Nachttocht Horebeke - Vlaamse Ardennen

België heeft prachtige bikegebieden en hier kun je er alles over kwijt. Van vragen tot ervaringen.
Plaats reactie
moorken
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 7 februari 2014, 22:14
Mijn mountainbike: Red Bull Team AL-600
Contacteer:

Vrijdagavond -19 sept 2014- een te gekke rit gereden in de Vlaamse Ardennen - Horebeke.
een nachtritje dat zeker en vast in mijn top 3 van dit jaar eindigde (zoniet aan de top staat!). Een fantastische organisatie, met super bevoorrading (tot zelf 2x gratis sterk bier voor de liefhebbers en op de 2de stop nog jenever, alhoewel ik zelf alle alcohol tijdens het fietsen oversla). en op de koop toe nog een cadeautje dat de 5 euro inschrijvingsgeld bijna volledig coverde (specialized MTB binnenband).
maar goed, we waren niet voor dit alles gekomen, maar voor het schitterende uitgestippelde parcours dat veel volk getrokken heeft en echt prachtig was met verlichting. dat het droog bleef terwijl we konden genieten van het onweer in de nabije omgeving maakte het des te meer prachtig!
voor wie het wil herbeleven of wil checken of het de moeite is om er volgend jaar voor af te zakken (zeker en vast) hier is mijn video review.... Youtube review Nachttocht horebeke
Plaats reactie