Winstanleysbikes

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik heb n oogje laten vallen op n Urge helm. Als ik het zo zie ook 30 Euro goedkoper dan de meeste (130 - 100). Binnenkort ook weer n bestelling plaatsen.

Edit: zelfs 40 Euro goedkoper dan 'Bikester.nl'.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Bestelling geplaatst (zondag al). Vandaag dan 2 berichten (per onderdeel) dat de helm en nog en onderdeel niet op voorraad is (wist ik al van de site bij het bestellen). En in de mail de verwachte levertijd erbij. Ik hou daar wel van, liever een mailtje teveel (met de status) dan te weinig.
Nimbus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3901
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 08:51
Contacteer:

Dat is inderdaad fijn, anders blijft het gissen waar het blijft.

Vanwege Pasen duurde het wat langer, maar vanochtend stond de GLS al voor de deur met een zak(?) met twee banden en een grondige checklist/factuur.
George schreef:
KleinPalomino schreef:En wederom prima geregeld. Vrijdag bevestiging van verzending (donderdag besteld met CC) via Royal Mail en woensdag ontvangen.
Welke bezorger nam het pakket in NL over?
Parcel Force en GLS in mijn geval.
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Vandaag maar eens gebeld ofdat mijn bestelling al verzonden was.
De dame aan de telefoon zei dat het pakketje 2 dagen geleden bij hiu het magazijn verlaten had.
Ik heb geen mail gekregen dat het verzonden was oid :~ zou wel iets fout zijn gegaan.
Bij thuiskomst lag er al een pakketje op tafel, snel dus..... :-q
Hier ga ik wel vaker wat bestellen :-D
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Vandaag bericht gehad dat de bestelde Hope zadelpenklem pas 17 april binnenkomt. Daarop het verzoek gedaan voor gedeeltelijke verzending. Dat doen ze niet vanwege de gratis verzending op mijn bestelling. Kan ik inkomen. Dus kleur van de zadelpenklem gewisseld naar eentje die op voorraad ligt. En het pakketje gaat er vandaag nog uit.

Binnen 1 uur dus alles geregeld. Goed contact via de mail (meerdere malen heen en weer).
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Gewoon bellen joh, gaat nog veel sneller.
Met 3 min. was ik klaar :D
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

En binnen, via GLS dit maal (en Parcelforce natuurlijk).
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Hoe lang duurt het gemiddeld voor je iets thuis hebt vanaf het moment dat zij het voorraad hebben? Ik heb oa een set Arch EX velgen bij ze besteld die zij zeggen uiterlijk de 15e binnenhebben. Ik ga er echter de 26/27e mee naar de Ardennen en ze moeten ook nog gebouwd worden, dus was benieuwd wanneer ik ze in huis kan verwachten.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Meestal 3 dagen
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Kijk maar naar mijn post, 5 april verzonden en 10 april binnen. Ofwel 4 werkdagen van deur tot deur. En nu incl. weekeinde dus 6 dagen. Met een beetje geluk dus 3 dagen (zie hierboven).
Gebruikersavatar
murk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 174
Lid geworden op: do 24 maart 2011, 00:31
Mijn mountainbike: Koga X29 team

vanmiddag nieuwe wielen besteld hier. scheelde minimaal 60 euro.\Nu benieuwd wanneer ze binnen komen. Daar informeer ik jullie nog over
Dulce est desipere in loco
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik zie dat deze alweer naar de 4de pagina was weggezakt. Bestelling voor een Hope R1 geplaatst. De beste prijs die ik kon vinden, het gaat om het uitloopmodel met de accu zonder ontladingsstatus maar dat mag de pret niet drukken. 109 euro en gratis verzonden is toch beter dan 130 euro voor hetzelfde setje via Mantel. Na het indrukken van de bestelknop was deze ook niet meer voorradig...dus ik had de laatste. :winkie: Het was even afwegen, alleen een losse (extra) accu (60/65 euro) voor mijn R4, maar voor een paar tientjes meer dan toch maar een extra lamp erbij.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Update: dinsdag 15 september dus besteld, de bevestiging vermeld dat 'op voorraad' zijnde spulletjes besteld voor 14u nog dezelfde dag worden verzonden. Aan die eis heb ik voldaan en ik heb met smacht op het verzendbewijs gewacht.....zonder resultaat. Woensdag ook niet....dan donderdag maar eens een mail gestuurd. Snel antwoord met excuses. Pakket gaat nu z.s.m. weg = vrijdag. Uiteindelijk donderdag 24 september binnen. Was even spannend want zonder track@trace. Gelukkig nog op tijd voor de geplande lichtjestocht.

Dus, prima shop maar houd ze in de gaten en mail als iets te lang duurt.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Superkoopje (voor als ie past...):

http://www.winstanleysbikes.co.uk/produ ... Inch_Forks" onclick="window.open(this.href);return false;

175 Euro voor een Formula!!!

En zo te zien is dit ook een goede prijs:

http://www.winstanleysbikes.co.uk/produ ... r_Seatpost" onclick="window.open(this.href);return false;

En de laatste: een Ibis voor 1756 euro:

http://www.winstanleysbikes.co.uk/produ ... 29er_Frame" onclick="window.open(this.href);return false;
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Ook maar eens zitten bladeren door het aanbod van deze shop...en kwam daar een mooie POC protector rugzak tegen...laat ik net op zoek zijn naar een grotere rugzak voor de lange tochten :tong
Op de bestelknop gedrukt... en inmiddels al een bericht met track&trace code dat ie onderweg is... jammer dat je niet met Paypal kan betalen... wel met cc.
Benieuwd wanneer het pakket binnenkomt.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Plaats reactie