Even voorstellen

Voor en door girlz, alle girls-gerelateerde mountainbiketopics of mountainbikegerelateerde girls-topics.
Plaats reactie
Mootjuh13
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 4 mei 2015, 18:24

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier sinds vandaag.

Ik mountainbike al 10 jaar met tussenstops. Sinds 2 jaar ben ik actiever bezig met mountainbiken.

Ik heb een witte trek 4300 mountainbike van 10 jaar oud. Mijn man heeft hem sinds vorig jaar ge-upgrade met Sram, x9 en XT. RS sid race voorvork, Mavic Crossride velgen, witte banden.

In de zomer maak ik ook vaker gebruik van mijn rode racefiets van het merk Specialized.

Wie woont er in de omgeving Heerlen, Brunssum, hoensbroek om samen met mij en andere meiden/ vrouwen te gaan mountainbiken?
De meiden/ vrouwen waar ik normaal mee ga mountainbiken komen allemaal uit Maastricht en dan kun je niet even snel een rondje gaan fietsen. Dit wordt meestal gepland.
Vandaar deze oproep. Lijkt me hartstikke leuk om met meiden/ vrouwen uit de buurt te gaan mountainbiken.

Groetjes Monique
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Welkom ;-)
Niet te veel gaan fietsen, want dan hou ik je niet meer bij :tong
Veel plezier hier :-) :-q
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Welkom!

Veel bikeplezier toegewenst!
BiancaJoselyn1
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 februari 2016, 19:38

Halloo,
Mijn naam is Bianca en ik bike bijna al 6 jaar en vind het nog steeds heerlijk! Het is echt mijn 'relax' momentje van de dag. Even verstand op 0 en nergens aan denken. Ik ben 39 jaar en heb 2 kinderen. Ik vind het ook heerlijk om te koken. Ik wilde gewoon even hallo zeggen, dus bij deze! :P :P
Plaats reactie