Mountainbike Forum Retro Ride

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
maori
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3320
Lid geworden op: do 4 januari 2007, 22:05
Mijn mountainbike: Eentje met grote wielen.sworks voor op de weg

MMMM bekend stulpje .
Ka Nui Te Mamae,Ka Nui Hoki Taku Aroha.

Whining is for Soccerplayers...Pain is for Cyclists
Defiant
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 416
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 10:27

.
Laatst gewijzigd door Defiant op di 13 september 2011, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

ja hoor.. morge nog ff checke of alles nog n beetje schakelt en dan kan die :). zou ook met de klein kunnen komen maar zit er nog niet helemaal lkkr op dus word toch lkkr stuiteren met de 920 :D
life starts @ 150bpm...
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Zal de camera's opladen :-q
Defiant
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 416
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 10:27

.
Laatst gewijzigd door Defiant op di 13 september 2011, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Zo mijn Retrobak is ook klaar en heb de bike vandaag getest en kwam er zeer goed geslaagd uit.Wat schakeld dat oude XTR systeem heerlijk en de bike voelt goed aan kwa snelheid :-D
Alleen heb ik een andere voorvork RS Sid world cup carbon 80mm erin geplaatst,ipv van de oude RST die belabberd inveerd en helaas voor geen xtr cantie`s,maar wel V-brake xtr 970 serie even geleend van de andere Mongoose.

Afbeelding

Afbeelding

Zo,leuk te zien van het plattegrond van waar we moeten zijn,want ik moet toch een hele eind rijden 175km om daar te komen.Trouwens ben ik de enige uit het Zuiden(Limburg) die deel neemt?

En hoe zit het met de picknic,wat moet ik hierbij voorstellen?
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Defiant
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 416
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 10:27

.
Laatst gewijzigd door Defiant op di 13 september 2011, 18:00, 2 keer totaal gewijzigd.
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Mongooseboy schreef:En hoe zit het met de picknic,wat moet ik hierbij voorstellen?
Picnic? Piknik? Daar wil ik meer over horen! Ik mag natuurlijk niet meerijden met mijn 15 maanden oude MTB, terwijl het zelfs een 2008 model is. Behoorlijk retro al. Dat neemt niet weg dat ik met mijn zus dezelfde tijd in hetzelfde gebied rondhang op het fietsje en wel benieuwd ben naar het tiental kleine jongens met hun speelgoed...
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

Mongooseboy: Picknick: ik neem wat lekkers mee, jij neemt wat lekkers mee , iedereen neemt wat lekkers mee........
:-q
Mooie weer :-q mooie fietsen :-q wordt wel leuk denk ik!

Heeft er nog iemand een goede stopwatch voor de hillclimb?

De snelste op de hillclimb wint het gouden tandwiel :winkie:

Wat de afspreekplek betreft , als je het terrein op rijdt , rij dan gewoon door (de weg gaat in een rondje) achterin bij het koffie huisje is de mooiste plek.
Robster: ik heb mijn helm cam d'r ook op zitten, dus dan kom je ook eens een keertje "vol" in beeld.
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

ernies schreef:
Mongooseboy schreef:En hoe zit het met de picknic,wat moet ik hierbij voorstellen?
Picnic? Piknik? Daar wil ik meer over horen! Ik mag natuurlijk niet meerijden met mijn 15 maanden oude MTB, terwijl het zelfs een 2008 model is. Behoorlijk retro al. Dat neemt niet weg dat ik met mijn zus dezelfde tijd in hetzelfde gebied rondhang op het fietsje en wel benieuwd ben naar het tiental kleine jongens met hun speelgoed...
Pas op , je raakt besmet hoor als je dat mooie spul ziet. :D
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Ok,dan neem ik zelf wat eten mee,dan wordt mijn Drink(rugzak) behoorlijk vol,niet leuk met biken,maar het zei zo.

Kan iemand van jullie de 06 nummer geven per pb,voor als er iets gebeurd onderweg naar de verzamelpunt.Want ik weet niet van hoe druk het is op de A2 of A27 zondag smorgens.
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

Defiant schreef: ik rij trouwens net voor het eerst op mn NP,..en 2 keer moet ik al na 100 meter terug: eerste keer de spie van de ketting niet ver genoeg terug gezet, 2de keer een blad boutje dat weg is,... gaat lekker
Ik neem gereedschap meee.... :wink:
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
Gebruikersavatar
reetegoed
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1330
Lid geworden op: ma 5 juli 2004, 19:06

Mongooseboy schreef:Ok,dan neem ik zelf wat eten mee,dan wordt mijn Drink(rugzak) behoorlijk vol,niet leuk met biken,maar het zei zo.

Kan iemand van jullie de 06 nummer geven per pb,voor als er iets gebeurd onderweg naar de verzamelpunt.Want ik weet niet van hoe druk het is op de A2 of A27 zondag smorgens.
PB komt eraan ,
PS , je hoeft nix in je rugzak mee te torsen. Op de afspreekplek is het lekker picknixen, op het keerpunt van het tochtje is een La Place en als we terug komen eten we de rest op(?)
Ik neem in ieder geval alleen een pomp en bandje mee
Geef mij maar een bos en een mountainbike en je heb geen last meer van mij.
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

reetegoed schreef:Pas op , je raakt besmet hoor als je dat mooie spul ziet. :D
Ja daar ben ik ook bang voor. Zeker die Serottas van Defiant vind ik heeel mooi :kiss: Ik rijd van het Spanderswoud naar Lage Vuursche, dus ik zou jullie zo maar kunnen tegenkomen. Wel even stoppen graag om het oude ijzer te laten bewonderden!
Laatst gewijzigd door ernies op do 3 juni 2010, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans1966
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 456
Lid geworden op: di 23 maart 2010, 21:32

Zo kocht ik hem.
Afbeelding

M'n "Killer" zoals hij nu is.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hans1966 op do 3 juni 2010, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Een man zonder passie is als de Chinees zonder nasi.
Mijn vrouw zegt dat ik nooit luister.................of zoiets
Plaats reactie