Idworx meegenomen of gestolen?

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Filthy Phil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: zo 24 oktober 2004, 14:03
Mijn mountainbike: Klein Palomino/Giant Anthem X29/Giant Anthem 27,5 2017/Trance 2021
Contacteer:

Ontving net (14/6/11) onderstaande mail van een fietsmaat van mij:

Goedemorgen heren fietsfanaten.

Om een lang verhaal kort te houden...
Gisteren is mijn IdWorks MTB van mijn auto gedonderd op de ring van Rotterdam.
De achter mij rijdende automobilist kwam met de schrik vrij en wist mij te vertellen dat de fietst op de vluchtstrook was terecht gekomen.
Rijkswaterstaat was inmiddels ook op de hoogte gesteld en binnen 10 minuten ter plekke om de fiets op te pikken die zo'n 900 meter verderop op het asfalt lag.
Maar toen deze brave man mij eenmaal zag staan op de vluchtstrook bleek dat hij geen fiets had gevonden.
Die was net voor zijn aankomst meegenomen door een andere auto met aanhanger wist hij te vertellen. (hij was in de veronderstelling dat de eigenaar hem weer had opgepikt)
Mijn fiets is dus gewoon F***G gestolen op snelweg.
Meegenomen door een of andere oelewapper.
Zal mij benieuwen of die brave burger de fiets nog ergens komt langs brengen en deze uit veiligheidoverwegingen van de snelweg heeft geplukt.

Ben er zoals jullie zullen begrijpen aardig ziek van.
Heb inmiddels aangifte gedaan maar zit natuurlijk niet te wachten op dit gedoe en verzekering shit.
Daarom een klein verzoek jullie. (alle info is welkom)
• Heeft iemand een goede tip voor mij hoe ik dit m.b.t. verzekering het beste kan aanpakken?
• Mochten jullie toevalling op marktplaats, tweedehands.nl of andere handelskanalen iets tegenkomen dat riekt naar heling laat het mij dan s.v.p. even weten.

Specs:
Fiets: IDWORKX
Type: MOUNTAIN ROHLER
Kleur: MAT ZWART
Bijzonderheden: ROHLOFF SPEEDHUB
MAGURA H11 Ferm Tech rim brakes
MAGURA ASGARD voorvork (geen type stickers meer - geheel zwart met een lakbeschadiging op linker vork)
Wit zadel - Fizik / Technogel
Framenummer: GB 678023


Niet iedereen rijdt op een IdWorks dus wie weet komt er nog iets boven water
Alvast bedankt,
Laatst gewijzigd door shiverer op di 14 juni 2011, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Graag wel op de woordkeuze letten, hoe vervelend e.e.a. ook is.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Bizar verhaal! Maar die vriend van je stond dus blijkbaar zo ver bij zijn gevallen fiets vandaan dat hij hem niet meer kon zien? Of had hij in eerste instantie niet door dat hij zijn fiets kwijt was?
Ben wel benieuwd wat er nog van die fiets over is nadat hij met 80kmh van de auto is gevallen....
Ik zal in ieder geval een oogje in het zeil houden hier ik Rotterdam.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Filthy Phil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: zo 24 oktober 2004, 14:03
Mijn mountainbike: Klein Palomino/Giant Anthem X29/Giant Anthem 27,5 2017/Trance 2021
Contacteer:

Hij kon 'm idd niet meer zien, maar had wel door dat ie eraf gevallen was, blijft idd een bizar verhaal. Heb een keer een alu fiets van iemand anders gezien die van zijn drager was gevallen en die was total loss, dus kan me niet voorstellen dat je er nog veel mee kan...
bartjacobs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 350
Lid geworden op: di 5 oktober 2010, 15:59
Mijn mountainbike: Merida TFS Shark, RZ onetwenty

Heeft rijkswaterstaat niets gezien via camera's boven de snelweg of iets dergelijks? Volgens mij houden die tegenwoordig zo'n beetje alles in de gaten en zullen ze dus vast ook het kenteken van die aanhanger kunnen achterhalen?
BOM - Ventoux team. Wedstrijd verslagen op: http://www.ruudjacobs.nl
Filthy Phil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: zo 24 oktober 2004, 14:03
Mijn mountainbike: Klein Palomino/Giant Anthem X29/Giant Anthem 27,5 2017/Trance 2021
Contacteer:

Geen idee, zal 't es navragen...
karapoti
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 4 oktober 2009, 11:51
Mijn mountainbike: specialized stumpjumper fsr expert

heb je misschien een fotootje??
mud is thicker than blood!
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10837
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

karapoti schreef:heb je misschien een fotootje??
+1 *(Dat wou ik ook vragen)!

BTW: Wat zou ik doen als ik een mooie mtb onbeheerd langs de snelweg zag liggen en onwetend was over hetgeen er kort daarvoor gebeurd is? Ik zou gewoon stoppen en die fiets inladen en weer doorrijden. M.a.w. degene die jouw fiets heeft meegenomen, hoeft niet per definitie te kwader trouw zijn. Ik neem ook altijd alle meuk mee die ik in mijn achtertuinroute (Amerongen) vind. Ik meld dat vervolgens wel op deze site.

Ik hoop voor jou dat deze weggebruiker te goeder trouw is en zich met fiets en al meldt.

(In de aanbieding nog steeds een km-teller, een kettingpons, multitool, paar beenstukken en ong. 300 bidons)
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Filthy Phil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: zo 24 oktober 2004, 14:03
Mijn mountainbike: Klein Palomino/Giant Anthem X29/Giant Anthem 27,5 2017/Trance 2021
Contacteer:

Kan niet zo snel een foto vinden, tis namelijk niet mijn eigen fiets (die zou ik natuurlijk wel goed vastgezet hebben :wink: ), maar is de standaard versie van een Idworx Mountain Rohler, matzwart, Rohloff naaf en een zwarte Magura Asgard voorvork met HS33 remmen.
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Dit is hem denk ik. Alleen de sticker op de voorvork ontbreekt naar ik begreep.

Afbeelding
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

bartjacobs schreef:Heeft rijkswaterstaat niets gezien via camera's boven de snelweg of iets dergelijks? Volgens mij houden die tegenwoordig zo'n beetje alles in de gaten en zullen ze dus vast ook het kenteken van die aanhanger kunnen achterhalen?
DAT WORDT WEL IN DE GATEN GEHOUDEN, MAAR IN PRINCIPE WORDT ER NIKS OPGENOMEN!!! Als je voor mij de exacte lokatie hebt. Welke weg en hectometerpaal kan ik nog wel even bellen voor je. Ik heb er een wat betere ingang gok ik...
Filthy Phil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: zo 24 oktober 2004, 14:03
Mijn mountainbike: Klein Palomino/Giant Anthem X29/Giant Anthem 27,5 2017/Trance 2021
Contacteer:

@Enrico, yep dat is 'm.
@mud mate, ga ik even navragen, laat 't je weten!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Okido. Wacht er alleen niet te lang mee. Ze bewaren eventuele beelden maar voor een kort termijn.
Plaats reactie