Loslopende honden

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Kees in point, Jan Willem. Is het niet de baas, dan is het wel de vorige baas die een hond heeft verpest.

Wat betreft dat vooroordeel, ze bestaan wel, maar er zij ook klerenkasten met lieve bulldogs. Als je daar met zenuwachtige vooroordelen op af loopt, kan je eigen hond dáár weer op reageren en de boel niet vertrouwen. En na een aanvaring klopt het vooroordeel ook nog... Deels self-fulfilling prophecy dus.

Zo zie ja maar weer, tis best wat om een hond te hebben en dat allemaal goed te laten gaan.
M.A.S
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 497
Lid geworden op: za 25 februari 2012, 20:31
Mijn mountainbike: focus whistler bulls sharptale

Jep ik heb er 4 met een "rugzak" en best ingewikkeld
Gisteren nog naar strand onze honden aan de lijn (want was aanlijngebied) komt eigenaar met zo'n hap slik weg hondje aangewandeld los maar aan de voet .
Hij zij trots zo moet het ,dus wij neehee hij moet aan de lijn .
Maar ach paseren ging aardig .
Tot dat we voorbij waren hondje in volle vaart achter ons aan tja dan kan ik er ook niks aan doen als de grote Aussie en podenko hem vertellen dat dat niet fijn is .hondje wordt dus plat gedrukt en krijgt een waarschuwing ,dan corrigeer ik niet anders wordt het erger .

Dan moet je het baasje eens horen ,geeft ons de schuld .
En dat soort baasjes verpest hun hond en het losloop beleid voor de rest .

Zo'n topic als dit is leerzaam en zo maar ook oneindig ,mijn tip gebruik gezond verstand en zoek nooit oogcontact .
Speel niet met stokken en schop niet .
Gebruik je fiets als barrière mocht het uit de hand lopen .

Voor de rest zijn alle tips wel gegeven .
Het is alleen geen garantie .

Geef elkaar de ruimte en respect we willen allemaal genieten van het kleine beetje aangelegde natuur in nl
groetjes Marcel
Plaats reactie