Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 22 december 2016, 13:27 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: heeft kleine wielen
Dan heb je goed mazzel gehad! Ik heb toch echt een paar weken pijn gehad en moeilijk geslapen...

Merk nu af en toe nog wat gekraak in mijn schouder, maar het werkt allemaal wel weer gelukkig.

Blogje
SYS: "The Chief" + Commencal LTHT

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: di 27 december 2016, 22:21 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: een schuur vol
Pff vorige week voor de derde keer sleutelbeen gebroken. Nu na 10 dgn gaat het wel redelijk. Dit keer een nette breuk, veel minder pijn dan vorige keer. Volgens de arts hoef ik mijn mitella ook al minder te gebruiken zodat elleboog en schouder niet al te stijf wordt. Kan ook al redelijk goed op de tacx trainen. Baal er wel flink van. Want had na 2 keer toch wel beloofd dit nooit meer te doen.

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: wo 28 december 2016, 12:50 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: doet het prima.
Voor de dérde keer? Wat doe jij dan?

Trek Superfly 7 2015 - retired
Stevens Fluent ES 2011 - retired
Stevens S7 '09 - SLX/XT - retired

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 28 december 2016, 22:18 
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Scott Scale RC World Cup 2017, Cannondale CAADX crosser, Cannondale SuperSix EVO
Kapitein Iglo schreef:
Vallen of heel hard tegen een boom aan rijden.
Overigens staat bij mij de teller op 4 (in 26 jaar) met gebroken sleutelbenen waarvan 3 het mes er in ging. Maar per gereden km valt het wel weer mee.......

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: do 29 december 2016, 12:36 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: een schuur vol
Kapitein Iglo schreef:

3 keer over de kop geslagen. 2 keer met CX 1 keer nu dus met MTB. Ja pech, dommigheid. Fiets erg veel, dus de kans dat je valt is dan ook wat groter denk ik. Wellicht moet ik met mijn 52 jaar ook wat rustiger aan gaan doen......

De 2e keer was echt pijnlijk en veel last gehad, 10 weken niet fietsen. Nu gaat het redelijk, slapen is nog waardeloos maar kan al redelijk zonder mitella lopen na 10 dgn. Op tacx is het ook wel te doen nu.

Profiel   WWW

BerichtGeplaatst: wo 1 november 2017, 20:18 
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: VanNicholas Zion RH '16 Rohloff, Gates Belt en Lefty
Na het lezen van bovenstaande posts, geloof ik dat het bij mij ook wel redelijk gaat:

Za. middag (21-10) gebroken (rechts :(( ) - Ma. trauma chirurg - Do. (26-10, had voor mij eerder gemogen) operatie - Za. zonder sling en pijnmedicatie - Zo. (29-10) op de Tacx - Ma. auto rijden (manueel) - Di. avond (31-10) drukste avondspits van het jaar :-{ - 'gewoon aan het werk (ICT)' ...

Wel drukkende en trekkende pijn, belabberd slapen (links is er ook nog iets met de ribben) maar al met al goed te doen.

Als ik geen terugval krijg, dan verwacht ik deze maand weer op de MTB te zitten :wink:

Ik had geen andere keuze dan een operatie, maar daar zal ik de volgende keer ( :-? ) ook voor kiezen. Hopelijk blijft het plaatje tot na mn crematie zitten :-q

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 2 november 2017, 22:18 
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Salsa Beargrease, Canyon Dude en Cannondale Flash 29er
Kok70 schreef:
Na het lezen van bovenstaande posts, geloof ik dat het bij mij ook wel redelijk gaat:

Za. middag (21-10) gebroken (rechts :(( ) - Ma. trauma chirurg - Do. (26-10, had voor mij eerder gemogen) operatie - Za. zonder sling en pijnmedicatie - Zo. (29-10) op de Tacx - Ma. auto rijden (manueel) - Di. avond (31-10) drukste avondspits van het jaar :-{ - 'gewoon aan het werk (ICT)' ...

Wel drukkende en trekkende pijn, belabberd slapen (links is er ook nog iets met de ribben) maar al met al goed te doen.

Als ik geen terugval krijg, dan verwacht ik deze maand weer op de MTB te zitten :wink:

Ik had geen andere keuze dan een operatie, maar daar zal ik de volgende keer ( :-? ) ook voor kiezen. Hopelijk blijft het plaatje tot na mn crematie zitten :-q

Beterschap. Ik was blij dat na mijn operatie en de genezing van de gecompliceerde breuk mijn ijzerwinkel weer verwijderd was. Had er erg veel last van.

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56