goedkoop spul bij cyclewear.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

ik gebruik ook die van cyclewear (all active) en ze doen gewoon wat ze moeten doen.
ze houden je armen en benen warm.
afgelopen winter al veel profijt van gehad.
MTB'er Jordy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: di 10 september 2013, 18:10

Oke goed om te weten. 15 euro voor zowel arm- en beenstukken is nogal een verschil als zo'n 50 euro bij elkaar voor die van het merk Grib Grap :P.
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Vandaag nog ff wat kleding wezen kopen:

Afbeelding

Voor de prijs van 1 shirt heb ik er nu 2, een jack, handschoen en een paar schoenen!
MTB'er Jordy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: di 10 september 2013, 18:10

Afgelopen woensdag arm- en beenstukken besteld. Helaas verzendskosten wat hoog (5,95€ wat makkelijk in een envelop had gepast.
Armstukken zitten fijn, maar iets te los. Maat kleiner zou echter te strak zitten aan m'n bovenarmen.
Beenstukken zitten juist te strak aan mijn bovenbenen, maar een maat groter zou denk ik te lang zijn en te ruim aan m'n onderbenen. Twijfel dus een beetje om toch een maat groter te proberen... Weet iemand of je bij retourzendingen ook kan omruilen voor een maat groter? Betaal je dan weer verzendskosten?
Slottie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 2 september 2013, 20:40

MTB'er Jordy schreef:Afgelopen woensdag arm- en beenstukken besteld. Helaas verzendskosten wat hoog (5,95€ wat makkelijk in een envelop had gepast.
Armstukken zitten fijn, maar iets te los. Maat kleiner zou echter te strak zitten aan m'n bovenarmen.
Beenstukken zitten juist te strak aan mijn bovenbenen, maar een maat groter zou denk ik te lang zijn en te ruim aan m'n onderbenen. Twijfel dus een beetje om toch een maat groter te proberen... Weet iemand of je bij retourzendingen ook kan omruilen voor een maat groter? Betaal je dan weer verzendskosten?
Omruilen naar een andere maat is geen probleem, zij betalen de verzendkosten.
J.I.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 725
Lid geworden op: zo 20 mei 2012, 20:29

Heb ook net een bestelling bij hun gedaan en daarvan ook 2 artikelen geruild.
Een maatje groter voor beide.

Ze gaven zelf nog aan dat ik het ook wel in een grote envelop mocht sturen omdat dat voor mij goedkoper zou zijn.
Had het echter al als pakket verzonden.

De kosten van verzending van de vervangende producten nemen zij voor hun rekening.

Dat lijkt me dus prima geregeld.
MTB'er Jordy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: di 10 september 2013, 18:10

Oke goed om te horen. Heb gisteren een mailtje gestuurd naar hun info adres, dus ben benieuwd wanneer ik reactie krijg.
Buchie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: wo 7 juli 2010, 20:36
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 2019
Contacteer:

Daar zijn ze altijd heel vlot mee. Fijne winkel, komt zo weer een pakketje van ze binnen.
Een keutel in den morgen, is een dag zonder zorgen...
elmo1
All rounder
All rounder
Berichten: 137
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 22:12
Mijn mountainbike: zo'n 29er maar dan wel tubeless

Van de week positieve ervaring gehad.

Vorige week donderdag een fietsbroek besteld, volgende dag geleverd, helaas wat het de verkeerd, dus gemaild.
En maandag mailtje terug dat ik terug kon sturen en verzendkosten vergoed kreeg omdat zij fout hadden gemaakt.
Dinsdag op de post woensdag mailtje dat ontvangen was en meteen juiste broek retour. Zelfs op woensdag de verzendkosten al op de rekening gestort.

Echt top.
grtz,

elmo
DutchPlayer
All rounder
All rounder
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 28 maart 2005, 16:28
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp M4
Contacteer:

Kan iemand mij adviseren met een langebroek en een jasje voor de winter/als het vriest. Ik heb nu een elcheapo Btwin Decathlon jasje die mij wat te koud begint te worden.

Ik ben zelf niet super bekend met fiets kleding, maar jullie vast wel en misschien zegt iemand ey die broek en dat jasje en dan kan je lekker warm rond fietsen.

Alvast bedankt!
grum
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 30 december 2013, 18:27

Ik heb vandaag daar een paar schoenen, trappers, overschoenen (was een aanbieding voor 99 euro), een broek en een vest gekocht.
In eerste instantie op de webshop gekeken, maar wilde dat ook liever niet eerst over maken, en je weet niet of het gaat passen.
Vandaar naar Budel gereden (is voor mij niet zo ver weg), en daar vandaag nog prima geholpen. Heb nu de All Active schoenen, Shimano trappers, Orca overschoenen, en een AGU broek en vest...
Kan deze shop in elk geval wel aan raden. Had eigenlijk geen enkel idee wat ik daar aan zou treffen, maar het is dus gewoon een shop/winkel waar ze in elk geval heel veel in de showroom hebben hangen, en je kan daar dus ook gewoon passen et cetera.
En het was nog eens behoorlijk druk ook. ;-)
Reny
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 26 mei 2013, 20:15

Ik heb de 29e 's avonds laat besteld, uurtje later al de melding dat het verzend gereed was, vandaag de 31ste werd mijn pakket bezorgd!
Vooral de sokken van agu (2,95) zijn aanraders, alleen wel als je zoals ik een kleine schoenmaat hebt (alleen de S/M maat is er nog).

Ik ben (positief) onder de indruk van de afhandeling
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7364
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Reny schreef:Ik heb de 29e 's avonds laat besteld, uurtje later al de melding dat het verzend gereed was, vandaag de 31ste werd mijn pakket bezorgd!
En twee werkdagen is gewoon de standaard... :-q
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Reny
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 26 mei 2013, 20:15

Eens maar in dit geval was mijn bestelling een uur later al gereed voor verzending, als TNT 's nachts zou halen en verdelen had ik het de volgende dag al gehad ;-)
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Net 2 AGU jacks (de Muscola en de Questo) besteld en ze gaan vanmiddag al met de PostNL mee. Gaat lekker snel idd! Ben benieuwd naar de jacks. Prijs is van dien aard (30 Euro p/st) dat je je er bijna geen buil aan kan vallen. Ik zag bij andere shops de prijzen varieren van 60 tot 90 Euro per stuk! Dit kun je dus gerust een koopje noemen!
Plaats reactie