waar deugdelijke mtb huren omgeving la roche en ardenne?

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
porcini
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: wo 28 september 2011, 13:37

Ben op zoek naar een fatsoenlijke, deugdelijk onderhouden huurfiets voor een vriend die een keer mee wil gaan fietsen.
Mijn ervaringen zijn echt bijzonder slecht met de huurfietsen, geprobeerd heb ik brand sport in la roche en die fietsen waren echt bijzonder slecht.
Laatste keer Cil's bikes en dat was ook geen succes, dempers die niet werken en remmen die het niet fatsoenlijk doen.
Het zijn gewoon altijd fietsen met een afmontage waar je in beginsel al niet graag mee fietst in die omgeving en ze worden daarnaast ook minimaal tot slecht onderhouden en dat resulteert dan gewoon in levensgevaarlijke situaties.
Ik heb gelezen over de andere verhuurbedrijven in de buurt en de ervaringen van anderen beloven niet veel beters daar.
Is er dan echt nergens een verhuurbedrijf te vinden die fietsen verhuurt met een goede afmontage en luchtgeveerde voorvorken?
Desnoods wat verder rijden vanaf la roche en wat duurder maakt ook niet uit.
Iemand tips of ga ik dit gewoon niet vinden?
timwalschaerts
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 3 juli 2013, 07:05
Mijn mountainbike: Lapierre XR929

Je kan hier eens kijken, +/- 10km van Laroche gelegen
http://www.wallux.com/ghm-cycles-rendeux" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ben er al 100x voorbij gefietst.
Een echte fietsenhandelaar lijkt me toch iets meer te vertrouwen dan die kleine verhuurders in Laroche zelf.
De verhuurfietsen dat ik in Laroche centrum zag staan waren echt om te janken...

Ik zie wel dat ze zondag gesloten zijn, dus als je maar een weekendje blijft wordt het wel moeilijk om de fiets op zondag terug te brengen.
Of ze moesten daar een speciale regeling voor hebben :wink:
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Bekend adres in Mierchamps zou ik ook laten liggen, vorig jaar een keer twee fietsen gehuurd voor vrienden die een weekend mee waren, is drie keer niks.
Plaats reactie