Carbonfiets

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Lomperikert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 17 juli 2016, 20:28
Mijn mountainbike: Scott scale 910 vorige bike was een trek serie 6

Hallo de knoop is door gehakt het is begonnen met de scale 940 toen de 930 maar uit eindelijk is het de Scott scale 910 van 3499 ging een korting van 30% af dus kwam de fiets op 2,450 nog steeds super duur maar ben nu voorlopig af van op grade toestanden weegt 10,3 kg voledig Shimano xt
Kortom super fiets weet alleen niet hoe ik een foto van de fiets kan plaatsen
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Zie de faq's: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 37&t=53630" onclick="window.open(this.href);return false;

...en voor dit doel een topic aanmaken in SYS is ook wel leuk: http://www.mountainbike.nl/forum/viewforum.php?f=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Voodoo077
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 3 augustus 2016, 13:52

Proficiat met de aankoop, coole bike!

Bijkomende vraag over carbon, alu. Veelal wordt er gezegd voor carbon te gaan omwille van gewicht.
Ik merk echter dat er veel light alu zijn die op een zelfde gewicht zitten als een carbon. Dus dan valt dit voordeel weg. Dan is er nog een voordeel dat carbon wat extra mee geeft.
Dus is het nu niet uiteindelijk een keuze voor de look carbon/alu? Of zie ik dat verkeerd?
Lomperikert
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 17 juli 2016, 20:28
Mijn mountainbike: Scott scale 910 vorige bike was een trek serie 6

Uit eindelijk heb ik voor de scale 910 gekozen omdat deze compleet xt is uit gevoerd en 2x11 versnelling dat bijna alle 2017 model waarschijnlijk zullen hebben en ik er nu voorlopig van af ben en niets hoef te updaten .
Vrgr peter
TedH
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: do 28 juli 2016, 21:47

Gefeliciteerd met je aankoop!
Gebruikersavatar
MisterG300
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 8 april 2016, 10:44

Lomperikert schreef:Uit eindelijk heb ik voor de scale 910 gekozen omdat deze compleet xt is uit gevoerd en 2x11 versnelling dat bijna alle 2017 model waarschijnlijk zullen hebben en ik er nu voorlopig van af ben en niets hoef te updaten .
Vrgr peter
Goeie keuze, hele dikke fiets met mooie kleuren :-q
Plaats reactie