Ik jou ook niet Het is alweer 2 1/2 jaar geleden dat ik 'm uitpakte. plaatjetwo-one schreef:Hmm, raar, als ik in de rockshox spare parts catalog kijk, dan staat daar toch echt over die 20mm spacers de volgende tekst: "All-Travel Spacer Kit (not compatible with SID/Reba/Revelation Solo Air Spring)". Ook zijn de air shafts die travel-specific zijn allemaal voor 2013 en oudere reba's en SID, dus ook de jouwe. Weet je zeker dat je geen 2012 dual air versie hebt?ThaSingleTrackMastah schreef: Bij mijn Reba solo air 2013 (gekocht in aug 2012) zat volgens mij toch echt een een 20mm spacer (en een setje reserve seals, slecht voorteken...).
Op de vorkpoot staan in ieder geval 2 sag metertjes, 80 en 100mm
Maar ik heb 'm 100mm gelaten, dus verder geen ombouw ervaring met deze vork.
Ik wil niet bekritiseren, alleen even zorgen dat er geen tegenstrijdige informatie in dit thread staat
Er zit maar 1 ventieltje op, echt waar. Ook heb ik 'm al een paar keer opengemaakt voor nieuwe olie en vet.
Dual air zou me wel zijn opgevallen, dus het is zeker soloair.
Maar deze vork heb ik al in juli of begin augustus 2012 ontvangen. Mogelijk was RS nog in de veronderstelling dat ik 'm misschien terug zou willen bouwen ?
Is dit een vreemde eend in de bijt, soort tussengeschoven model ? Reba met de soloair van de Recon???
(dus ik ben genaaid...)
Anyway, de linker dustwiper plopte er uit en hij moet dus toch uit elkaar.
Vork is na dit incidentje vervangen door een 120mm Minute, de Reba ligt in de schuur.
Reserve seals en wipers heb ik nog, zat bij de vork (slecht voorteken?).
Ik ga eens kijken wat ik aantref. Als de vork weer te reanimeren is had OBOM wel interesse.
Na het lezen van deze post wellicht niet meer...