Mountainbike dag - Met fotografie dag. combinatie / Inhoud ?

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Mu``
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 9 september 2009, 21:45
Mijn mountainbike: Close to Jedi.
Contacteer:

Ik wil best als model fungeren - met een fiets met veel verschillende kleuren. Is misschien weer een challenge voor de fotograven :)
Tiger1050
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 15:07
Mijn mountainbike: Zeewolde

Hallo allemaal,

dit lijkt me ook wel leuk, leuke actie foto, zou graag een sprongetje willen,ik neem de koeken wel mee :-D
Mijn vrouw zei of de fiets er uit of ik .....................................................................................................................soms mis ik haar
nitro89
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 17 juli 2009, 11:16
Mijn mountainbike: Merida TFS Gustav

RobSter schreef:Wij hebben verleden jaar ook zo een sessie gedaan met een klein clubje.
Een duo fotografen met flitsers op statief en afstandbediening...

Dit vond ik wel het mooiste resultaat :

Afbeelding

Afbeelding

Voor de rest kan je bekijken hiero : http://www.mijnalbum.nl/Album=ZSMOQQJH" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is wel een heel leuk idee om een keer met een groep te doen, ik ben zelf een afgestudeerde fotograaf en beschik dan ook over een professionele SLR Nikon camera met op afstand bestuurbare flitsers.
Lijkt mij dan ook erg leuk om een fiets en fotografie dag te organiseren, graag hoor ik van jullie of er voor dit idee interesse is.
Tiger1050
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 15:07
Mijn mountainbike: Zeewolde

Hallo allemaal,

zoals gezegd ik neem de koeken wel mee, waar zijn deze foto's gemaakt ??.
Mijn vrouw zei of de fiets er uit of ik .....................................................................................................................soms mis ik haar
Blu-Ray
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 757
Lid geworden op: za 27 februari 2010, 21:59
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 2012 650B Special

Wil zeker mee doen, fotografie is niet mijn sterkste kant, maar een leuke video erbij is altijd goed. Graag een locatie en datum als voorstel?
It’s all about the smiles.
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Een video van een fotografie-dag lijkt me erg saai :tong
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7361
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Prik gewoon een wedstrijd, voor een beetje extra spektakel (mini) DH... Bij de Belgische DH cup lijkt het aantal fotografen sowieso geregeld bijna gelijk op te lopen met het aantal deelnemers. Plaats en datum liggen dan gelijk vast en je hebt genoeg gegadigden om op de foto te zetten.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Tiger1050
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 15:07
Mijn mountainbike: Zeewolde

Tja maar ik en andere zijn geen wedstrijd rijders, dit is meer bedoeld om de skils van de fotograaf te verbeteren, en daardoor de gelegenheid te geven om aan een aantal bikers een leuke foto te krijgen.

Ik denk zelf harderwijk leuke routes en wat mooi afdalingetjes.
Mijn vrouw zei of de fiets er uit of ik .....................................................................................................................soms mis ik haar
Mu``
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1332
Lid geworden op: wo 9 september 2009, 21:45
Mijn mountainbike: Close to Jedi.
Contacteer:

Ik wil nog steeds wel fungeren als model. Zwart/witte starre singlespeed en "alle kleuren van de regenboog" mtht in de aanbieding, evenals zwarte kleding vs gekleurde kleding. Wel baggy, dus geen lycra-shots :P
StalenRic
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: zo 11 november 2012, 22:15
Mijn mountainbike: SingleBe 1x1=;-) Genesis Tarn, noname carbon, en zo
Contacteer:

Ben ook zeeeer fanatiek fotograaf. Verschillende opleidingen in gevolgd, nu alleen nog maar recreatief ;-)
Ik lees in voorgaande berichten meer een tweestromenland. Degene die als model willen fungeren en die wat willen knippen. Ik hoor in beide groepen, sta idd ook nooit op een foto....maar of dat erg is met mijn ......kop ;)

Zelf ben ik tot eind vorig jaar moderator geweest op de wfcFotobeeld. Een site waar fotografen bij elkaar komen om te leren. Zeer goede/leuke opzet. Kan iedereen aanraden die wat meer wil leren en commentaar wil krijgen op zijn/haar baksels om daar eens te kijken.

Maar ik zat te denken. bij die club organiseren ze regelmatig uitjes; als er nog geinteresseerden zijn kan ik wel eens pijlen of deze twee fora gecombineerd kunnen worden.

Ik heb nog veel contacten met de huidige moderatoren, ik kan in ieder geval eens pijlen hoe ze ertegenover staan om ergens in Nederland (zal wel ergens centraal zijn dan) eens mountainbikers te fotograferen. Als er dan ook MTB-ers bij zijn die zelf willen knippen, staat hen natuurlijk niets in de weg.
Is het een idee, of zit ik nu uit mijn nek te kletsen?!

Richard
Martinkruit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 236
Lid geworden op: zo 13 november 2011, 10:06
Mijn mountainbike: Scott Pro '90, Scott Pro Only '90, Scott Comp Racing '95, Scott Summit '96 - Scott Blackstone '98
Contacteer:

:-q
All Scott

88 Pro 90 Pro 91 Pro Only + Montana 92 Ultimate CST
93 Comp Race 94 Comp Race CST 95 Comp Race CST 96 Summit
97 Endorphin 98 Blackstone 99 Tigua + Vail 02 Strike 04 Voltage E-Bike
05 Boulder/Yecora 08 Roadster 09 Genius RC20
Tiger1050
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 15:07
Mijn mountainbike: Zeewolde

een goed hersenspinsel hoor
Mijn vrouw zei of de fiets er uit of ik .....................................................................................................................soms mis ik haar
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Mijn fietsmaatje is ook leuk met fotografie bezig. Ik denk dat ik hem ook wel mee krijg voor nog een sessie:
Afbeelding

Afbeelding
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Tiger1050
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 15:07
Mijn mountainbike: Zeewolde

joho die zijn mooi, wanneer kunnen wij
Mijn vrouw zei of de fiets er uit of ik .....................................................................................................................soms mis ik haar
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

StalenRic schreef:Ben ook zeeeer fanatiek fotograaf. Verschillende opleidingen in gevolgd, nu alleen nog maar recreatief ;-)
Ik lees in voorgaande berichten meer een tweestromenland. Degene die als model willen fungeren en die wat willen knippen. Ik hoor in beide groepen, sta idd ook nooit op een foto....maar of dat erg is met mijn ......kop ;)

Zelf ben ik tot eind vorig jaar moderator geweest op de wfcFotobeeld. Een site waar fotografen bij elkaar komen om te leren. Zeer goede/leuke opzet. Kan iedereen aanraden die wat meer wil leren en commentaar wil krijgen op zijn/haar baksels om daar eens te kijken.

Maar ik zat te denken. bij die club organiseren ze regelmatig uitjes; als er nog geinteresseerden zijn kan ik wel eens pijlen of deze twee fora gecombineerd kunnen worden.

Ik heb nog veel contacten met de huidige moderatoren, ik kan in ieder geval eens pijlen hoe ze ertegenover staan om ergens in Nederland (zal wel ergens centraal zijn dan) eens mountainbikers te fotograferen. Als er dan ook MTB-ers bij zijn die zelf willen knippen, staat hen natuurlijk niets in de weg.
Is het een idee, of zit ik nu uit mijn nek te kletsen?!

Richard
Richard,

Ik nodig jouw en eventuele fotografen die graag foto's willen maken van MTB-ers van harte uit tijdens de Rocky Mountain Meeting op 10maart in Waalre/Valkenswaard. http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 18&t=98176" onclick="window.open(this.href);return false;

Verwacht een man of 25 die gezamelijk de routes gaan fietsen en ik kan je wel een paar plekken van de route laten zien waar je goed kan knippen :wink:

Achteraf een broodje en een soepie erbij :-q
Plaats reactie