Tip: Bikepark Brandnertal + mtbtoursandtrails.com

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
holivier
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 15:04
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude 29

Afgelopen week voor het eerst in de Alpen gebiked, gave ervaring!
We hebben de Enjoyer week van http://www.mtbtoursandtrails.com" onclick="window.open(this.href);return false; geboekt.
De flexibiliteit en kwaliteit van de gidsen is fenomenaal. Bas en Irian zijn NL gidsen die lokaal wonen en elke grasspriet, steen en wortel in het westen van Oostenrijk kennen.De week bestond uit een combinatie van het aanleren / verbeteren van techniek, biken in het bikepark (Brandnertal) en vervolgens het geleerde toepassen op singletracks die de gidsen geselecteerd hadden (wat veel toegevoegde waarde heeft want zij weten perfect welke tracks te rijden zijn en welke niet).
De progressie was geweldig; we hebben singletracks gereden waarvan ik een week eerder niet had gedacht dat het uberhaupt mogelijk was om er te biken.

Mogelijkheden om daarna nog zelf te rijden zijn er ook ruim voldoende; niet alleen het bikepark maar op anderhalf uur ligt Nauders met een uitgebreid netwerk van enduro trails. Ik kan het iedereen aanraden die zijn techniek wil verbeteren en in de Alpen wil rijden!!!!
"tricky, but rideable"
Plaats reactie