Fiets(t)er(s) rond Arnhem

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Ha, Jelle73 is me net voor. Ik heb je ook een pb gestuurd.
modder zuigt!
CarverS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 448
Lid geworden op: vr 15 juli 2011, 21:08
Mijn mountainbike: Canyon XC6 XT + Trek Farley Saso

Je kunt ook aanhaken bij een groep die iedere zondag vanaf 10.00 uur start bij Cyclenation in de Steenstraat. Wel een beetje doortrappen, maar gezien je leeftijd moet dat geen probleem opleveren.
Gebruikersavatar
FracKture
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 22 februari 2012, 01:10

CarverS schreef:Je kunt ook aanhaken bij een groep die iedere zondag vanaf 10.00 uur start bij Cyclenation in de Steenstraat. Wel een beetje doortrappen, maar gezien je leeftijd moet dat geen probleem opleveren.
Doortrappen? Dat doen we alleen richting het terras! :bier:
______Honzo ______ Jake______ Unit
Groots89
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 15 april 2016, 16:39

Hoi, ik ben nieuw op dit forum, maar ben met mountainbiken nu een jaartje actief in de regio Arnhem/Oosterbeek. Mijn fietsvrienden wonen voornamelijk in Brabant, dus ik zou het leuk vinden om in de buurt van Arnhem ook wat mensen te leren kennen om mee te mountainbiken! Dit weekend ben ik ook weer van plan om te gaan, even kijken wat het weer doet, maar in principe zit ik zaterdag en zondag op de fiets. Dus als iemand ook gaat en samen wil rijden: laat maar horen!

@CarverS: kan je wat meer vertellen over die groep? Misschien dat ik daar zondag al wel bij aanhaak.
Gebruikersavatar
Tinnieman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 25 september 2010, 12:53
Mijn mountainbike: McKing Number One, soma Wolverine V2 -- Kona unit monsteravontuurding 2021

De groep is een los aantal mensen die vanuit Cyclenation fietsen, De ene week zijn er veel, de andere week is alleen FracKture er 8) .

Er wordt altijd gefietst vanuit het motto fietsen is leuk. En er zijn eigenlijk nooit snelle xc racers bij. Die vertrekken volgens mij altijd vanuit Roelofs maar daar weet ik dan weer niets van :bier:
Bij weer en wind, in zon en regen, kom je leuke mensen tegen
http://www.strava.com/athletes/1928283
CarverS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 448
Lid geworden op: vr 15 juli 2011, 21:08
Mijn mountainbike: Canyon XC6 XT + Trek Farley Saso

Groots89 schreef:Hoi, ik ben nieuw op dit forum, maar ben met mountainbiken nu een jaartje actief in de regio Arnhem/Oosterbeek. Mijn fietsvrienden wonen voornamelijk in Brabant, dus ik zou het leuk vinden om in de buurt van Arnhem ook wat mensen te leren kennen om mee te mountainbiken! Dit weekend ben ik ook weer van plan om te gaan, even kijken wat het weer doet, maar in principe zit ik zaterdag en zondag op de fiets. Dus als iemand ook gaat en samen wil rijden: laat maar horen!

@CarverS: kan je wat meer vertellen over die groep? Misschien dat ik daar zondag al wel bij aanhaak.
Zitten alleen een paar echte fietsgestoorden bij, verder is het vooral gezellig. Meestal een ritje van rond de twee uur. Ben alleen zelf al een tijdje niet meer geweest omdat ik swinters twee andere sporten doe.
Groots89
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 15 april 2016, 16:39

Oke, klinkt gezellig! Ga proberen zondag mee te rijden.
mrkoetje
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: di 9 oktober 2012, 11:36
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.6 2022
Contacteer:

In andere topic ontstond het idee om dinsdag 17 mei 's avond een ritje rondom Arnhem-Noord en Oosterbeek te houden. (zie quotes hieronder). Dus bij deze: wie heeft zin?
Het gaat om een 2 uurtjes rijden ca 40km wat mij betreft. lekker doorpakken (niet te snel & niet te langzaam). starttijd ergens rond 19.15 uur is mijn voorstel.

Wie gaat mee?
met GPS of op de bonnefooi?

als je je tel nr naar mij PM, dan maak ik wel even een tijdelijke whatsapp groep.


mrkoetje schreef:ah ja, de hooikoortspatienten hebben het idd zwaar.

Maar ja, het is eigenlijk perfect MTB weer nu. maar ook perfect racefietsweer natuurlijk, dat geeft ons alle ruimte. en daar waar het "grijs gebied" is qua regelgeving is de kans op controle ook wat lager hoop ik dan maar. (soms zie je in 1 bos een bordje met alleen wandelen toegestaan en ioets verderop een ander kleur bordje (andere eigenaar natuurlijk) waar fietsen en wandelen is toegestaan. schiet mij maar lek.

Ik fiets voorlopig de dinsdagavonden doordeweeks. leuk idd om eens met een groep te gaan. Ik deed dat wel eens en heb ook een whatsapp groep maar dat is meer voor de fun. dus trappen/downhills etc met tussendoor laag tempo. Leuk, maar ik hou ook van doorstampen in redelijk tempo XC. Wie doet mee dinsdag 17 mei?
Bram87 schreef:donderdag lastig, dinsdag 17 voorlopig ok. Het weer wordt helaas wel weer slechter.
Misschien beter in de Let's Ride Arnhem afspreken?

starten bij Mariendaal, Schelmseweg of juist brug A50 Heteren heeft mijn voorkeur (of in Arnhem zelf)
Groots89 schreef:I'm in, mits omgeving Arnhem/Oosterbeek/Wageningen.
Nooit meer op je bek, op een single TREK
Groots89
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 15 april 2016, 16:39

En mrkoetje en Bram87, nog steeds in voor deze rit vanavond? Verder nog forumleden die willen aansluiten?

Zullen we afspreken bij Mariëndaal?
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1721
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Hi, ik ben nog in. Mariendaal is prima maar 't wordt voor mij krap om daar 1915 te zijn. Ik denk dat ik ongeveer 1910 kan vertrekken uit Elden en fiets er meestal 20 minuten over naar Mariendaal.
Tieske026
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 20 januari 2016, 17:26
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 (27.5) 2016

Mocht er binnekort weer een tochtje komen lijkt het me wel leuk om mee te crossen..
Ben wel een beginner..
Gebruikersavatar
olivierhacking
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 12 november 2014, 02:50
Mijn mountainbike: Overal en nergens

Ik woon in Wageningen en ben ook op zoek naar andere MTB'ers in de omgeving - vaak ga ik naar de routes op de Heuvelrug of Bennekom/ Ede/ Doorwerth.
Ben ook nieuwsgierig naar Papendal en omgeving!
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Papendal en omgeving is leuk als je de weg weet. Dat geldt trouwens voor een groter gebied rond oosterbeek en Arnhem. Met het natte weer van de afgelopen tijd is het op Papendal zelf nu prutmarathon rijden.
Als je bikers in je omgeving zoekt zou je dit topic eens kunnen opschudden.
Ik pb je wel wat meer info.
modder zuigt!
bertus 35
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: vr 11 november 2011, 18:30
Mijn mountainbike: Canyon Lux cf 7

elke donderdagavond om half 7 en op zondagmorgen 0m 9 uur starten wij met een groep mountainbikers vanaf Franks fietsenwinkel in Heelsum,de ene keer met 2 man de ndere keer met een man of 10,aansluiten is altijd mogelijk,Afstanden meestal tussen d 30 en 60 km,
Mtb Renkum
Gebruikersavatar
olivierhacking
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 12 november 2014, 02:50
Mijn mountainbike: Overal en nergens

bertus 35 schreef:elke donderdagavond om half 7 en op zondagmorgen 0m 9 uur starten wij met een groep mountainbikers vanaf Franks fietsenwinkel in Heelsum,de ene keer met 2 man de ndere keer met een man of 10,aansluiten is altijd mogelijk,Afstanden meestal tussen d 30 en 60 km,
Ah, leuk om te horen! Ik zal er binnenkort eens bij zijn. Klein stukje fietsen maar vanuit Wageningen :-D
Plaats reactie