Bedankt voor alle tips!
Ik ga toch nog even proberen om er iets van te maken. Verkopen kan altijd nog.
byorka schreef:
japie carbon schreef:
Komt de voorvork tot het bovenste boutje van de stuurpen?
Inderdaad, indien de vorkbuis op gelijke hoogte komt met de bovenkant van het bovenste boutje van de stuurpen zou ik er niet bang voor zijn en lekker gaan fietsen.
Volgens mij kwam de bovenste schroef gewoon op gelijke hoogte of nog net iets eronder. Ik zal er deze week nog even een foto van maken. Aangezien ik geen ruimte meer heb voor spacers kan ik indien nodig een stuurpen met meer 'rise' gebruiken of niet?
hebin029 schreef:
Misschien is een stuurpen met lagere inbouwhoogte een optie?
Mijn advies om ook even goed te kijken naar de las op de staande zitbuis bij de demper. Daar was mijn Rocky aan beide kanten gescheurd. Ik rij bijna hetzelfde frame. Element Team uit 2007 vind het nog steeds een fijne en speelse bike.
Enjoy de opbouw
Ik zal de lasnaad bekijken. Ben ook erg benieuwd hoe het zou rijden. Reviews van toen waren zeer positief. Zijn er voorbeelden van stuurpennen die lagere inbouw hebben? Ik heb gezocht maar alles lijkt redelijk standaard te zijn.
japie carbon schreef:
Ik heb dit ook weleens gehad, toen heb ik een aluminium busje laten draaien
Interessante optie. Waar zou ik zo'n busje kunnen laten draaien en aan waar moet ik qua kosten ongeveer aan denken?
Tot slot nog een andere vraag. Aangezien de zadelbuis wat dunner is, is de klem van mijn voorderrie ook te groot. Is dit gewoon op te lossen met een stukje rubber tussen klem en zadelbuis?
Bedankt maar weer!