Basta bikeshop in Huissen

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Bergbike schreef:Nu de topic titel nog. ;)
Ja dat is het leuke. Heb ik gewijzigd in de eerste. Maar hij pakt hem niet mee...
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Huh? Hij lijkt de oude te nemen als op een quoteknop klikt bij een post met oude titel.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Pat maar even een mail gestuurd. Als Mod moet het toch minimaal lukken...
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Ik zie gewoon Basta bikeshop in Huissen staan als topictitel hoor.

Misschien een keer shift f5 proberen?
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Paul Rush schreef:Wat is er nu anders, behalve de naam?

Goeie vraag! Eigenlijk niet heel veel. Natuurlijk een nieuwe huisstijl, logo, website en email adres.
Maar wij gaan gewoon lekker verder zoals we al deden alleen dan onder onze eigen naam wat bepaalde keuzes maken makkelijker maakt. Onderhoud aan alle merken mountainbikes en racefietsen blijven we doen en wat verkoop betreft komt er een prachtig merk bij! Basta is namelijk ook dealer geworden van Norco (als eerste in Nederland :-D ). Hier zijn we bijzonder blij mee en binnenkort komen de eerste modellen binnen. Omdat Norco al mooie MTB's heeft vanaf € 799 hebben we naast Fuji nu nog een merk dat goede betaalbare fietsen aanbiedt. Daarnaast heeft Norco ook voor het hogere segment heel veel te bieden.

Onze nieuwe website is vandaag ook online gegaan en wellicht dat daar in de toekomst nog een webwinkel aan toegevoegd wordt.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

En een aangepast merken gamma zie ik...

Afbeelding
wulf
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 10:50
Mijn mountainbike: Transition's & Kona's
Contacteer:

Norco is natuurlijk wel heel erg kick
"Get lost in nature and you will find yourself"
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Norco is wel cool ja. Alleen in Canada is het een beetje zoiets als Giant hier :) Maareh, gaan jullie nu ook wat doen met kleding en helmen?
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Als we hier dan net zo veel Norco's verkopen als Giant's dan hoor je mij niet klagen :-q

Kleding blijft beperkt, is geen interessant product voor onze winkel. Handschoenen en helmen van 7idp hebben we wel wat voorraad van en winter handschoenen van Gore komen er aan, maar veel meer zal het niet worden verwacht ik.

We zijn wel bezig met een Basta kleding lijn en die is dan wel voor iedereen beschikbaar :wink:
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

mooi, misschien eindelijk meer support van Norco? want dat is/was echt een drama. ik meld me binnenkort voor lagers ;)
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Hoi Remco,

Ik kan nog niet oordelen over hun ondersteuning. Tot nu toe gaat de communicatie direct met Canada prima. Wij zullen iig alles doen om onze klanten zo snel mogelijk te helpen :wink:

Leuk als je een keertje langs komt en als je van te voren laat weten wat je precies nodig hebt kunnen we alvast informeren!
pearle86
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 30 maart 2015, 23:05
Mijn mountainbike: Specialized Epic HT 2017

Die norco fietsen zijn wel echt mooi ja...

Mooie website ook... :-q

Kom wel is een keertje aan als ik in de buurt ben..
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets..
Strava: Cornee Aschman..
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

pearle86 schreef:Die norco fietsen zijn wel echt mooi ja...

Mooie website ook... :-q

Kom wel is een keertje aan als ik in de buurt ben..
De website hebben we heel snel in elkaar moeten zetten en zit dus aardig wat nachtwerk in dus bedankt voor het compliment. Hij is natuurlijk nog niet helemaal af maar geeft wel een aardige indruk van Basta en wat wij leveren.

Langs komen is altijd mogelijk, ook buiten openingstijdens overigens als je van te voren even belt :wink:
Tiger1050
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 15:07
Mijn mountainbike: Zeewolde

Ah nu begrijp ik waarom ik gisteren met zoeken niks meer vond op het grote internet als ik zocht op peerkes in huissen, kwam dus steeds basta tegen maar daar was ik niet naar opzoek, dus ook niet ff verder kijken als mijn neus lang is en gelijk weer wegklikken hahaha.

Later zag ik het ik wou toch nog ff de fiets van mijn vrouw(witte element) ophalen, maar we waren al te laat om het nog te halen voor sluitingstijd.

Verder een leuke gezellige winkel, super service zo als ik nu ervaar, wat zich uit in het regelmatig door bellen van wat er aan de fiets mankeert en de kosten hiervoor, iets wat ik zeer waardeer.
Mijn vrouw zei of de fiets er uit of ik .....................................................................................................................soms mis ik haar
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

Bedankt voor het compliment. :-q Overleggen met de klant vinden wij inderdaad erg belangrijk, zeker als het (meer)geld gaat kosten.

Je bracht inderdaad de fiets precies het weekend dat we over gingen naar Basta. De Element staat iig netjes op haar te wachten. Volgende keer gewoon even bellen, we wonen boven de winkel dus na sluitingstijd ophalen/brengen kan meestal wel.

Gr Daan
Plaats reactie