Hibike.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

aurelius schreef:Bestel er al sinds jaren, prima!
....Nog steeds, top!
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
christiaan25
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: vr 7 oktober 2011, 11:36
Contacteer:

Net mijn eerste bestelling hier gedaan, nette prijzen.

Ben benieuwd!
Pbiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: za 18 januari 2014, 00:48

Prima service van Hi bike, afgeleverd binnen de gestelde termijn :-q
Gebruikersavatar
MTBRobert
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: wo 3 juli 2013, 12:52

Afgelopen maandag Shimano onderdelen besteld bij Hibike. Hibike was de enige die voor- en achterderailleur in zilver had (tegen een goede prijs). Ook een FSA "gabelkonus" H6088 besteld voor mijn nieuwe voorvork, welke ik alleen bij Hibike kon vinden. Voor de gabelkonus was de levertijd 6 tot 8 dagen, maar vandaag had ik de complete bestelling al binnen.
Overigens sturen ze wel erg veel e-mailtjes om je op de hoogte te houden van de voortgang van je bestelling.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Teveel modder in mijn ogen dus ik zie het Contact & Service formulier niet.
Iemand die mij even kan vertellen waar het staat? (Ik kom niet verder dan contact & imprint)
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Staat in de rechterbalk op de frontpage, met blauw en geel. Onder het winkelwagentje.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

suravida schreef:Staat in de rechterbalk op de frontpage, met blauw en geel. Onder het winkelwagentje.
En dan nog niet zien he….

In 2de instantie :-q
Gebruikersavatar
Thijssie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 460
Lid geworden op: di 24 april 2007, 18:28
Mijn mountainbike: Haarlem
Contacteer:

Voor de eerste keer bij deze shop besteld, omdat het artikel in Nederland niet meer te krijgen was. Dat is nu twee weken terug. Het ging heel erg snel, maar nu ligt het pakketje al een week in Köln. DHL stelt geen onderzoek in omdat Hibike daarvoor opdracht moet geven, en Hibike wil pas na 14 werkdagen een onderzoek in laten stellen. Daar ging de nog-even-snel-voor-de-vakantie-bestelling.........
- ONE LIFE LIVE IT! -

Ibis Ripley V4 | Santa Cruz Megatower V2 | Merida Scultura

Sport Advies
Mountainbike Challenge
Gebruikersavatar
Tacoos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 21:09
Mijn mountainbike: Trek Rumblefish Elite

Mijn bij Rose bestelde spullen blijven ook in Keulen steken:
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 5#p1870415" onclick="window.open(this.href);return false;
Vlgs de DHL klantenservice komt dat door duitse feestdagen, maar ik vermoed dat er iets anders mis is, zeker nu ik jouw verhaal lees.
MrJ
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: za 15 augustus 2009, 22:17

Inmiddels de tweede keer dat ik hier iets heb besteld. Helaas is bij de laatste levering de Pike niet geheel ongeschonden het transportproces doorgekomen. De vork lag half uit de Rockshox doos, die op zijn beurt uiteraard wel weer in een grotere kartonnen doos zat. Bij nadere inspectie bleek dat er een beschadiging door de lak op de lowers te zien was. Voor mij geen reden om de vork terug te sturen (zo zijn de eerste echte beschadigingen ook niet meer zo'n ramp ;)), maar wel even een melding van gemaakt. Het verzoek van Hibike om wat foto's door te sturen, heeft geleid dat ik € 25 terug kreeg. Procentueel natuurlijk geen hoog bedrag, maar toch weer mooi meegenomen, zeker omdat ik het toch niet de moeite waard vond om de vork retour te doen.

Levering is altijd erg snel, prijzen zijn prima en zo te zien gaan ze adequaat om met klachten, prima webshop dus.
Gebruikersavatar
nielsvk
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1359
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 17:51

Vanuit Canada een Pike besteld bij Hibike. Verreweg de laagste prijs (€460), netjes excl BTW weergegeven als je van buiten de EU bestelt. Aanvankelijk was de creditcardtransactie geweigerd, dit doet de bank wel eens bij grotere bedragen en een onbekende leverancier om fraude te voorkomen. Keurig bericht van Hibike en de betalingsmethode werd automatisch omgezet naar bankoverschrijving. Na een belletje naar de bank Hibike gevraagd om de credit card nog een keer te proberen, dit keer wel gelukt en snel een trackingnummer ontvangen. Gisteren de vork ontvangen, alles in ordnung. Totale prijs ongeveer 40% lager dan lokale retail.
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Zondag wat gereedschap besteld, woensdag bezorgd :-q
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Elders vond ik de schoenen die ik wilde niet. Ook off line niet.
Dus toch bij hibike besteld. En dat is gelijk afgestraft.
Schoenzool laat los, bericht via hun website verstuurd 1,5 week geleden. Nul reactie. Gisteren opnieuw bericht gestuurd....

(nu echt nooit meer hibike voor mij).
L3X
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: zo 13 augustus 2006, 15:03
Mijn mountainbike: S-Works Stumpjumper & Epic

Zelfde negatieve ervaring hier...

S-Works crank besteld omdat die in NL niet meer leverbaar was en een poosje mee gereden, tot dat het metalen insert waar je je pedalen aan schoeft speling had.
1. Dus eerst maar eens een mail gestuurd naar HiBike: na 2 weken nog geen enkele reactie
2. Dus maar eens gebeld: "Ja we zijn druk etc. etc." Snap ik maar ik wil niet van hun probleem mijn probleem maken
3. Nog maar eens een mail gestuurd incl. youtube filmpje met het probleem, veel duidelijker kon het imo niet
4. Nog maar eens gebeld...: "Ja binnen x dagen krijg je een reactie..."

Ondertussen was ik het behoorlijk zat dus heb ik zelf contact opgenomen met Specialized. Nou kan je niet direct dingen naar hun terugsturen, het moet dus wel via de dealer gaan. Maar ze begrepen mijn klacht maar al te goed en vonden het ook behoorlijk belachelijk. En wonder boven wonder, enkele uren na mijn contact met Specialized kreeg ik ineens een voorstel van HiBike! Ik vermoed dat daar dus nog wel een boos contactmomentje is geweest...

Uiteindelijk gratis een duurdere crank gekregen van Specialized, wat dat betreft dus top (al heb je liever dat het heel blijft). HiBike ben ik duidelijk minder tevreden over, de kans dat ik daar ooit nog iets bestel is nihil.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Balen van al die tegenslag. Bestel er zelf nog steeds probleemloos, al een jaar of 10! Ook bij bike-components en bike-discount overigens, zelfde probleemloze verhaal. Bij die 3 haal ik zo'n 90% van al mijn spullen vandaan, schat ik, bij Hibike nog het langst.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Plaats reactie