Avid Juicy seven

Hoe moet je je derailleur afstellen, remmen vervangen...
Plaats reactie
biker22051992
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: ma 13 augustus 2007, 09:29
Mijn mountainbike: Merida xc mission comp xc, vork rsh reba, afmontage XT 2008
Contacteer:

Beste mensen,

ik heb avid juicy seven remmen gekocht. Alleen mijn voorrem is met post mount, op mijn voor vork kan ik alleen is monteren. Weet een van jullie welke adapter ik nodig heb? en waar ik die voordelig kan krijgen?

de grote van de schijf is 185mm in doorsnede.

ik moet een converter van is to postmount hebben.

Alvast bedankt.

Groet Joost
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Als een member m niet heeft kan je het beste naar je lokale bikeshop gaan. Ik denk dat je dan voor ca. 11 euro wel klaar bent.
Er zijn webshops die ze goedkoper hebben, alleen ben je dan vaak meer een verzendkosten kwijt en kost het geheel alsnog veel meer dan bij de bikeshop.
De bikeshop kan je prima adviseren erover en anders kunnen ze alle info in het AGU bestelsysteem vinden.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
jeroen100
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: vr 24 november 2006, 22:38
Mijn mountainbike: Giant Nrs, Giant atx 880.

Via biketobuild kun je alle conveters kopen. Even mailen wat voor voorvork je hebt en wat voor rem en zij mailen terug welke je nodig hebt. Hoef je niet 12 keer te ruilen.

Jeroen
Demo8pro rider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4402
Lid geworden op: di 8 februari 2005, 21:29
Mijn mountainbike: een paar Transitions
Contacteer:

Ik heb nog wel zo`n adapter liggen voor je. Voor interesse pb me maar.
"There`s no such thing as failure, only results and feedback. Feedback will help you learn, correct and improve, because failure is your very own, guaranteed ego crusher"


* A couple of Transitions
* Something new is in the make
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

de adapters van shimano zijn €6,50 bij de lokale bikeshop (voor overzetten naar 203mm's) en die van avid bedragen €9,-.
bij die van shimano krijg je er ook nog netjes boutjes bij maar ze zien er wat lelijker uit vindt ik persoonlijk (heel hoekig) die van Avid zijn mooier gevormd en er zitten geen boutjes, etc. bij. en je betaald meer.

heb ze beide hier liggen, zijn alleen voor 203mm's. Gewoon naar lokale LBS toegaan, die kan ze zo voor je bestellen.
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie