bike suspension .nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
weekendwillem
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: do 16 april 2009, 21:12

Hier service van mijn vork laten doen en recent een x-fusion Hilo droppen gekocht.
Zeer tevreden over zowel de service, als de droppen ( tot nu toe )
Rubberburner
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 723
Lid geworden op: za 28 juli 2012, 20:36
Mijn mountainbike: Cube

Ik heb 'm terug ! Heel andere rijeigenschappen als voorheen merk ik al met een klein testrondje.Kan nu in een beetje sag rijden wat ie eerder niet kon en hij staat lekker zacht afgesteld . Nieuwe stickers er ook even opgeplakt .Morgen veldtest !! :-q

Afbeelding
Rubberburner
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 723
Lid geworden op: za 28 juli 2012, 20:36
Mijn mountainbike: Cube

Vandaag een mooi ritje gedaan van 50km en dat beviel erg goed zo.Het verschil van een half werkende vork en een volledig werkende vork was erg goed merkbaar.Zit veel relaxter op de fiets . :-q :-q
http://www.strava.com/athletes/6069768" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
hwpaints
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 13:12
Mijn mountainbike: KATANA FS 24

had ik het ook maar gedaan mijn demper is al 3 weken bij sabma
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Is er voor of nadeel van deze shop boven Sabma? De prijzen zijn als ik me niet vergis namelijk vergelijkbaar.
Laatst gewijzigd door nightcrawl op ma 19 mei 2014, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Pedal damn it!!
Rubberburner
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 723
Lid geworden op: za 28 juli 2012, 20:36
Mijn mountainbike: Cube

Deze rekend max 72 uur mits alle parts normaal te bestellen zijn . Bij mij had ik 'm binnen 2 weken terug omdat er 2x verkeerde onderdelen waren binnen gekomen ...
http://www.strava.com/athletes/6069768" onclick="window.open(this.href);return false;
Da Bikert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 646
Lid geworden op: za 27 augustus 2005, 15:12
Mijn mountainbike: is groen en springt
Contacteer:

Demper is vandaag opgestuurd, ben benieuwd, heb al ervaring met Sabma, wel goede ervaring mee, en Cosmic sports bv (marzocchi) was niet zo positief, duurde de laatste keer erg lang, dus als ik tevreden ben hebben ze er een vaste klant bij.
Filmpjes:

http://www.youtube.com/user/DaBikert" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaatjes:

http://www.pinkbike.com/u/dabikert/album/All/" onclick="window.open(this.href);return false;
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Da Bikert schreef:Demper is vandaag opgestuurd, ben benieuwd, heb al ervaring met Sabma, wel goede ervaring mee, en Cosmic sports bv (marzocchi) was niet zo positief, duurde de laatste keer erg lang, dus als ik tevreden ben hebben ze er een vaste klant bij.
Graag je ervaring hier delen dan ;)
Pedal damn it!!
Rubberburner
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 723
Lid geworden op: za 28 juli 2012, 20:36
Mijn mountainbike: Cube

Rekening was even slikken ; 202 euro .Dat was dan inclusief 2x manitou stickers a 35 euro,verzenden 7 en een onderdeel (TPC+) van 45 euro .
Je moet er wat voor over hebben,maar dan heb je ook wat :winkie:
http://www.strava.com/athletes/6069768" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
SenV2312
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 335
Lid geworden op: wo 6 januari 2010, 12:04
Mijn mountainbike: Kingdom Vendetta X2 & Bionicon Edison 2009
Contacteer:

Heb hier 1,5 maand geleden mijn demper (x-fusion) naar toe gebracht wegens een lekkage. Na 1 week kreeg ik hem weer terug, compleet gereviseerd en zo goed als nieuw. Wel EUR 125 lichter maar dan heb je ook wat. Voor mij een echte aanrader - kom hier zeker terug.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Gisteren mijn RP23 hierheen verzonden. Tot nu toe prima communicatie en duidelijkheid over werkzaamheden en prijzen. Als het goed is woensdag weer in huis, met nieuwe bussen en een basis servicebeurt. Ben benieuwd!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Pronghorn73
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 08:56

FOX Rp 23 heeft servivebeurt gehad bij Sabma. Heeft in totaal meer dan 5 weken geduurd. 150 euro lichter! Als het bij dit bedrijf in een week kan, zou ik zeggen meteen doen.
Laatst gewijzigd door Pronghorn73 op wo 11 juni 2014, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2919
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Rubberburner schreef:Absoluut, al vragen ze een miljoen,maar je bent ook vrij om daar je mening over te geven toch ?

Een goede achterdemper kost een 125 tot 175 euro (fox,manitou,rock shox) .En ik denk dat 90% van de fully bikers hier niet overheen gaat.Dan koop je toch een nieuwe ipv een servicebeurt van 135 euro ?''T blijft dan maar een (zoveel jaar) oude demper,en ik weet zeker dat de koper van jou fiets daar net zo over denkt ...Die ziet liever een nieuwe fox float uit 2014 met bonnen en garantie erbij .


Nogmaals :persoonlijke mening he ?! Niets ten nadele van servicebeurten die bedrijven geven.Zo zie ik 't,uitzonderingen daargelaten met high end dempers van 4/500 euro .



Even terzijde,ik kocht laatst een splinternieuwe rock shox Monarch rt3 achterdemper voor 65 euro :lol: :lol: Helaas was de tune te licht :evil:
hoe kom je erbij dat je een goede fox of rockshox demper hebt voor 125-175???, gebruikt misschien wel, maar nieuw zeker niet(en als het volgens jou wel zo is, geef me even een link van jouw goede fox demper van 125)
Bird Aeris 9 blurple
Rubberburner
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 723
Lid geworden op: za 28 juli 2012, 20:36
Mijn mountainbike: Cube

Wat voor de ene goed is is voor een ander misschien niet goed he ?! Ik had het over een FOX Rp 23 .Fox,rock shox staat bij mij als "goede demper of vork" aangeschreven . Soms is het even zoeken op marktplaat oid maar daar staat nu bijv een nieuwe fox vanilla voor 50 euro particulier,rp23 179 nieuw uit de winkel,laatst zelf een nieuwe rock shox Monarch rt3 gekocht voor 65 ...
http://www.strava.com/athletes/6069768" onclick="window.open(this.href);return false;
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2919
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Een rp23 is uiteraard goed, maar al een paar jaar geleden vervangen door wat anders, zodoende kan die toko die overjarige dempers voor weinig weg doen. En uitgaan van alleen een naam of iets goed is of niet, das wel link he, je kunt een simpele fox performance vork ook niet vergelijken met een fox factory, net zoals mercedes een sls amg heeft en een A140
Bird Aeris 9 blurple
Plaats reactie