niels, je moet het maar zo zien, als hun nog ketting aan het koken zijn, met
de tandenborstel aan het polijsten zijn, of met een tandenstoker de laatste
korrel zand wegsteken uit dat ene laatste knarsende schakeltje, zitten wij
al lang en breed aan een potje bier.
Na 5 kilometer fietsen is die ketting toch weer vies. misschien is een
kettingkast een idee?
beetje schoonmaken en teflon eroverheen. Jup.
ps: als na 5 kilometer die ketting niet vies is, moet je eens een andere
route gaan fietsen... of wat minder om de plassen heen rijden....
Diesel?
Voor de MTB vind ik dat ook genoeg, op de racefiets is een vieze ketting onacceptabel voor mij. Maarja daar blijft ie ook langer schoon dan op de MTB.beetje schoonmaken en teflon eroverheen. Jup.
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 1534
- Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
- Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon
Terwijl het op je MTB juist veel lastiger (en dus belangrijker) is om te zorgen dat er geen vuil tussen (!) je schakels komt. Misschien dus de redenatie eens andersom proberen?Crispin schreef:Voor de MTB vind ik dat ook genoeg, op de racefiets is een vieze ketting onacceptabel voor mij. Maarja daar blijft ie ook langer schoon dan op de MTB.beetje schoonmaken en teflon eroverheen. Jup.
Trainen is voor mensen zonder talent!