Fietskleding 21Virages fietskledingvoordeel.nl

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
Egelhunter
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 27 september 2009, 18:43
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead

Hallo allemaal,

Is er iemand bekend met de fietskleding van fietskledingvoordeel.nl ?
Van het merk 21Virages?

Zij beiden complete pakketten fietskleding aan voor een leuke prijs.
http://www.fietskledingvoordeel.nl/kledingsets.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoor het wel.
this is great!
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

Vond de broekzeem wat minder maar voor de rest prima spul hoor
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
luc basie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 750
Lid geworden op: wo 11 juli 2012, 22:22
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9 2016

jeroen mud 7.0 schreef:Vond de broekzeem wat minder maar voor de rest prima spul hoor
dat is in mijn ogen het belangrijkste van alles
Hendrikus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 12:28
Mijn mountainbike: Xtrail Mud 9.0 29-er 2013

+1

Voor broeken met een goede zeem hou ik altijd cyclewear.eu in de gaten. Heb ze zelfs geliked op FB, wat ik normaal gesproken dus echt niet doe. Maar voor de acties die zij hebben moet je er wel snel bij zijn, anders heb je alleen nog maar exotische maten. Fijne broeken voor 25e (AGU, Sugoi, Ultima) komen daar geregeld voorbij.

Voor de rest van de kleding kijk ik ook gewoon naar no-name merken.
Egelhunter
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 27 september 2009, 18:43
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead

Het is voor het eerst dat ik een fietsbroek ga kopen. Ik heb geen enkel idee wat voor maat ik nodig heb. Dus om via internet een broek te bestellen... eerst passen.
this is great!
luc basie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 750
Lid geworden op: wo 11 juli 2012, 22:22
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9 2016

ik weet niet waar je woont maar ik heb zelf goede ervaring met mantel in arnhem. hebben heel veel verschillende merken in verschillende prijsklassen. ik heb zelf ook slechte ervaringen met via internet bestellen, 2x gedaan en 2x terug gestuurd omdat het net niet goed paste.

persoonlijk zou ik eens kijken bij je fietsenmaker. mijn fietsenmaker bied een korte broek met zeem of een lange broek met zeem of een vest of een shirt etc aan voor €45 euro per ding (alleen shirtjes zijn volgens mij goedkoper). en dat is echt goede kwaliteit kleding maar dan wel met zijn bedrijfsnaam er op maar dat maakt me niks uit.
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

Egelhunter schreef:Het is voor het eerst dat ik een fietsbroek ga kopen. Ik heb geen enkel idee wat voor maat ik nodig heb. Dus om via internet een broek te bestellen... eerst passen.
Fietsbroek is imo echt het belangrijkste kledingstuk voor het biken. Heb één jaar geleden ook twee fietsbroeken zonder "bretels" gekocht en daar fiets ik echt nooit mee of het moet voor een klein ritje zijn <1uur. Op routes zakken die dingen constant iets af waardoor de zeem niet goed zit en je af en toe moet stoppen om je broek goed te doen, dit is zeer frustrerend vooral als je met meerdere mensen fietst.

Je kan beter één goede broek met bretels en zeem kopen voor wat meer geld dan twee waardeloze broeken wat alleen maar irritatie oplevert. Gewoon naar grote fietswinkel gaan en daar verschillende broeken uitproberen. Je kan als je echt op de kosten let ze ook passen en later op internet goedkoper aanschaffen. Zelf ben ik hier geen voorstander van.
Red Eagle
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do 23 januari 2014, 01:27

Mijn broek beteld bij Bobshop
Prima levering en kunt alles gewoon terug sturen mocht het niet goed zijn.
Rijdt in de winter met de Castelli polar due fietsbroek.
Hangt een aardig prijskaartje aan. (€169) maar kan niet meer zonder.
Kwaliteit spat er vanaf en geen kou of regen wat er door komt.
Fietsshirtjes hoeven van mij niet al te duur maar de broek zou ik niet op besparen je merkt het verschil wel degelijk.
Basi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 232
Lid geworden op: di 16 maart 2010, 13:27
Mijn mountainbike: Merida 29er

Hoi Egelhunter ik weet niet waar je woont,maar het is de moeite waard om eens naar Cyclewear te gaan kijken en passen zoals Hendrikus al schrijft.
bootlinks
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 23 december 2012, 11:26
Mijn mountainbike: Scott scale 930

On topic: prima spul voor de prijs. Er zitten ook heel mooie shirts tussen! Ik trok iets te ruig de broek aan toen ik hem ontving en scheurde in de naad. Fotootje gestuurd en ik ontving meteen een nieuwe!
mtbtilburg.nl
De Enige Echte
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 1 mei 2015, 09:26
Mijn mountainbike: KTM Phinx 2.93 fully 2014 + Scott scale comp. 29 custom

Ik zit er aan te denken om de lange fietsbroek van 21virages voor de herfst / winter te kopen. Erg interessante prijs.
Iemand ervaring met de winterbroek?
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

Geen lange broek voor mij, korte broek met beenstukken werkt prima!
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
Plaats reactie