bike24

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
robertbrand
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 855
Lid geworden op: do 1 september 2005, 12:24
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Hi-mod 1
Contacteer:

Gary heb je nog kunnen annuleren. Heb een bestelling geplaatst 5 dagen geleden. Spullen zouden op voorraad zijn maar nog niks binnen. Ook geen trackingnummer.

Heb ze al 3x gemaild of ze kunnen bevestigen dat het onderweg is. Maar geen enkele reactie.

Heb de spullen snel nodig, dus zou het liefst annuleren en elders bestellen.
Alpencross 2011

http://www.youtube.com/watch?v=3aEzhsE7 ... plpp_video" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

robertbrand schreef:Gary heb je nog kunnen annuleren. Heb een bestelling geplaatst 5 dagen geleden. Spullen zouden op voorraad zijn maar nog niks binnen. Ook geen trackingnummer.

Heb ze al 3x gemaild of ze kunnen bevestigen dat het onderweg is. Maar geen enkele reactie.

Heb de spullen snel nodig, dus zou het liefst annuleren en elders bestellen.
Ik heb wel reactie gehad op een mail maar heb het uiteindelijk zo gelaten, ook aangezien het niet echt dringend was in mijn geval. Ik heb de spullen wel pas ontvangen op 13/01 (verzending op 11/01), oftewel 18 dagen na bestelling (!). De levertijd die ze aangeven is dus wel op zijn minst misleidend.
robertbrand
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 855
Lid geworden op: do 1 september 2005, 12:24
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Hi-mod 1
Contacteer:

Kreeg je wel een trackingnummer of verzendbevestiging ?
Alpencross 2011

http://www.youtube.com/watch?v=3aEzhsE7 ... plpp_video" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

robertbrand schreef:Kreeg je wel een trackingnummer of verzendbevestiging ?
Ja.
robertbrand
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 855
Lid geworden op: do 1 september 2005, 12:24
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Hi-mod 1
Contacteer:

5 emails gestuurd in drie dagen = geen reactie
1x gebeld, na 10 minuten in de wacht maar opgehangen

Heb via Paypal betaald, daar een geschil aangemaakt en gevraagd de boel te annuleren.

Wat een slechte tent zeg. Niet gewend van duitse winkels in het algemeen.
Alpencross 2011

http://www.youtube.com/watch?v=3aEzhsE7 ... plpp_video" onclick="window.open(this.href);return false;
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik ben wederom prima bediend. Zondag besteld, maandag verzendbevestiging en zojuist bezorgd.
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Bestelling net weer binnen na vijf werkdagen doordat mn Paypal weigerde en ik het gewoon heb over moeten maken.
Mailtje of het geld ontvangen was werd binnen 24hr beantwoord
Toppertje weer :-q
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Vandaag even gebeld met de mensen van Bike24. Ik heb al meerdere malen spaken besteld en de vorige keer werden die keurig met nippels in dezelfde kleur als de spaken geleverd. Helaas de laatste zending alleen maar blanke nippels bij de zwarte spaken. Dat wordt nu keurig opgelost. Bij een volgende bestelling sturen ze de goede nippels mee, de blanke mag ik houden.

Daarnaast hebben ze het bij de blanke nippels ook nog fout gedaan door bij de Sapim D-light aluminium nippels te sturen terwijl daar eigenlijk messing bij hoort. Niet dat dat nu nog een punt is want ik ga ze toch niet gebruiken.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Vandaag gebeld vanwege de 'wobble' in de 2.5 Breakout. Meteen een retourformulier gekregen. Dus niet zo makkelijk als bij CRC ('we sturen wel een nieuwe!') maar desalniettemin wordt het prima opgepakt.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

En prima afgehandeld, zojuist bericht gekregen dat ik het aankoopbedrag terug krijg.

Ondertussen is er al weer een bestelling spaken onderweg. Ik heb nog geen andere (web)winkel gevonden die spaken per stuk verkoopt en deze dan ook nog eens grotendeels op voorraad heeft! :-q
Thunder Bart
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 16 augustus 2015, 14:49

Nadat ik ook een paar spaken kapot had gereden uit mn wiel ook hier een aantal losse reserve spaken besteld. Dit was de enige winkel waar ik dt swiss spaken per stuk en in alle soorten en maten kon vinden. vrijdag besteld en donderdag waren ze binnen, prima dus. :-q
Starling MurMur - Kona Honzo ST - Planet-X Tempest - Rose the Bruce

Rider and Photographer for mtboffcamber | www.mtboffcamber.nl
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Thunder Bart schreef:Nadat ik ook een paar spaken kapot had gereden uit mn wiel ook hier een aantal losse reserve spaken besteld. Dit was de enige winkel waar ik dt swiss spaken per stuk en in alle soorten en maten kon vinden. vrijdag besteld en donderdag waren ze binnen, prima dus. :-q
Rose heeft ze ook per stuk (comp/revo) in alle maten.

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Afgelopen woensdagavond een bestelling gedaan bij Bike24, vandaag al huis.... (heb eigenlijk alleen spullen besteld die binnen 1-3 dagen te leveren waren) Eigenlijk had ik het helemaal niet zo snel verwacht. Wel fijn dat mijn buurvrouw het DPD pakketje heeft aangenomen, aangezien ik overdag niet thuis. Geen idee waarom ze per DPD verstuurden, ipv DHL (zoals bij mijn laatste bestelling bij Bike24).

Overigens hebben ze bij Bike24 ook best veel spullen die je niet zomaar bij andere shops kunt bestellen... :-q

Eigenlijk heb ik ook nog helemaal geen negatieve ervaring met Bike24 gehad. En de prijzen zijn netjes. Maar heb dan ook nog nooit wat terug hoeven sturen. Al mijn bestelde spullen waren altijd op voorraad (1-3 dagen dus). En binnen een week ontving ik mijn pakketje. Net zoals vandaag dus weer eigenlijk.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Bike24 is bij mij altijd DPD. Maar je kunt kiezen voor DHL zover ik weet.
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Suntoro schreef:Afgelopen woensdagavond een bestelling gedaan bij Bike24, vandaag al huis.... (heb eigenlijk alleen spullen besteld die binnen 1-3 dagen te leveren waren) Eigenlijk had ik het helemaal niet zo snel verwacht. Wel fijn dat mijn buurvrouw het DPD pakketje heeft aangenomen, aangezien ik overdag niet thuis. Geen idee waarom ze per DPD verstuurden, ipv DHL (zoals bij mijn laatste bestelling bij Bike24).

Overigens hebben ze bij Bike24 ook best veel spullen die je niet zomaar bij andere shops kunt bestellen... :-q

Eigenlijk heb ik ook nog helemaal geen negatieve ervaring met Bike24 gehad. En de prijzen zijn netjes. Maar heb dan ook nog nooit wat terug hoeven sturen. Al mijn bestelde spullen waren altijd op voorraad (1-3 dagen dus). En binnen een week ontving ik mijn pakketje. Net zoals vandaag dus weer eigenlijk.
Kreeg je nog een track en trace code of iets dergelijks? Heb woensdag iets besteld en alleen een bevestiging van de bestelling gehad. Status van de bestelling staat nog op "New" als ik inlog.
Plaats reactie