GEZOCHT: MTB-maatje in Arnhem

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Premium
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 12 juni 2015, 16:13

Hoi,

Ik ben op zoek naar een dame in Arnhem(-Noord) die regelmatig op de mountainbike zit!

Heb jij ook zo nu en dan zin om er eens samen op uit te trekken? Niet weken van te voren plannen, maar elkaar bellen en kijken of het schikt om een rondje te maken? Ben jij het type lekker fietsen, beetje stunten én ook af en toe stil staan bij de natuur?

Jij: Herkent je in bovenstaand geschetste plaatje, leeftijd is niet belangrijk.
Ik: 40 jaar, fietst op de MTB 10+ jaar

Barbara
Rocket
All rounder
All rounder
Berichten: 131
Lid geworden op: di 1 mei 2007, 20:19
Mijn mountainbike: xtc adv 27.5

Tip:KEK of Mtb Roelofs
Loyce
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 15:14

Hee.
Ik kom uit Didam. Ik mtb nu ongeveer een jaar. Mijn vriend heeft me helemaal enthousiast gemaakt. Ik heb vorige maand de montferland route gefietst en heb ook het parcours in Sleen gedaan. In Sleen ben ik vorig jaar erg hard over de kop geslagen. Daardoor ben ik iets angstig geworden, maar ik wil gewoon weer kei hard van de bulten afjagen!
TinaToertocht
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 986
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 12:00

Loyce, we hebben rond de Montferlandse bult de Dames van Bergh. We hebben een fbpagina en spreken daarop af wanneer we gaan fietsen en wie zin of tijd heeft treft elkaar bij het kasteel Bergh en dan is het gezellig samen mtb'n en meestal drinken we daarna nog wat op het stadsplein. Misschien iets voor jou?
Er fietst nog iemand uit Didam mee. Er zijn nu zo'n 20 vrouwen lid, het is geheel vrijblijvend, geen contributie of gedoe, alleen gezellig fietsen.
Mocht je interesse hebben, pb me maar even voor meer gegevens.
Rocket
All rounder
All rounder
Berichten: 131
Lid geworden op: di 1 mei 2007, 20:19
Mijn mountainbike: xtc adv 27.5

Bij wv Reto beginnen in oktober de zondagse mtb ritjes weer
(http://www.reto-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
Plaats reactie