Pijn aan nek en rug na val

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

mud mate schreef:Ben ook geen arts maar een foto geeft meer duidelijkheid dan een drukkende dokter... Helaas eigen ervaring :((
Ben bang dat Mud hier de spijker op zijn kop slaat ... , hier dus ook 1 die 16 jaar lang te horen kreeg dat hij artritis in zijn elleboog zou hebben (Ook hierbij alleen vanaf de "buitenkant" beoordeeld door artsen en fysiotherapeuten ... )

Toch na vaak een dood gevoel in arm te krijgen, en pijn .. alsof mijn arm eraf getrokken werd, maar eens aan een bel gaan trekken en daarbij ook wat fotootjes laten schieten bij de röntgenboer.

Nu blijkt dus dat ik "Morbus Panner" heb in mijn elleboog .... , in het kort betekend dit gewoon dat vanaf mijn 16e jaar het kraakbeen in mijn elleboog niet is doorontwikkeld door een slechte toevoer van bloed naar het elleboog .., en om het allemaal nog wat beroerder te maken is ook het kraakbeen wat er zit in rap tempo aan het afbreken/afsterven.

Was dit 16 jaar geleden aan het licht gekomen, hadden ze er wat aan kunnen doen ! (Maar dan had .. juist.. een röntgenfoto genomen moeten worden.)

Ik zou, als je er last van blijft houden, toch maar eens met de dokter in overleg gaan tbv het nemen van een röntgenfoto .

Wees zuinig op je lichaam ! .. je hebt er maar 1 van ! :-q
Plaats reactie