Verzameltopic geld-inzamel-initiatieven Duchenne.

Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Nog 1 dag voor vertrek!! Het gaat nu echt gebeuren!! Vanmorgen werden we nog verrast door een mooie sponsorbijdrage van een goede bekende die we al 2 jaar niet hebben gezien. Bedankt Kees!!! Gisteren werden we op geschrikt door het bericht dat David (onze begeleider en chauffeur) een gebroken kaak heeft en het zag er naar uit dat hij gisteren nog geopereerd zou worden maar uiteindelijk bleek dit gelukkig niet nodig. Wel is de kaak aan elkaar vast gezet en zal David de komende week vloeibaar moeten eten, maar onze grote Hero-knuffelbeer gaat wél mee!!

We willen via deze weg ook nog al onze sponsoren van dit jaar heel hartelijk danken voor hun bijdrage en ondersteuning. Zij hebben het mogelijk gemaakt dat wij met een volledig team mogen starten. Ook Hilco en alle snor-bieders heel erg bedankt!!

Uiteraard verwachten wij héél veel volgers, sponsoren, vrienden en fans bij de finish op zaterdag 15 september in Park Brakkenstein te Nijmegen; Driehuizerweg 285. Vanaf 13:00 uur is daar veel te doen voor jou en eventueel je kinderen. De mountainbikers komen tussen 15:00 en 15:30 uur binnen! MIS DIT NIET! Hier zal ook de totale opbrengst van Duchenne Heroes 2012 voor het Duchenne Parent Project bekend gemaakt worden... dit is nu € 1.068.011,00 dus inmiddels al meer dan vorig jaar!!! En er wordt altijd tijdens de Duchenne week nog meer gesponsord. Dit is GEWELDIG!

Je kunt ons volgen via de Live-Tracker die vanaf dit weekend op de Duchenne Heroes site te vinden is: http://www.duchenneheroes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Onze website http://www.riding4life.nl wordt regelmatig geupdate tijdens de aanstaande week met dank aan HuubC.

Daarnaast plaatsen wij zelf dagelijks berichten op Facebook en Twitter. Via de buttons in de linkerbovenhoek van onze website word je door gelinkt naar onze Facebook en Twitterpagina.

Verder zijn wij de gehele week via e-mail te bereiken dus mocht je even nieuwsgierig zijn hoe het ons vergaat? Stuur gerust een mailtje via de contactknop op deze website.
Tim Van de Cavey
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 28 september 2012, 14:14

Ik sponsor elk jaar een Belgisch team met het aanleveren van medische materialen voor verzorging etc... Geweldig initiatief
tiny
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 694
Lid geworden op: ma 3 september 2007, 18:41
Mijn mountainbike: een fiets

naar 4 jaar van afwezigheid mij weer opgegeven voor duchenne 2013 :-q
team good live en we hebben er zin in
zoveel mogelijk geld op halen om duchenne de wereld uit te fietsen
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

tiny schreef:naar 4 jaar van afwezigheid mij weer opgegeven voor duchenne 2013 :-q
team good live en we hebben er zin in
zoveel mogelijk geld op halen om duchenne de wereld uit te fietsen
LEUK!!
ras8176
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2041
Lid geworden op: di 16 maart 2010, 23:29
Mijn mountainbike: scott spark 920
Contacteer:

Ja zeker leuk :-q

Houdt het topic van 2013 maar in de gaten.http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... =5&t=95096" onclick="window.open(this.href);return false; probeer zoveel mogelijk adviezen te verzamelen, de diehards weten natuurlijk waarover ze praten. Hoe meer tips en tricks is beter en lopen
de sponsor acties ook daardoor ook beter.
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Voor het Duchenne Parent Project veilen wij een vakantie voor 2 of 4 personen bij pension Adlerhorst te Sellrain in Tirol, Oostenrijk.

Het betreft een vakantie waarbij u de keus heeft tussen:

4 overnachtingen met 2 personen in een kamer in Oostenrijkse stijl op basis van Logies en Ontbijt t.w.v. € 200,00 (€ 224,00 in de winter) op basis van beschikbaarheid

4 overnachtingen met maximaal 4 personen in een appartement in Oostenrijkse stijl op basis van Logies t.w.v. € 200,00 (€ 240,00 in de winter) op basis van beschikbaarheid

U kunt bieden op deze vakantie vanaf € 75,00.
De veiling loopt af op zaterdag 10 november aanstaande om middernacht.
De volledige opbrengst wordt door de winnende bieder rechtstreeks via de betaallink naar het Duchenne Parent Project gestort. Check ook http://www.riding4life.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel succes met bieden!!! Bieden via deze link: http://link.marktplaats.nl/607034116" onclick="window.open(this.href);return false;

Informatie over Sellrain:

WINTER
Sellrain ligt dichtbij Kuhtai. Dit dorp ligt op 2.020 mtr hoogte en is zeer sneeuwzeker. Met een skipas van 2 dagen kunt u ook gaan skiën in het skigebied van Hoch-Oetz.. Dus 2 gebieden voor de prijs van 1! Er rijdt een gratis pendelbus tussen beide gebieden.

Ook voor tourskiërs is Adlerhorst een perfecte uitvalsbasis. Er zijn in het Sellraintal verschillende mooie tochten te maken.Langlaufen kan in het nabijgelegen Gries, Praxmar en in het skigebied van Kühtai.
Wilt u het liever wat rustiger aan doen, dan is winterwandelen een goed alternatief. In het dal zijn verschillende rodelbanen. De rodelbaan van Sellrain is 3,5 kilometer lang en begint bij Alpengasthof Bergheim, waar ook rodels te huur zijn. Heel bijzonder is het om een keer te nachtrodelen.
Voor de schaatsliefhebbers is er een kleine ijsbaan in het dorp. Of maak een romantisch tochtje in een arrenslee.
U ziet, er is in de winter genoeg te doen en te beleven in het Sellraindal. Na een winterse dag is het heerlijk om even na te praten en een drankje te drinken in de stube van Adlerhorst.

ZOMER
Adlerhorst ligt in een schitterend groen dal dat de rust uitstraalt van het “echte” Oostenrijk. Het Sellraindal staat bekend om zijn mooie zijdalen. Vanuit ons pension kunt u zo het bos in om talloze wandelingen te maken, variërend van een gemoedelijke wandeling tot een meerdaagse wandeltocht. Er zijn diverse hutten om even uit te rusten. Om het wild uit de plaatselijke bossen te zien, hoeft u vaak niet eens naar buiten. Vanuit onze stube zijn er regelmatig herten en reeën te zien. Wielrenners en mountainbikers kunnen hun hart ophalen in deze omgeving. Voor motorrijders ligt het ideaal op weg naar de Kühtai-Sattel. Voor hen is er de mogelijkheid hun motor in onze schuur overdekt en afgesloten te stallen.
De hoofdstad van de Alpen, Innsbruck, ligt vlak bij. Hier vindt u onder andere de gezellige binnenstad, overdekte winkelcentra, musea, bioscopen, dierentuin, en een gezellig nachtleven. Of maak eens een gezellig ritje met een koets.
Voor kinderen is er 2 kilometer verderop de Murmel Abenteuerspielplatz, waar ze naar hartelust kunnen spelen. Enkele kilometers verderop is een zwembad, (overdekt en buitenbad)
Kortom genoeg te doen, zien en beleven voor een heerlijke zomervakantie. Adlerhorst is hiervoor de perfecte uitvalsbasis!

Sellrain is met de auto te bereiken in een kleine 9 uur maar u kunt ook met het vliegtuig op Innsbruck vliegen, dat is zo'n 75 minuutjes.
JorisR6
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2395
Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
Mijn mountainbike: Epic Elite

Lezyne bandenlichter-actie

In 2013 ga ik weer meedoen aan Duchenne Heroes, aan Duchenne Heroes Italia om precies te zijn! Om het benodigde sponsorgeld bij elkaar te krijgen, heb ik jullie hulp nodig. Koop een setje bandenlichters en steun daarmee het goede doel.

Duchenne Heroes Italia

Duchenne Heroes is in zeven jaar tijd uitgegroeid tot een begrip onder de meerdaagse mountainbiketochten in de Benelux. Een challenge die een onuitwisbare indruk achterlaat bij alle deelnemers en vrijwilligers. In 2013 wordt voor de eerste keer Duchenne Heroes Italië verreden.
Deelnemers fietsen in zeven dagen van Cortina d’Ampezzo naar Bolzano en leggen dagelijks afstanden van 60-90 km af. De route voert hen over ruige trails door de machtige Dolomieten. Al fietsend geven zij honderden kinderen met een slopende spierziekte een betere kans op overleven. Elke deelnemer brengt daarvoor minimaal € 2500 aan sponsorgeld op. Duchenne Parent Project gebruikt dit geld voor de ontwikkeling van een medicijn dat helpt overleven.

Bandenlichteractie

Bandenlichters zijn een onmisbare accessoire voor iedereen die met de fiets op pad gaat. Of dit nu met je mountainbike, racefiets of stadsfiets is. In samenwerking met Fietsland Boekel en Lezyne kunnen we Lezyne bandenlichters aanbieden voor slechts €5,- per paar (excl verzendkosten). Koop een set bandenlichters en steun direct de strijd tegen de ziekte van Duchenne, per verkocht paar gaat €3,- naar het goede doel. Natuurlijk mag je ook een hoger bedrag geven voor Duchenne.

Lezyne

Lezyne staat bekend om hoogwaardige producten die uitblinken in design, functionaliteit en kwaliteit. Deze Lezyne Matrix bandenlichters zijn gemaakt van vezelversterkte compositiet voor sterkte en duurzaamheid. Het ontwerp met de dubbele haak maakt de bandenlichter erg veelzijdig en maakt ze geschikt voor de lastigste combinaties van velgen en banden. De bandenlichters zijn alleen verkrijgbaar in de kleur wit en worden per paar in een neopreen transporthoes geleverd.

Kopen?

De bandenlichters zijn te bestellen door een bericht te sturen via http://www.facebook.com/vanderlande4duchenne" onclick="window.open(this.href);return false;, met daarin je naam en volledige adresgegevens. Je ontvangt dan een bericht terug met de betalingsgegevens. Zodra de betaling binnen is, worden de bandenlichters verstuurd. Verzendkosten binnen Nederland bedragen €1,-.

Je kunt me ook aanspreken als je me tegenkomt, heb altijd wel een paar setjes bij me.

We hebben 200 sets ingekocht, dus ben er snel bij want OP=OP.
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
Gebruikersavatar
rcoenders
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1215
Lid geworden op: di 4 januari 2005, 14:20
Mijn mountainbike: SANTOS 4.29 Rohloff/Gates

JorisR6 schreef:Lezyne bandenlichter-actie

In 2013 ga ik weer meedoen aan Duchenne Heroes, aan Duchenne Heroes Italia om precies te zijn! Om het benodigde sponsorgeld bij elkaar te krijgen, heb ik jullie hulp nodig. Koop een setje bandenlichters en steun daarmee het goede doel.

Duchenne Heroes Italia

Duchenne Heroes is in zeven jaar tijd uitgegroeid tot een begrip onder de meerdaagse mountainbiketochten in de Benelux. Een challenge die een onuitwisbare indruk achterlaat bij alle deelnemers en vrijwilligers. In 2013 wordt voor de eerste keer Duchenne Heroes Italië verreden.
Deelnemers fietsen in zeven dagen van Cortina d’Ampezzo naar Bolzano en leggen dagelijks afstanden van 60-90 km af. De route voert hen over ruige trails door de machtige Dolomieten. Al fietsend geven zij honderden kinderen met een slopende spierziekte een betere kans op overleven. Elke deelnemer brengt daarvoor minimaal € 2500 aan sponsorgeld op. Duchenne Parent Project gebruikt dit geld voor de ontwikkeling van een medicijn dat helpt overleven.

Bandenlichteractie


Goed idee, en bandenlichters zijn altijd welkom. de bestelling is inmiddels via de facebook pagina gedaan

Bandenlichters zijn een onmisbare accessoire voor iedereen die met de fiets op pad gaat. Of dit nu met je mountainbike, racefiets of stadsfiets is. In samenwerking met Fietsland Boekel en Lezyne kunnen we Lezyne bandenlichters aanbieden voor slechts €5,- per paar (excl verzendkosten). Koop een set bandenlichters en steun direct de strijd tegen de ziekte van Duchenne, per verkocht paar gaat €3,- naar het goede doel. Natuurlijk mag je ook een hoger bedrag geven voor Duchenne.

Lezyne

Lezyne staat bekend om hoogwaardige producten die uitblinken in design, functionaliteit en kwaliteit. Deze Lezyne Matrix bandenlichters zijn gemaakt van vezelversterkte compositiet voor sterkte en duurzaamheid. Het ontwerp met de dubbele haak maakt de bandenlichter erg veelzijdig en maakt ze geschikt voor de lastigste combinaties van velgen en banden. De bandenlichters zijn alleen verkrijgbaar in de kleur wit en worden per paar in een neopreen transporthoes geleverd.

Kopen?

De bandenlichters zijn te bestellen door een bericht te sturen via http://www.facebook.com/vanderlande4duchenne" onclick="window.open(this.href);return false;, met daarin je naam en volledige adresgegevens. Je ontvangt dan een bericht terug met de betalingsgegevens. Zodra de betaling binnen is, worden de bandenlichters verstuurd. Verzendkosten binnen Nederland bedragen €1,-.

Je kunt me ook aanspreken als je me tegenkomt, heb altijd wel een paar setjes bij me.

We hebben 200 sets ingekocht, dus ben er snel bij want OP=OP.
Rob Coenders
Deelnemer: Duchenne Heroes 2008, Duchenne 2009, Duchenne 2011, Duchenne Heroes 2012, Duchenne Heroes 2013, Duchenne Heroes 2014 Duchenne Heroes 2015 Duchenne Heroes 2017

Mijn bikes: Santos 4.29 - Rohloff - Gates Belt
JorisR6
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2395
Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
Mijn mountainbike: Epic Elite

De bandenlichteractie gaat als een speer. We hebben al meer dan 75 setjes verkocht! Wil je zelf ook zo'n setje bemachtigen en zo het goede doel steunen? Stuur ons dan een berichtje via:

http://www.vanderlande4duchenne.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/vanderlande4duchenne" onclick="window.open(this.href);return false;
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Afbeelding

U DOET TOCH MEE???

Op zaterdag 23 februari 2013 organiseert Team Riding4Life een knalgave spinning marathon in samenwerking met Sportcentrum Juliën te Lienden en De Maes Cateringservice. Onder enthousiaste begeleiding van Bas Bartholomeus uit Assen gaan we 4 uur lang zweten, ploeteren en afzien voor de kinderen met Duchenne Spierdystrofie! Waarom? Gewoon! Omdat wij het wél kunnen met onze spieren!

De details van dit fantastische evenement:

Datum: 23 februari 2013
Tijd: 10.00 uur tot 14.00 uur
Locatie: Sportcentrum Juliën, Provincialeweg 16, 4033 BR Lienden
Kosten: € 25,00 per persoon inclusief pasta naderhand

De opbrengst gaat volledig naar het Duchenne Parent Project.

Schrijf u in via de contactknop op http://www.riding4life.nl

Let op: er zijn maximaal 30 fietsen beschikbaar!
spoortniet
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 27 februari 2012, 03:26
Mijn mountainbike: Giant NRS, Cube reaction 29-er, Bianchi racefiets
Contacteer:

Door Unlimited Colors wordt aangeboden: (bekend van de rabobank fietsen & Meybo BMX fietsen)
Frame + voorvork herlakken in eigen design of een carbonreparatie van een frame incl spuiten.


Op onze teamwebsite kan je een bod plaatsen.
http://www.bmxteam.nl/veiling.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl ... aan-poort/" onclick="window.open(this.href);return false;
40, is het nieuwe 30....

http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl ... aan-poort/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmxteam.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
JorisR6
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2395
Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
Mijn mountainbike: Epic Elite

Mountainbikeclinic Vanderlande 4 Duchenne met Daphny van den Brand

Op zondag 28 april a.s. kun je deelnemen aan een speciale mountainbikeclinic. Deze clinic, voor zowel beginners, gevorderden en ervaren biker(ster)s, wordt gehouden in de bossen rondom De Heische Tip in Zeeland. De volledige opbrengst van deze clinic gaat naar Duchenne Heroes.

Begeleiding
Voormalig Wereld, Nederlands en Europees Kampioene Daphny van den Brand zal je samen met haar man Johan van de Ven en enkele begeleiders van cycleXperience.nl begeleiden tijdens deze clinic. Vol enthousiasme zetten zij zich deze dag in voor Duchenne Heroes. Maak gebruik van deze unieke kans om begeleid te worden door kampioenen en schrijf je snel in !

Inhoud
Door in kleine groepjes te werken kan iedereen op zijn/haar eigen niveau deelnemen aan dit arrangement en rijd je altijd in je eigen tempo. Uiteraard gaan we wel jouw grenzen verleggen en je vaardigheden aanscherpen. De route kenmerkt zich door talloze singletracks, stuifduinen, heuveltjes en prachtige vergezichten over de Maashorst. Ook krijgt je tips over bandenkeuze, bandenspanning .

Aan bod komen
- Klimtechnieken
- Afdalingstechnieken
- Obstakels boomwortels en los zand
- Balans en Timing
- Bochten rijden
- Fietspositie advies

Programma
10:00 – 10:30u | Ontvangst met koffie en gebak en uitleg programma
10:45 – 12:00u | Mountainbikeclinic (deel 1)
12:00 – 12:45u | Geheel verzorgde lunch
13:00 – 15:00u | Mountainbikeclinic (deel 2) en rondrit
15:00 – 16:00u | Einde, douchen en aftertalk

We verzamelen in het restaurant/bar ruimte van camping De Heische Tip straatsven 4 te Zeeland.

Inclusief
- Professionele begeleiding
- Koffie, thee en gebak bij aankomst
- Geheel verzorgde lunch
- Sportdrank
- Gebruik van kleedruimte en douches
- Bike-Wash

Optioneel
- Hotelaccommodatie op aanvraag[/list]
- Mountainbikeverhuur a €10.- (ter plaatse te betalen)[/list]

Kosten
De kosten voor deze clinic bedragen slechts € 30,- per persoon.Door de belangenloze medewerking van cyclExperience (clinic), De Heische Tip (accomodatie en verzorging) en Hutten Catering (lunch) gaat het volledige inschrijfgeld naar Duchenne Heroes.

Het enige wat jij mee hoeft te nemen is je mountainbike, een helm en een goed humeur. Kom genieten van de natuur, draag je steentje bij aan Duchenne Heroes en ontdek “hoe je door de juiste tips meer uit jouw sport kunt halen”.

Inschrijven kan via:
http://www.facebook.com/events/128503483992742/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vanderlande4duchenne.nl/2013/?p=269" onclick="window.open(this.href);return false;
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
Gebruikersavatar
Maple Leaf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 28 oktober 2008, 11:18
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer- Rocky Mountain Element - Norco Search XR S

Feestavond Bike4Duchenne 4 Brian

Afbeelding

Op vrijdag 31 mei organiseert Team Bike4Duchenne 4 Brian een feestavond bij Zaal Riche in Boxmeer. De opbrengsten van deze feestavond gaan direct naar Duchenne Heroes. Coverband Blinddate en DJ Stephan van Raaij tekenen voor de muziek. Kom voor een gezellige avond dansen en feesten voor het goede doel op 31 mei naar Riche!

Datum: Vrijdag 31 mei
Tijdstip: vanaf 21.00 u tot in de late uurtjes
Locatie: Zaal Riche
Adres: Steenstraat 51, 5831 JB Boxmeer
JorisR6
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2395
Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
Mijn mountainbike: Epic Elite

Zondag organiseren we een mountainbikeclinic tbv onze deelname aan Duchenne Heroes Italia. De inschrijving is gesloten en het is wat ons betreft nu al een succes: 66 deelnemers zorgen voor bijna € 2000,-!

De locatie is gechecked, de trainers zijn enthousiast, de lunch is geregeld, het weer werkt mee ... het wordt een prachtige dag!
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
CS645
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: zo 16 oktober 2011, 19:57
Mijn mountainbike: Giant Trance Advanced

@Moderaters als ik hiermee een regel overtreedt dan graag verwijderen.

Steun mijn vriendin en Team Limburgia in het behalen van hun doel voor Duchenne. Volg deze link en klik like. De 3 kandidaten van de 10 met de meeste likes krijgen 1000,- voor hun doel. :-q
Plaats reactie