
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

2 keer een bestelling gedaan. 1e keer een baggy short. Netjes betaald en ik kreeg de volgende dag telefoon dat hij niet meer op voorraad was. Netjes afgehandeld, geld terug. 2e keer een shirt wat binnen 2 dagen op de mat lag.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Een paar Shimano SH-M089 schoenen besteld in oranje :o
Ik kon ze nergens goedkoper vinden, en nog gratis verzenden ook. Lagen vlot op mijn mat.

Natuurlijk net een maatje te klein. Terug gestuurd (op eigen kosten, geen probleem) en toen het na een week nog niet retour was even een mailtje gestuurd waar ik geen antwoord op kreeg. 2 dagen later wel de grotere schoenen in de bus.

Ik denk dat het allemaal correct gaat daar, prijzen zijn prima, communicatie zou wel iets beter mogen.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

baron062 schreef:Een paar Shimano SH-M089 schoenen besteld in oranje :o
Ik kon ze nergens goedkoper vinden, en nog gratis verzenden ook. Lagen vlot op mijn mat.

Natuurlijk net een maatje te klein. Terug gestuurd (op eigen kosten, geen probleem) en toen het na een week nog niet retour was even een mailtje gestuurd waar ik geen antwoord op kreeg. 2 dagen later wel de grotere schoenen in de bus.

Ik denk dat het allemaal correct gaat daar, prijzen zijn prima, communicatie zou wel iets beter mogen.
Na 5 weken gebruik waarvan 1 in Finale Ligure zijn de schoenen gesneuveld. Op de mail daarover 2 dagen geleden is tot op heden niet gereageerd. Maandag maar even bellen!
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Meerdere malen besteld en tevreden
Meerdere malen besteld maar niet tevreden............
Op mail reageren ze bijna niet en de voorraad klopt ook bijna nooit.
Bellen is het beste bij Bakkertje, ik koop alleen nog maar mijn Oakley stuff daar.
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

2 weken geleden bestelling geplaatst... alles op voorraad volgens de website, waaronder een paar Craft ondershirts uit de Herfstknaller, het andere product was niet in de aanbieding.
Na een dag netjes een mail, dat er een vertraging was van 2 werkdagen (1 product niet op voorraad). Principieel als ik ben na 2 dagen 's avonds, een mail getuurd, wat de status is... dag later mail, "zal zo snel mogelijk verstuurd worden" en ja hoor...zelfde dag verstuurd. Voorraad klopt dus niet.
Collega van me had ook besteld, en bij hem wel na 1 dag verstuurd.

Vandaag weer een bestelling... beide producten op voorraad...en nu geeft de site aan voor 15.00 besteld, zelfde dag verstuurd, morgen geleverd (staat ook zo in de bestelstatus)... hiervan geen T&T van PostNL.. Wel betalingsbevestiging en factuur. Denk niet dat ik morgen iets ga krijgen... jammer.
Komt uiteindelijk wel goed, maar heb je snel iets nodig, dan liever Futurum en Mantel. Wel zeer scherpe aanbiedingen !!
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
scottpaul
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: do 14 november 2013, 12:08
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900 Pro

Vrijdag telefonisch contact gehad met BRP voor een Campa Chorus groepset. Alles was op voorraad in de originele verkoopverpakking.
Op mijn vraag dat ik BBright cups voor een Cervelo nodig had, werd me gezegd dat hij die op voorraad had.
Wil je die dan ook in m'n frame persen wanneer ik de groep op kom halen, werd me verteld dat dat geen probleem was.
Ik de volgende dag met frame bij Bakkertje aangekomen en gevraagd naar de bestelling die klaarstond.
Eehhh de BBright cups had ie niet maar zou hij nasturen, ik kon gemakkelijk zelf die cups plaatsen vertelde hij.
Op de shifters zaten rode hoods en niet in de verpakking, dus gewoon van een fiets getrokken met een doosje zwarte hoods erbij.
Ik zeg tegen die verkoper dat dat niet de bedoeling was, zoals telefonisch afgesproken zou alles op voorraad zijn en klaarliggen.
Ik heb hem gezegd dat ie z'n bijelkaar geraapte spullen kon houden en ben weer vertrokken, de verkoper verbouwereerd achterlatend.
Dit is nu de derde keer dat ik bij hem iets besteld heb en nog niet 1keer is het probleemloos verlopen!
Een dikke min dus voor BRP :(
Baldert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 513
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 13:45
Mijn mountainbike: 2014 Rose Mr Ride
Contacteer:

Ojee ik ben er ook ingetrapt. Ik had eerder al iets besteld en dat ging prima.
Nu weer iets besteld, maar ten eerste duurde het 6 dagen voordat het er was (was op voorraad volgens de site, voor 15u besteld dus dezelfde dag verzonden. Niet dus), en ten tweede bleek dat ze het verkeerde artikel hadden opgestuurd.
Kan gebeuren natuurlijk maar na alle slechte ervaringen die ik hierboven lees heb ik er een hard hoofd in dat dit snel wordt opgelost. Jammer hoor, want de prijzen zijn wel echt heel scherp..
Plaats reactie