Hibike.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Freddie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 5 februari 2005, 23:42
Mijn mountainbike: Van Nicholas Zion 29er

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen.
Hoeveel plezier ik ook heb gehad met het uitzoeken en bouwen van m'n Zion, het rijden blijft toch het leukst
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Bestel er al sinds jaren, prima!
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Vandaag eindelijk telefonisch contact gehad. Koste me dus wel 26 wachtminuten :-{ . Maar goed een erg vriendelijke medewerker aan de lijn. Deze kon mij vertellen dat de banden bij mijn bestelling nog steeds niet geleverd waren en voorlopig ook nog even niet leverbaar waren. Tja heel fijn dus. Hierop telefonisch de bestelling aangepast en dat ging uitermate vriendelijk. Pakketje zou morgen op de bus gaan. Nu maar hopen dat bellen naar Duitsland niet te duur is...
Maar ik moet zeggen de telefoon medewerker was in ieder geval erg klantvriendelijk en verontschuldigde ook voor het feit dat er geen tussentijds contact met mij was geweest... :-q
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

En ja hoor nu al het pakketje binnen... Dus uiteindelijk hebben ze de laatste belofte om het snel op te sturen doen laten uitkomen...
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Let op ze hebben behoorlijke aanbiedingen!!!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Het is weer aanbiedingen tijd... Voor de liefhebbers!!!
http://www.hibike.de/shop/catalog/tn/m- ... seite.html" onclick="window.open(this.href);return false;
holzfeller
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2100
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 00:23

maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Ik was altijd erg tevreden met Hibike. Lol is er echter wel af: broek gekregen met vlek erop. Vergeten op het retourformulier te schrijven dat er een vlek op zat(ja, stom). Vervolgens krijg ik nu dus maar de helft van mijn geld terug. Enerzijds had ik zelf beter op moeten letten, maar had wel wat meer coulance en vertrouwen in de medemens verwacht (zoals crc dat bijvoorbeeld wel heeft). Heb er nog enkele mailtjes aan gewaagd, maar ze komen tot geen enkele compromis (behalve dat ze de broek terug willen sturen, maar die was te klein, dus heb er ook niks aan).
Zonde van mijn 35 euro. En nooit meer hibike voor mij.
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

Omdat ik bij hibike.de vond wat ik wilde hebben heb ik hier een order geplaatst. Doordat 1 onderdeel van mijn bestelling (nog) niet leverbaar was, terwijl ik ook niet de behoefte had om mijn order in twee delen te ontvangen duurde het iets langer dan gepland dat mijn pakket werd afgeleverd. Wel werd ik wekelijks (soms meerdere dagen per week) op de hoogte gehouden van de voortgang van de procedure. Derhalve, een goede ervaring met hibike.de.
Gebruikersavatar
MaoSan
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: za 27 april 2013, 03:28
Mijn mountainbike: Sensa Sella TNT Comp Special 29er

Waterschade SALE aan de gang!
Kootje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1213
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 11:24

Zojuist mijn bestelde spullen gekregen. 2 weken geleden op maandag besteld, alles was op voorraad volgens de webshop, maar als je iets echt snel wilt hebben kun je misschien beter ergens anders kijken...

Als eerste duurde het bij mij 2 dagen voordat er een bevestiging kwam van de bestelling. Wederom 2 dagen verder wilden ze een kopie van rijbewijs en creditcard omdat het mijn eerste bestelling bij hun was... Vervolgens hoor je weer enkele dagen niks...
Pas na ruim een week kwam dan het verlossende mailtje dat mijn bestelling was vrijgegeven! :-q Ikke blij... Dan zouden mijn Hope remmetjes toch wel binnen een paar dagen moeten arriveren hier, want alles was "packed and shipped" Nou... toch nog niet :(
Pas op donderdag het volgende mailtje dat het zaakje was opgehaald door DHL. Gelukkig zijn die wat sneller :P

Toegegeven: Informatievoorziening is prima, van elke wijziging in de status krijg je een mail. Ze hebben heel veel spullen, tegen een goede prijs. Alleen de snelheid van behandeling is een punt van aandacht wat mij betreft.
Lekker vies is niet bah...
holzfeller
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2100
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 00:23

Wederom een zeer goede koopervaring met hibike :-q een artikel stomd aangegeven
met een levertijd van 6-8 dagen, na 6 dagen en betaling per overboeking had ik de spullen
in huis, bezorgd door post nl. Gooie shop :-q
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Dit keer wederom een snelle levering, alleen twee voorbanden i.pl.v. een voor en achterband.... :~
Dus even bellen, dan nog maar een mail op hun verzoek, daarop antwoord waar ik niet veel aan had. Degene die ik moest hebben was er helaas niet. Dat is dan even balen want bellen naar het buitenland is toch altijd weer iets duurder als bellen binnen NL. Maar goed toch maar weer gemailed...
Wordt vervolgt.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Uiteindelijk kregen ze mij op onverklaarbare telefonisch niet te pakken, dus ze hadden via de mail netjes geantwoord met de wel een erg bevredigend antwoord :winkie:
Hibike schreef:Ich habe einen Auftrag für Sie angelegt und wir liefern Ihnen den fehlenden Reifen auf unsere Kosten zu. Sie brauchen nichts zurück zu senden. Bitte heben Sie sich den zweiten Hinterreifen als Reserve auf.
Of te wel ik krijg gewoon een nieuwe band toegestuurd en hoef de andere niet terug te sturen...
Kootje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1213
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 11:24

:-q
Lekker vies is niet bah...
Plaats reactie