Fiets huren Saalbach

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Mischa1970
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 29 september 2014, 18:21
Mijn mountainbike: Merida Big Nine 300 TFS

Morgen zit op de camping in Viehhofen in Saalbach. Dinsdag wil ik gaan biken in de omgeving, is het nodig een fiets van te voren te reserveren of kan iker een ter plekke huren, ik wil een endurofiets huren in xl (ben zelf 193 cm en 105 kilo) met uitrusting.
M.A.S
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 497
Lid geworden op: za 25 februari 2012, 20:31
Mijn mountainbike: focus whistler bulls sharptale

kun je die vraag niet beter neer leggen in de Email van de verhurende partij?
groetjes Marcel
Mischa1970
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 29 september 2014, 18:21
Mijn mountainbike: Merida Big Nine 300 TFS

Het gaat meer om zijn algemeenheid, volgens mij zijn er aardig wat verhuurwinkels en de vraag is of ze genoeg op voorraad hebben
ArnoldK
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 21 september 2011, 17:32

Bike n Soul shop in Hinterglemm. Je kan daar ter plekke huren, of nu vast mailen dat je er 1 wil reserveren.. ze vragen dan naar gewicht en lengte.
amr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: za 8 augustus 2015, 22:32

Ik zou even reserveren.

Bij Hagleitner (schrijf ik dat goed ;)?) waren de Enduro's vorige maand vaak volledig verhuurd.
Ze hebben een online reserveringssysteem (ontvang je ook nog 10% korting).

Wanneer je toch zonder te reserveren een fiets wil huren zou ik rond openingstijd aanwezig zijn bij de shop.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Idd reserveren, in de zomervakantie op de gok naar binnen lopen is een aardige kans op een teleurstelling.. Ik heb al eens een bike via Bike'n'Soul gehuurd. Prima shop met ook de mogelijkheid het eigen risico geheel af te kopen.
Mischa1970
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 29 september 2014, 18:21
Mijn mountainbike: Merida Big Nine 300 TFS

Had op de camping niet zo snel internet, vandaar het late antwoord. Bij bike & soul hadden ze geen xl meer (was er ook vrij laat), bij hagleiter hadden ze nog wel een large waar ik mij prima op heb vermaakt. Het was de 1e keer in een bikepark voor mij dus genoten van de routes, op het laatst nog de x-line gepakt, maar die was wel erg heftig met alleen knie en armbeschermers en een xc helmpje op. Toch naar beneden gekomen met 2 keer afstappen en 1 keer een bezichtiging van het gras van dichtbij :winkie:.
Plaats reactie