Gestolen Trek Fuel EX-8 2009

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Fuelex
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 29 juli 2016, 22:07

Hallo allemaal,

Afgelopen week dinsdag 26-07-2016, (tussen 16.00 en 17.00 uur)is tijdens mijn vakantie in Zeeland aan de Duinweg in Oostkapelle mijn Trek Fuel-EX-8 van 2009 gestolen.

De fiets is zwart/wit van kleur.

Bijzonderheden tov. standaard Trek EX-8:

* Nobbi-Nic banden voor en achter, met witte strepen aan beide zijden langs loopvlak.
* Witte X-treme Barr-ends ergonomische handvaten, gell-comfort, van Rose.
* Heel klein deukje in onderbuis ter plaatse van schokdemper achtervering (demper heeft een keer los gezeten).
* Lakschade (bijgewerkt, haast niet zichtbaar) op bovenbuis,hier is een keer een ladder op gevallen.
* Zefal bidon-houder voor thermo-bidon (zonder bidon), met daaronder aan de rechterzijde een houder voor een fietspomp (zonder pomp).
* Sigma-7 fietscomputer, kabel langs voorvork gemonteerd met licht-blauwe trekbandjes.
* Garmin-GPS-houder aan het stuur (rechts).
* Achterlampje, LED,gemonteerd aan zadelpen.
* Toppeak zadeltasje, klein model, met daarin multi-tool ventiel-verloop en binnenband.
* Diverse zwarte plakkers om schuurplekken van kabels in lak te voorkomen.

Framenummer: WTU147G0192D, staat op sticker aan onderzijde trapas, tevens ingeslagen in huis trapas.

Ik heb nog een paar foto´s toegevoegd.
Op deze foto´s staat de fiets afgebeeld met de extra wielset welke ik erbij heb voor op de weg, ipv. met de Nobbi-Nic´s

Afbeelding

Afbeelding

Zouden jullie uit willen kijken naar deze fiets?

Bij voorbaat dank.
Laatst gewijzigd door Fuelex op ma 1 augustus 2016, 12:56, 6 keer totaal gewijzigd.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Balen. Wat betreft het plaatsen van foto's: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 37&t=53630" onclick="window.open(this.href);return false;
Fuelex
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 29 juli 2016, 22:07

Dank je, zal het zo proberen.
Fuelex
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 29 juli 2016, 22:07

Gelukt!
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

Tip: betere upload je grotere foto's hier kan niemand iets van wijs worden.
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1003
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Balen man. Mooie fiets hoor.
Twee weken terug is de fiets van mijn dochter gestolen. Geen MTB maar een soort van tank met voorlader, mand, dubbele standaard. 24 kg ofzo, die ze op klaarlichte dag gewoon vanuit een openbare stalling hebben getild en waarschijnlijk in een busje geladen. Ik ben alle fietsenwinkels in de buurt langsgeweest en heb marktplaats poosje in de gaten gehouden. Volgens een LBB is de markt voor kwalitatief goede fietsen hoogstwaarschijnlijk niet in NL....
Ja, doei !
Vw85
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 4 februari 2018, 11:37

Is deze fiets al terecht? Op2dehands.be staat een gelijkaardig zoekertje... Weet niet zeker of het dezelfde is dus don't shoot me. Mr heeft ook dezelfde baanwielen...
jawi91
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 165
Lid geworden op: do 6 april 2017, 18:30

.
Laatst gewijzigd door jawi91 op zo 24 mei 2020, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Fuelex
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 29 juli 2016, 22:07

Bedankt voor jullie reacties.
Beide fietsen lijken er inderdaad aardig op maar zijn het niet.
Toen die gestolen werd zaten de terreinbanden (Nobbi-Nic's) er op.
Helaas heb ik er nog niets van terug gezien.
Hij staat wel geregistreerd als gestolen maar de politie deed/doet er helemaal niets mee.
Ze gaan er vanuit dat er in de zomermaanden bendes actief zijn die georganiseerd fietsen stelen die waarschijnlijk direct naar het buitenland vervoerd worden.
Heb zelf na een aantal maanden de moed maar opgegeven en een andere fiets gekocht.
Plaats reactie