Marathons 2016

Wedstrijden en prestatietochten over lange afstanden onder veelal zware omstandigheden.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Neustadt Sigma Bike Marathon is op 14 augustus. Dit jaar weer de lange afstand :-q
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Ghizz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 16:12

Ik denk niet dat het de bedoeling van de topicstarter was dat iedereen een lijstje mat marathons op zijn topic gaat dumpen :wink: .

Ik denk dat hij jullie aandacht op deze superleuke cup wou vestigen :-q
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Ghizz schreef:Ik denk niet dat het de bedoeling van de topicstarter was dat iedereen een lijstje mat marathons op zijn topic gaat dumpen :wink: .

Ik denk dat hij jullie aandacht op deze superleuke cup wou vestigen :-q
Kan je net zo goed aan de Nederlandse mtbmarathoncup.nl meedoen. Zie wel wat wedstrijden die in beide terugkomen.
Gebruikersavatar
hwpaints
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 13:12
Mijn mountainbike: KATANA FS 24

mill man Trail is toch gewoon toertocht, geen tijdregistratie oid
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Ghizz schreef:Ik denk niet dat het de bedoeling van de topicstarter was dat iedereen een lijstje mat marathons op zijn topic gaat dumpen :wink: .

Ik denk dat hij jullie aandacht op deze superleuke cup wou vestigen :-q
Misschien wel handig dat de topicstarter dan even de topic titel aanpast en wat specifieker maakt als ie dat niet wil? :wink:
Laatst gewijzigd door nielsvo op zo 3 januari 2016, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Ghizz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 16:12

Rij al jaren in beide cups mee.
Ik ga alleen niet graag richting sauerland , en heb een hekel aan wedstrijden waar ik ongeveer 30 minuten de tijd heb om in te schrijven. (ik vrees dat Monferland ook zo'n wedstrijd gaat worden) , ik rij liever Erbeskopf dan Saalhausen en september heb ik 5 marathons staan :-)


Ik denk dat ik met 1 cup, wat losse wedstrijden Bemc, Alpentour, (hopelijk) Ironbike Italy en de Croc wel genoeg wedstrijden heb staan :D
Laatst gewijzigd door Ghizz op ma 4 januari 2016, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Norten89
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 26 januari 2015, 14:48

Ghizz schreef:Rij al jaren in beide cups mee.
Ik ga alleen niet graag richting sauerland , en heb een hekel aan wedstrijden waar ik ongeveer 30 minuten de tijd heb om in te schrijven. (ik vrees dat Monferland ook zo'n wedstrijd gaat worden) , ik rij liever Erbeskopf dan Saalhausen en september heb ik 5 marathons staan :-)


Ik denk dat ik met 1 cup, wat losse wedstrijden (oa Black forest, Tegernsee en salzkammergut lang) Bemc, Alpentour, (hopelijk) Ironbike Italy en de Croc wel genoeg wedstrijden heb staan :D
Wauw! Zowel de BEMC, als de Alpentour, Ironbike en Crocodile Trophy? Pittig jaartje! Respect daarvoor alvast ;)
Ghizz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 16:12

Ironbike en Croc moeten we het nog even over hebben met de trainer... Daarna moet ik nog kijken of het fiancieel haalbaar is.. :o
Norten89
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 26 januari 2015, 14:48

Ghizz schreef:Ironbike en Croc moeten we het nog even over hebben met de trainer... Daarna moet ik nog kijken of het fiancieel haalbaar is.. :o
Dan ga ik ervan uit dat je trainer zeer bedreven is in periodisering :-q
Succes met de voorbereiding!
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

Goed nieuws! De volgende is er aan toegevoegd: 07.08.2016 – BeMC Marathon in Bertrix (Belgien)
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
Ghizz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 16:12

Yep inderdaad :-q . Leuke aanvulling !

De organisatie van de BeMC kennende zal het wel in orde zijn daar :-)
Ghizz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 16:12

Zijn allemaal mooie marathons! Ik zou over alle marahons wel een stukje kunnen schrijven, maar je kan ze beter rijden :-"

Schinderhannes marathon, is een zeer knappe marathon! Lang, zwaar en zeer mooie trails!

Rhens, is ook zeer mooi, mooie uitzichten ook! 20km extra zou leuk zijn O:)

Wiesbaden, 3x rondje, maar zeeer zwaar!

Erbeskopf, leuke verassing in 1 van de laatste afdalingen :drunk:

Saarschleifen, zeer leuke trails. (en supergoede pizzeria vlakbij de start :drunk: )

Bertrix, Ik heb de beMC marathon nog nooit gereden, maar de organisatie kennnde zal het zowel technisch, fysiek als mentaal de moeite zijn :drunk: . (organsatorisch kunne heel veel belgische marathons hier nog wat van leren :-" )

St.Ingbert, niet voor niets altijd uitverkocht :-$

Bad Salzig, kort maar krachtig

Oppenhausen, vorig jaar voor 1e x langere afstand.. Me zeer geamuseerd!

Buchel, eerste 20km snel, daarna mooi en uitputtend!


Enne klagen over te makkelijke marathons doe ik persoonlijk nooit. Dan heb ik gewoon niet hard genoeg gereden. Op max hartslag en/of flink kapot is zelfs de makkelijkste marathon nog steeds moeilijk
Ghizz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 16:12

Hoppa eerst marathon van de cup begint langzaam aan dichtbij te komen. Wie gaan er nogmeer deelnemen aan de http://www.mtb-c.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
schepp
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: vr 29 oktober 2010, 23:40
Mijn mountainbike: Invence Grit Full 9,1 kg

Ghizz schreef:Hoppa eerst marathon van de cup begint langzaam aan dichtbij te komen. Wie gaan er nogmeer deelnemen aan de http://www.mtb-c.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nope,..doe lekker aan de Nederlandse marathon cup mee :winkie:
Ghizz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 1 november 2009, 16:12

Nope, net als vorig jaar te veel wedstrijden waar ik geen zin in heb. Vorig jaar heb ik me nog aangezet om de 4 wedstrijden vol te maken, dit jaar gaat het me niet lukken..

Monferland heb ik geen zin in, Ruhrsee rij ik een andere marathon en Nordenau heb ik ook geen zin in (ik heb een verschrikkelijke hekel aan die kant op te rijden. Altijd files en ellende van de kant waar ik kom)

Gelukkig mag ik zelf kiezen toch..?
Plaats reactie