Goedkopen remblokken bij discobrakes.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
biker22051992
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: ma 13 augustus 2007, 09:29
Mijn mountainbike: Merida xc mission comp xc, vork rsh reba, afmontage XT 2008
Contacteer:

Bij de shop zijn remblokken niet duur kijk zelf maar.

http://www.discobrakes.com/
You only can ride one bike at the time. It's still not a reason to have two or more.
Ramon 73
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 23:33
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3

Ondertussen al iemand met ervaringen over de kwaliteit van de brakepads?
Laatst gewijzigd door Ramon 73 op vr 20 augustus 2010, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gratis GPS topo kaarten? Kijk eens op:
OpenMtbMap en de weekly updates.

Never argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Gebruikersavatar
The Borg Cube
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 18 september 2009, 20:20
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 CF /Canyon Neuron 9.0 CF

Ja, ik heb ze daar gekocht. Niet duur en prima en snelle levering. Volgens mij zelfs geen transportkosten betaald.
3 setjes voor de Formula K18. Scheelt echt veel geld.
Collect memories not stuff.
Don't blame the trail for your fail.
Ramon 73
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 23:33
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3

Geen verzendkosten klopt, als je voor meer dan €10,- besteld. Maar hoe is de kwaliteit van de brakepads?
Gratis GPS topo kaarten? Kijk eens op:
OpenMtbMap en de weekly updates.

Never argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Gebruikersavatar
The Borg Cube
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 18 september 2009, 20:20
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 9.0 CF /Canyon Neuron 9.0 CF

tja, nog niet gebruikt. Ik had ze voor mijn vakantie gekocht maar niet nodig gehad en ik fiets in NL niet zoveel dat ik ze snel wissel. Ik had wat problemen met piepende remmen maar dat heb ik weer opgelost dus het was meer uit voorzorg. En ze eten geen brood dus......
Collect memories not stuff.
Don't blame the trail for your fail.
GT BIKER
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: do 29 april 2004, 13:44
Mijn mountainbike: Commencal meta 4.2 en Flame VIP

Ramon 73 schreef:Ondertussen al iemand met ervaringen over de kwaliteit van de brakepads?
Ik heb daar 3 setjes voor Avid Elixer CR gekocht. De blokken heb voornamelijk een week in de alpen gebruikt. Heb daar veel naar beneden gereden (3000 m negatief), en had voldoende remkracht. Niet merkbaar een verschil met de originele. Hoe de blokken zich houden in natte blubber omstandig heden weet ik niet.
MT_Biker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 17 september 2010, 08:11
Mijn mountainbike: Stevens SMC Flight ES

Ik heb er ondertussen al verschillende sets versleten van Discobrakes en moet zeggen da ze merkelijk beter zijn dan degen van Shimano en VEEEEEL goedkoper !!!
Eerst schrok ik wat omdat ze kleiner zijn dan de originele maar achteraf is gebleken dat dit nergens voor nodig was.

Een aanrader dus :-)
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

Ik heb hier: http://www.asiqs.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; remblokken gekocht 6 sets incl verzenden voor 40 euro

Lijken erg op de gesinteerde van BBB,heb er nu 3 ritten mee gemaakt (incl mh2d)
Blokken bijten niet echt,maar de remkracht neemt toe als ze warmer worden.
Remkracht genoeg voor mij,zeker voor die 6,66 euro de set (BBB 17,50)
Remblokken slijten hier in de limburgse modder behoorlijk,dus voor mij zo goedkoop mogenlijke blokken in de winter.
Brum
Genius
Genius
Berichten: 3747
Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
Contacteer:

de hollander schreef:Ik heb hier: http://www.asiqs.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; remblokken gekocht 6 sets incl verzenden voor 40 euro

Lijken erg op de gesinteerde van BBB,heb er nu 3 ritten mee gemaakt (incl mh2d)
Blokken bijten niet echt,maar de remkracht neemt toe als ze warmer worden.
Remkracht genoeg voor mij,zeker voor die 6,66 euro de set (BBB 17,50)
Remblokken slijten hier in de limburgse modder behoorlijk,dus voor mij zo goedkoop mogenlijke blokken in de winter.
Of gewoon fatsoenlijke slijtvaste blokken erop... Ik heb me meerdere keren na echt ongelovelijke baggerritten in Limburg, Ardennen en Nijmegen (die fiets word niet op het vlakke gebruikt) verbaasd dat de Shimano Metal blokken nog steeds niet versleten waren.
Gebruikersavatar
BikingDaddy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: wo 19 juli 2006, 10:38
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL6
Contacteer:

Hoe de remblokken zijn weet ik nog niet,maar de service is ok.Zondag besteld en betaald via PayPal en vandaag (donderdag) de blokken binnen.
Canyon Yippigayee.
Het bouwen is eigenlijk leuker dan het rijden!
klimpetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 5 juni 2010, 14:35
Mijn mountainbike: superlekkere trek 8700 carbon 1993, afmontage met XT opgewaardeerd, magura's SS en fijne axon 100
Contacteer:

prijs niet concurrerend voor bijvoorbeeld magura hs33 pads. 15%-20% duurder dan bijv. bike-components.
DAMN!
speedofsound
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: zo 12 oktober 2008, 14:22
Mijn mountainbike: Specialized Hellga Fatbike

Remblokken besteld, na 3 dagen binnen en goede kwaliteit!
Ik ben tevreden.
Every dog barks
jonjon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1572
Lid geworden op: za 17 januari 2009, 16:50
Mijn mountainbike: commencal VIP nuts5
Contacteer:

Heb ze ook maar eens laten komen. Gelijk maar zo'n bundel van 4 (wat gelijk staat aan 1 paar shimano's), dus geen verzendkosten :-q
Waren idd binnen 4 dagen in huis, dus dat viel al niet tegen.
In eerste instantie had ik mijn bedenkingen (ze oogden nl. kleiner :~ ), maar nu reeds enige tijd in gebruik en de remkracht is gewoon goed (ik merk nl. geen verschil).
Of ze harder/sneller slijtten, vind ik moeilijk te beoordelen, ze liggen er nog te kort op en de omstandigheden zijn toch altijd anders. Kortom; eigenlijk gewoon waar voor je geld :-q
- What goes Up, Must come Down -
monkey7
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 301
Lid geworden op: zo 4 april 2010, 13:16
Mijn mountainbike: Heeft een magische koppeling

Heeft iemand ervaring met de Kevlar blokken die de site verkoopt? In een pakket van 4 sets zijn ze nauwelijks duurder dan normale gesinterde blokken. Ik heb alleen wel mijn twijfels bij de duurzaamheid en vooral werking bij slechte omstandigheden.
speedofsound
All rounder
All rounder
Berichten: 122
Lid geworden op: zo 12 oktober 2008, 14:22
Mijn mountainbike: Specialized Hellga Fatbike

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, wilde ze ook wel aanschaffen maar heb toch voor de "veilige" weg gekozen.
Every dog barks
Plaats reactie