Stuurbordjes marathons

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Thunder Bart
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: zo 16 augustus 2015, 14:49

Ik ben ze ook aan het verzamelen om er een soort Wall of Fame van te maken. Maar dit is pas mijn tweede wedstrijdseizoen en de knwu vind het leuk om een heel seizoen met 1 bordje te doen dus de teller staat pas op een stuk of 6...... nog een paar seizoenen doorfietsen dus :D
Starling MurMur - Kona Honzo ST - Planet-X Tempest - Rose the Bruce

Rider and Photographer for mtboffcamber | www.mtboffcamber.nl
Bob de Bouwer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: za 7 januari 2006, 20:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert
Contacteer:

Met ons tweetjes komen we een heel end om de balken in de schuur te behangen. Vrijwel allemaal weggehaald uit die Heimat en aantal uit Bad Goisern (geen A nrs :-))) aantal van de Dolomiti Superbike. En nog aantal van tochten op de racert in België. Ik vind t wel mooi gezicht al die bordjes! Ik zeg: er kan nog wel meer bij!
Alleeez on y va!!
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Ik heb er maar 2 maar die zwerven ook nog ergens in de schuur. :)
"This species has amused itself to death"
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

Ik niet ze aan de muur van mijn fietsenhok.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik heb ze gebruikt om de ruit in m'n schuurdeur te blinderen, vond het maar niks dat je zo naar binnen kon kijken (hoekhuis, 's winters keek je dwars door de haag onze tuin in).
Inmiddels is er achter de haag een schutting geplaatst, is het glas in de deur vervangen en zijn de bordjes in de kliko beland omdat ze verbleekt waren.
Geen fut meer om nieuwe te verzamelen, maar het was leuk.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
tati
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4155
Lid geworden op: do 21 juli 2005, 22:39

Heb er ook nog een aantal in de schuur hangen. Helaas ben ik degene van de cape epic kwijt, gelukkig heb ik toen wel zo'n reclameposter uit zuid afrika meegenomen (die langs de weg stonden en in fietsenzaken uitgedeeld waren) Deze hangt ingelijst in het schuurtje.
MOUNTAINBIKING
Because footbal, baseball, bowling & golf only require ONE BALL
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1359
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Ik bewaar ze digitaal. Al in geen jaren meer een wedstrijd gereden maar de bordjes zien brengt toch weer leuke herinneringen boven.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Maikelvw
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: do 23 juni 2011, 22:38
Mijn mountainbike: S-works 650B

heb ze als decoratie om een steigerhouten bord gemaakt waar mijn oude frame ook aan hangt als decoratie.
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

Respect voor het aantal fred .
ATB bordjes,ik heb een aantal door het huis zwerfen , ook in de garage op de kastjes. Stuk of 20 in totaal , verder ben ik nog niet gekomen . Ik heb het altijd zonde gevonden om weg te doen , maar ik kijk nu wel eens nostalgisch door de stapel hardloop / scate / racefiets bordjes medailes enz. en begin het toch eigenlijk steeds meer als een vorm van prullaria te zien.
Soms moet je gewoon afscheid kunnen nemen. (en op de harde schijf zetten)
Zolang je maar wel blijft FIETSEN!

Mischien een idee om er een samengestelde mooie poster van te maken? (beetje artistiekerig)
Misschien dat vrouwlief het dat wel in huis wil hebben. :-q
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Ik schaam me diep als ik jullie foto's zie. Ben nooit verder gekomen dan dit :(( :(( :
Afbeelding
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

reetegoed schreef:Respect voor het aantal fred.
Zenks, zouden er 141 kunnen zijn. Maar enkele direct na afloop inleveren voor de borg en ook redelijk aantal weg gegooid. Dit meer een beetje "best off / leukste off"......
reetegoed schreef:Mischien een idee om er een samengestelde mooie poster van te maken? (beetje artistiekerig)
Misschien idd een ideetje om er iets digitaals van te maken en op op canvas?
Maar de originelen blijven in mijn "paleis" hangen. :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
The XeroX
Moderator
Moderator
Berichten: 3391
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 18:46
Mijn mountainbike: bunnyhopt 1 meter!
Contacteer:

Enkel stuurbordnr's van wedstrijden. En tot op heden nog nooit 1 teruggebracht. :oops:

Liever een leuke herinnering dan me borg terug. :)
Gary Fisher Big Sur - K2 Razorback team - Planet X Zebdi - NS Suburban :D

Gary Fisher gestolen!
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Geen marathon bordjes, wel nummerborden uit een andere discipline (die hoef je ook niet terug te brengen).

Meeste liggen in een doos, alleen die op de fiets hingen bij de beste herinneringen (~ succesvolste deelnames) horen niet in een doos of garage maar vergezellen de bijbehorende trofee in de woonkamer...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Mijn verzameling hangt in de garage
Afbeelding

Afbeelding

Deze twee hangen op zolder :tong

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Die 2 laatste "durf" je ook niet te dragen. Heb ze ook allemaal ongedragen (1 exemplaar 2 x gekregen, die bij speciale gelegenheden.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie