Krappe 180 graden bochten maken

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Mooie techniek inderdaad, vooral bij dat eerste filmpje goed te zien...die Youtube filmpjes van GMBN zijn sowieso top vind ik, altijd duidelijke uitleg enzo. :-q
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Voorwiel omzetten is leuk op het vlakke en bij een gematigde hellingshoek, maar als het echt steil wordt ontkom je er toch niet aan. En met extra stijlpunten wat je voor het omzetten van een voorwiel toch ook niet echt krijgt...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Heel leerzaam filmpje met erg goede rijders.
Alleen zit die vent een verhaal op te hangen waarom een rijder 2 cm eerder uit een bocht komt.
Dit omdat de beste net iets beter zijn lijn kiest en iets verder kijkt.
Leuk als je pro bent, maar de basis lijkt me nu wel duidelijk voor ons amateurs.
Nu snel weer wat vakantie's gaan boeken in de Pyreneeën om die skills te masteren.
:-q
Plaats reactie