Een paar maanden geleden heb ik m'n Quake air op laten sturen naar Magura omdat een boutje die de vorkpoot in de kroon klemt afgebroken was. En de vork niet lekker veerde.
Nu nog steeds niet terug? Normaal bij Magura? En heeft iemand het telefoonnummer van de afdeling die de service doet?
Oja paar maanden is zeker 3
Magura service
-
- Genius
- Berichten: 3747
- Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
- Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
- Contacteer:
Denk dat dit te maken heeft met het verhuizen van de Rond fabriek naar Duitsland, zouden wat probleempjes zijn. Maar de service van Rond (Lienden) was iig erg goed, vork binnen 2 dagen terug.
-
- All rounder
- Berichten: 67
- Lid geworden op: wo 10 oktober 2001, 02:00
- Mijn mountainbike: SCC02, run's like wildfire
Het service center van Magura (NZparts) zit in Vlaardingen.rukwind schreef:Een paar maanden geleden heb ik m'n Quake air op laten sturen naar Magura omdat een boutje die de vorkpoot in de kroon klemt afgebroken was. En de vork niet lekker veerde.
Nu nog steeds niet terug? Normaal bij Magura? En heeft iemand het telefoonnummer van de afdeling die de service doet?
Oja paar maanden is zeker 3
Een paar maanden is wel erg lang! Maar informeren lijkt mij het beste dat je doet via de dealer die 'm opgestuurt heeft
Trailblazed by Gerard ROND
-
- All rounder
- Berichten: 67
- Lid geworden op: wo 10 oktober 2001, 02:00
- Mijn mountainbike: SCC02, run's like wildfire
Lienden is een gesloten boekBrum schreef:Uhhh, de vorken stuur(de) je gewoon rechtstreeks naar de Rond fabriek in Lienden... [/list]
Trailblazed by Gerard ROND
-
- Mtb fanaat
- Berichten: 49
- Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
- Mijn mountainbike: STORCK REBEL RACE
- Contacteer:
Van m'n fietsenmaker hoorde ik dat ze daar zitten te wachten op een nieuw binnenwerk voor m'n vork. En even later dat ik een Ronin zou krijgen. Maar van beide heb ik nog niets gezien.
Lock-out is voor mensen zonder techniek.
-
- Mtb fanaat
- Berichten: 49
- Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
- Mijn mountainbike: STORCK REBEL RACE
- Contacteer:
Dat was nu een van de redenen dat ik een magura heb gekocht De goede service.Brum schreef:Denk dat dit te maken heeft met het verhuizen van de Rond fabriek naar Duitsland, zouden wat probleempjes zijn. Maar de service van Rond (Lienden) was iig erg goed, vork binnen 2 dagen terug.
Lock-out is voor mensen zonder techniek.
Heb net contact gehad met NZ en zij sturen voor service alles naar Duitsland. Maar er zijn verscheidene Magura Service Centers in Nederland die het in huis doen.Brum schreef:Know that, maar neemt NZ-Parts het over of Magura zelf?
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 452
- Lid geworden op: vr 5 november 2004, 14:58
- Mijn mountainbike: Scott Scale 20, XTR, American Classic, Magura Durin, SLR, Syntace
Had pas ook een probleem emt m'n Ronin voorvork: op donderdag gebracht naar de LBS. Is op vrijdag opgestuurd en die donderdag erop was de vork al weer terug.
Echt topie service van Magura.
Nu alleen nog een keer goed instellen die voorvork, maar daar loopt al een ander topic over.
Echt topie service van Magura.
Nu alleen nog een keer goed instellen die voorvork, maar daar loopt al een ander topic over.