Vaste track twickel Delden

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gebruikersavatar
Cyberwhoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 583
Lid geworden op: zo 5 juni 2011, 21:59
Mijn mountainbike: PYGA Hyrax, Whyte S-150W, Dartmoor & Surly
Contacteer:

thijsje77 schreef: Shit zeg, heb vanmiddag de noord lus gefietst was idd goed te doen maar ja je hebt idd te maken met veel ander recreatief verkeer.
Het sleutelbeen moet helen zonder operatie? Zo vroeg mogelijk beginnen met oefenen dan, zit je met een paar weekjes weer op de fiets.
Sterkte !!
Gebroken in meerdere stukken en banden gescheurd, moet idd operatie worden met plaat 3-6 mnd erin en dan blijft het hopelijk zitten, een paar weekjes niet biken zal het helaas niet worden. Nog los van alle andere zaken en zzp werk...
Gebruikersavatar
hbhterhorst
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 13 februari 2013, 19:58
Mijn mountainbike: Scalpel

Cyberwhoop schreef: Gebroken in meerdere stukken en banden gescheurd, moet idd operatie worden met plaat 3-6 mnd erin en dan blijft het hopelijk zitten, een paar weekjes niet biken zal het helaas niet worden. Nog los van alle andere zaken en zzp werk...
Shit man, sterkte ermee!
2011 Zillertal Bike Challenge, King of the Mountain.
2013 Nationalpark Bike Marathon, 137km.
thijsje77
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: di 9 april 2013, 15:43
Mijn mountainbike: Cube Attention 29'er
Contacteer:

Cyberwhoop schreef:
thijsje77 schreef: Shit zeg, heb vanmiddag de noord lus gefietst was idd goed te doen maar ja je hebt idd te maken met veel ander recreatief verkeer.
Het sleutelbeen moet helen zonder operatie? Zo vroeg mogelijk beginnen met oefenen dan, zit je met een paar weekjes weer op de fiets.
Sterkte !!
Gebroken in meerdere stukken en banden gescheurd, moet idd operatie worden met plaat 3-6 mnd erin en dan blijft het hopelijk zitten, een paar weekjes niet biken zal het helaas niet worden. Nog los van alle andere zaken en zzp werk...
Nee dat is niet klaar met een paar weekjes idd, wellicht komen we elkaar nog tegen in het ziekenhuis :) sterkte voor nu !
Voor meer informatie over mij en mijn andere hobby (Siberian Husky's) check onze website: http://www.miortok.nl

Mushen (sledehondenrennen) doen we voor een goed doel namelijk voor kinderen met een moeilijke start ....... http://www.mushing4kids.nl
thijsje77
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: di 9 april 2013, 15:43
Mijn mountainbike: Cube Attention 29'er
Contacteer:

Weer een fijn rondje Noordlus (21,5) gedaan met voor mezelf een goed gevoel met een snellere gemiddelde tijd. Dat wil dus zeggen een opbouwende conditie, lang niet gek na zo'n grote operatie 6 maanden geleden :P
Voor meer informatie over mij en mijn andere hobby (Siberian Husky's) check onze website: http://www.miortok.nl

Mushen (sledehondenrennen) doen we voor een goed doel namelijk voor kinderen met een moeilijke start ....... http://www.mushing4kids.nl
Gebruikersavatar
Cyberwhoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 583
Lid geworden op: zo 5 juni 2011, 21:59
Mijn mountainbike: PYGA Hyrax, Whyte S-150W, Dartmoor & Surly
Contacteer:

thijsje77 schreef:Weer een fijn rondje Noordlus (21,5) gedaan met voor mezelf een goed gevoel met een snellere gemiddelde tijd. Dat wil dus zeggen een opbouwende conditie, lang niet gek na zo'n grote operatie 6 maanden geleden :P
Pas maar op met die snellere tijden... voordat je het weet ga je te hard en dan zien ze je te laat! Las je intro post met hardklep operatie, dat klinkt ook niet best.
thijsje77
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: di 9 april 2013, 15:43
Mijn mountainbike: Cube Attention 29'er
Contacteer:

Cyberwhoop schreef: Pas maar op met die snellere tijden... voordat je het weet ga je te hard en dan zien ze je te laat! Las je intro post met hardklep operatie, dat klinkt ook niet best.
Ja voor je het weet lig je in het ziekenhuis tegenwoordig :(
Tja operatie was niet anders ... ik had geen keus. Maar we gaan nu bergop als nooit tevoren !! :D
Voor meer informatie over mij en mijn andere hobby (Siberian Husky's) check onze website: http://www.miortok.nl

Mushen (sledehondenrennen) doen we voor een goed doel namelijk voor kinderen met een moeilijke start ....... http://www.mushing4kids.nl
reboha
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: do 12 mei 2011, 20:08
Mijn mountainbike: cube reaction sl 2014

Vanmiddag de route helemaal gereden we zijn in Beckum gestart bij het parochiehuis.

We zijn 1 keer verkeerd gereden omdat de routepaaltjes zich verstoppen in het lange gras daar wordt binnenkort hopelijk wat aan gedaan.

Verder ligt de route er mooi bij we hebben wel genoten, wordt binnenkort herhaald. :-q
Loat goan, gas op de trapas.
Mkrake
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: di 17 april 2012, 22:53
Mijn mountainbike: Scott Scale

Vorige week de route ook weer eens gefietst. Blijkt er ineens een hek geplaatst te zijn nadat je de Secr. Engelbertinkstraat opkomt en dan rechts gaat langs Twickeler Vaart. Net na de bocht, staat er ineens een zwart houten hek. Erg handig als je van niets weet en er met een vaartje van 30+ aankomt. Gevolg een zware valpartij!!! Reden met z'n 2en, ikzelf kon nog net remmen echter diegene achter mij vloog vol op mij in...

Lijkt mij toch dat hier over nagedacht wordt? Gevaarlijk punt dus vooral als je met een groepje rijdt en hiervan niet op de hoogte bent.
Dex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: vr 31 augustus 2007, 16:12
Mijn mountainbike: Trek superfly 2017!
Contacteer:

Code: Selecteer alles

Lijkt mij toch dat hier over nagedacht wordt?
Door wie? De routebouwers hebben deze route in het verleden uitgezet. Uiteindelijk besluit landschap Twickel een hek te plaatsen waar je aan de rechterkant langs kunt rijden. Dit hek staat er overigens al een tijdje gezien het inmiddels uitgesleten spoor.

Als je blind rechtsaf slaat dan rij je inderdaad op het hek, maar als je door de bocht kijkt dan zie je het hek echt wel staan.

Geeft maar weer aan dat je nooit op een MTB op de automatische piloot moet rijden :wink:
Trek Superfly 6 MTB 2018
Trek 1400 Race
Mkrake
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: di 17 april 2012, 22:53
Mijn mountainbike: Scott Scale

Door landschap Twickel dus.. Geef even duidelijk aan dat de situatie gewijzigd is en dat er een hek staat. Vanaf de weg kun je dit misschien zien echter opvallend is het zeker niet! (zomer iig niet) en als je gewend bent dat je vol die bocht doorkunt en dat dit ineens veranderd is kunnen er ongelukken gebeuren (zo blijkt).

Rij zelf niet elke keer voorzichtig een route omdat er misschien wat gewijzigd kan zijn...
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Dinsdag de hele route 70km gereden op het grote blad.
Ruim binnen 3 uur de route afgeragd
Grappige route met een paar mooie single traks en verder weinig uitdaging.
Als je snelle km's wilt maken is deze leuk om te doen anders zijn er andere mooiere routes.
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Zo stil als het in dit topic is, was het vandaag ook op de route. Ben welgeteld 4 mountainbikers tegengekomen.

De route ligt er mooi hard bij (dan heb ik het niet over al dat asfalt, dat is altijd hard :P ). Alleen al die kleine dennenappeltjes maken het hier en daar wel uitdagend.

(Heb er 'ietsje' langer over gedaan dan Cisco hierboven :) )
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
gig
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 23 mei 2014, 21:50

afgelopen zondag ook de route weer eens gefietst 'nog immer erg stil' welgeteld 5 mountainbikers

route ligt er erg slecht bij en menig single track is gebruikt voor crossmotoren :(( waardoor het aldaar een soort trailrijden is



quote="Freekenstein"]Zo stil als het in dit topic is, was het vandaag ook op de route. Ben welgeteld 4 mountainbikers tegengekomen.

De route ligt er mooi hard bij (dan heb ik het niet over al dat asfalt, dat is altijd hard :P ). Alleen al die kleine dennenappeltjes maken het hier en daar wel uitdagend.

(Heb er 'ietsje' langer over gedaan dan Cisco hierboven :) )[/quote]
Dex
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: vr 31 augustus 2007, 16:12
Mijn mountainbike: Trek superfly 2017!
Contacteer:

Blijft een leuke route en vanuit Hengelo goed te doen. en nee...het barst niet van de uitdaging, maar goed.

Inmiddels weer onderhoud geweest en de route ligt er weer goed bij. Blijf alleen de singletrack (na heuvelige deel tegen het talud van de A1 gevolgd door het stukje asfalt en dan rechts) tricky vinden met het puin dat daar als verharding gebruikt is.

Verder gewoon een leuke en goed onderhouden route.
Trek Superfly 6 MTB 2018
Trek 1400 Race
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Ga liever vanuit Hengelo naar Rijssen op de MTB en daar 2x 17km single track rijden.
Veel meer uitdaging en goed voor de km's
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Plaats reactie