ervaring verwarmde handschoenen

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Plaats reactie
ief
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 21 augustus 2006, 20:00
Mijn mountainbike: Canyon Lux SLX 2021

Heeft iemand ervaring met verwarmde handschoenen en kan je hier wat meer over vertellen?
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Waar ben je naar op zoek? Ik neem aan dat je nu koude handen heb?
Dat heb ik ook altijd, maar ik heb echt goede winter handschoenen gekocht en tot een graad of -10 blijven mijn handen nu warm.

Dus gewoon zonder verwarming
Gebruikersavatar
Cycling4Care
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: ma 21 november 2011, 19:37
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2024 Silver/Blue
Contacteer:

Wat voor handschoenen heb je Japie? Krijg mijn handen nm rond het vriespunt al niet op temperatuur :-{
Lekker fietsen en het goede doel steunen? Kijk op http://www.cycling4care.nl

Zin in om bij de mooiste MTB vereniging van Oosterhout en omstreken te komen fietsen? Kijk dan op: http://www.mtboosterhout.nl
MdBruin
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: wo 18 december 2013, 18:17
Mijn mountainbike: Giant Talon 29'er 1 2014

Ik herken het probleem ook wel, snel koude handen.
Heb nu een tijdje endura winter handschoenen met windstopper en waterproof, zijn lekker warm. Ook bij geen fiets activiteiten maar bij rustig wandelen.
Hazzard
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 30 oktober 2016, 19:23

Verwarmde handschoenen? accuutje aan boord? :D
Ik heb bij -6 mijn lange fietshandschoenen aangedaan (textiel/leerstukjes) en daarover fleecehandschoenen. Ging voor mij goed wat de warmte betreft als je actief fietst.
Ik denk dat iedereen zijn eigen dingetje of handschoen heeft.
De 1 heeft dunnere aderen in zijn handen dan de andere waardoor de ene persoon sneller koud heeft dan de persoon met dikkere aderen.
Wat ik van een prof hoorde was plastic handschoentjes dragen onder de handschoen. Voor hoe lang dit goed gaat weet ik niet..
Tiger1050
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 15:07
Mijn mountainbike: Zeewolde

Plastic handschoentjes zou ik zelf niet doen, tenminste ik heb het wel eens gedaan maar het zweet kan nergens heen en dat koelde zeg maar af waardoor ik het nog kouder kreeg, misschien met goede handschoenen die dan wel winddicht moeten zijn.

Ik heb verwarmde handschoenen van gerbering, 7 volt met drie standen, en die bevallen super nadeel ze zijn niet waterdicht, dus met een flinke bui werkt het niet,volgens mij is er nu een nieuw model uit die dus wel waterdicht is, maar met droog en koud weer prima te doen voor een moie rit van drie a vier uur.
Mijn vrouw zei of de fiets er uit of ik .....................................................................................................................soms mis ik haar
Plaats reactie