Bike2build.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Laatst lagers voor mn fiets besteld bij b2b. Had me voorbereid op horrorprijzen, maar was uiteindelijk niet veel duurder dan ik het op internet had kunnen scoren.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ook weer positief hier. Ik zocht twee inbusschroeven, en weer gratis gekregen. Uiteraard wel nog wat andere zaken gekocht (nadat ik de schroeven al in handen had, dat heeft dus geen invloed daarop gehad). Nu al de tweede keer dat ik voor niks uit de brand ben geholpen!
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Dat herken ik wel, de werkplaats heeft me ook al vaker geholpen aan klein grut dat onmisbaar is (of dat ik ergens heb laten vallen en niet meer terug kan vinden) En de prijzen zijn wellicht niet te vergelijken met de Duitse webshops, maar toen ik afgelopen zaterdag om 16u een nieuwe cassette nodig had was ik wel erg blij met ze ;-)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
dcolstee
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 30 juni 2014, 13:27
Mijn mountainbike: BMC TE01 DI2

tot 2x toe via ideal geprobeerd een bestelling te plaatsen bij hun maar lukte niet. mail gestuurd, waar geen reactie op kwam..toen gebeld en via de mail een order van hun gekregen waar ik dan het geld moest overmaken. na 1 week weer niets gehoord van hun..via mail naar reactie gevraagd..en opeens bericht dat de order was verstuurd...heb het product nog niet binne maar ik zal niet snel meer een bestelling bij hun plaatsen..
BMC TE01 DI2
kooijtje2
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 24 augustus 2006, 18:01
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120

Jammer hoor de man bij de werkplaats met schorre stem is een fijne kerel ! De rest vind ik steeds minder worden totaal geen intresse in je en als er dan wel wat voor je gedaan word gaat niet echt van harte. Erg jammer ik kwam er aktijd graag maar probeer nu steeds vaker de winkel te mijden.
Tis wat !
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

https://blog.bike2build.nl/een-nieuwe-koers/

Ben benieuwd wat de nieuwe koers is. M.i. is 'the way to go' een grootheid a la Mantel/12GO (megastore, scherpe prijzen en serieuze webshop), of je blijft meer een LBS met superservice en zonder -noemenswaardige- webshop).

De webshop lijkt inmiddels al offline te zijn.
carbon bike, titanium collarbone...
peerke35
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 5 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: trek Superfly FS7 2014

Aangezien ik toch geregeld in die contreien kom, afgelopen week mijn demper daar binnengebracht voor een service waarvoor hij naar Fox opgestuurd moest worden. Weer prima geholpen, de prijs was lager dan ze geschat hadden en ook de tijd die ze nodig hadden.
Daarnaast heeft de werkplaats mij nog aan een aantal onderdelen geholpen om mijn vering weer op orde te brengen.
Heb nu al een aantal keer wat moeilijk te vinden onderdelen daar gevonden. En mijn ervaring is dat de werkplaats altijd bereidt is om je verder te helpen en net dat stapje extra te zetten waardoor je terug komt.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Alle Vaude rugzakken met 50% korting. En er hangen er nog heel wat! Vanmiddag mijn slag al geslagen.
kooijtje2
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 24 augustus 2006, 18:01
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120

Als ik het goed begreep gaat op 4 maart de vernieuwde winkel open . Weet iemand of er nog speciale acties komen om dit te vieren ?
Tis wat !
Beemer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1589
Lid geworden op: za 14 november 2009, 21:45
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei Supreme, Kona Raijin, Ghost AMR Lector 9500

De winkel gaat 28 mei open als een Cube store
Michel__
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 754
Lid geworden op: di 16 augustus 2011, 19:25
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SLX 7.9 en Canyon Exceed CF6

Vorig weekend even binnengelopen wegens zuigers die niet verder terugkonden in positie. Mannen waren direct bereid even te kijken om probleem te verhelpen. Even wat olie eruit terugduwen en klaar.
En dat onder genot van een bakkie :-q
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ben ik de enige die het zeer jammer vind dat de website van B2B zo karig is geworden. Zeg maar gerust geen enkel nut meer dient? Ik snap dat ze gestopt zijn met de webshop maar het was toch altijd o-zo-makkelijk om te kijken of ze een specifiek onderdeel op voorraad hadden liggen. Aangezien ik niet al te ver weg woon kon ik even kort voorbij wippen.

Nu moet ik bekennen dat ik er al geruime tijd niet meer ben geweest aangezien ik geen nul op rekest wil krijgen (en dan dus voor niks te hebben gereden).
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Je kan ook even bellen dan toch? Als je het zo graag daar wilt halen
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

maaf2 schreef:Je kan ook even bellen dan toch? Als je het zo graag daar wilt halen
+1 KP... :tong (of bellen wat is dat eigenlijk). Doe het ook nog weinig, maar met "ouderwets" bellen weet je vaak snel meer... ;)

Verkopen ze er eigenlijk nog wel andere merken naast Cube... Jammer dat een het Cube store is geworden, maar echt verdienen deden ze toch niet aan mij. Kwam er juist voor de koopjes en/of het broodnodige grut. Vorig jaar nog wel een MFG Wheelsmith PF30 een Fox baggy short gescoord in de aanbieding, maar had er toen nog helemaal geen erg in dat B2B helaas een Cube store zou worden.

Standaard cassettes, kettingen etc zullen ze nog wel verkopen, maar de website is niet meer echt een online-winkel om snel even wat te bestellen...
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik vod hun collectie kleding altijd best wel uitgebreid. Ook vaak verschillende maten beschikbaar, ik ga ervan uit dat dat niet is veranderd?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie