Dennisvdb schreef:
Ik heb in een vorige vork Racingbros wipers gehad, beviel goed. Geen problemen.
Je kunt ook eens naar bikesuspension bellen, voor al het juiste spul. Stuurt het op, en kan je alles erover vertellen want hij doet niets anders dan vering. Twan heet de beste man. Heb ooit eens bij BC zo'n revisieset (die van je eerste post) gekocht maar toen kreeg ik alleen maar seals voor het interne gedeelte van de cartridge, stond verkeerd beschreven achteraf.
Edit: productcode zoeken via Fox zelf geeft aan dat deze set voor een 2016 vork is.
De set van BC heb ik hier ook nog liggen in de la, is niet te gebruiken. Deze moet jij hebben:
https://www.bike24.com/p2147164.htmlDe link in je eerste post heeft ook geen crush washers erbij, daaraan kun je zien dat dit niet de goede set is. Die van bike24 is (over)compleet, dus ook met de crush washers.
Ik was eigenlijk van plan enkel de dust-wipers te vervangen + nieuw olie. De set die je nu linkt heb je dus nodig als je de vork een volledige beurt wilt geven?
Is dat een beetje makkelijk te doen? Kan er niet zo snel een guide op youtube voor vinden.
Voor een volledige beurt kom ik qua materiaal dus al op €70... misschien de vork toch maar naar vork-revisie.nl sturen voor €125 en niet gaan kloten voor die €55..
Bikesuspension is met €160 alweer een stukje duurder
Heb mijn vorkcode overigens gevonden: 502342-0066