pijn in mijn hand

Welke trainingsvormen zijn er, hoe werkt een hartslagmeter, wat te doen bij blessures, en welke sportdranken en energierepen kun je het beste mee nemen. Alles wat het lichaam van de biker aangaat kan hier gevraagd worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stofeter
All rounder
All rounder
Berichten: 148
Lid geworden op: do 7 februari 2013, 21:34
Mijn mountainbike: Breda

Mensen Ik krijg pijn in mijn linker hand, bij de duim of bij de Pink na gelange Ik de hoek van mijn stuur verander! Heeft iemand een idee?
Mountain biking - it gets under your skin and doesn't let go. It only takes one ride to turn someone from a normal, upstanding citizen into a trail hungry, dirt eating addict. If you're not affected yet, then why not?
Brujeria
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: di 10 april 2012, 22:15
Mijn mountainbike: XTrail Save 5.0 29er

Hoelang duren de ritjes die je maakt?
Wat voor soort pijn? Stekerig, doof gevoel of...
Gebruik je handschoenen (met of zonder kussentjes)?
Hoe heb je je remmetje en shifters afgesteld?
De regel is dat je op je normale fietshouding je arm en hand rechtuit strekt en op het stuur laat rusten, de remhandels in lijn zijn met je stuur.
Hoe is het met je vork? Heb je vering, zoja: werkt het nog naar behoren?
Hoe is je techniek. Waar heb je je ellebogen als je fietst? Naar beneden/opzij?
Zolang je nog kunt zeggen dat je niet meer kunt, kan je nog een héél eind!
Gebruikersavatar
hansvdeeckhout
All rounder
All rounder
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 20 mei 2011, 19:18
Mijn mountainbike: Trek 9.9 / Ghost AMR 7700
Contacteer:

Ik raad je aan eens naar een sport fysiotherapeut te gaan, die kan je er alles over vertellen. Wij kunnen vanaf achter de computer namelijk niets zien... suc6!
"People are like bicycles. They can keep balance only as long as they keep moving" -Albert Einstein
Tripple26
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 7 april 2015, 13:05

Dat ligt eraan. Als er alleen gekeken wordt en er wordt niets gedaan dan ben je snel hersteld. Maar ze kijken natuurlijk niet voor niets. De uitgebreidheid van je letsel en de uitgebreid van de behandeling bepaalt uiteindelijk hoe, en hoe snel, je je knie weer mag belasten. Je behandelend orthopeed kan je daar preciezer over informeren, zeker na je artroscopie. Heb je die vraag niet tevoren aan hem of haar gesteld? Je moet het ijzer smeden als het heet is :wink: .
We provide fast success in http://www.esixsigma.co/ dumps exam by using our high quality http:calarts.edu prep resources. We offer up-to-dated uconn.edu dumps with definite guarantee of network+ training success
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

TS:
Mensen Ik krijg pijn in mijn linker hand, bij de duim of bij de Pink na gelange Ik de hoek van mijn stuur verander! Heeft iemand een idee?
Tripple26 met eerste post:
De uitgebreidheid van je letsel en de uitgebreid van de behandeling bepaalt uiteindelijk hoe, en hoe snel, je je knie weer mag belasten.
Welkom! Gevalletje verkeerde topic?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Denk ook dat stofeter na een slordige twee jaar toch wel van zijn pijnlijke hand af is?
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Nou ja, dat staat natuurlijk nergens ;).

Had ik niet eens gezien... hihi
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie