goeie mtb of weg ermee?

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Stuntrijder
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: do 18 september 2003, 12:54
Mijn mountainbike: Cannondale F500 / Gazelle Extreme

Weg ermee, op weg naar het bos...... :-q
Biking Neigbours Exloo ( BNE )
Loco-Motion
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 3 november 2002, 23:58
Mijn mountainbike: een kapot balhoofd hebbende.

wow.
liquid
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1333
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 00:46
Mijn mountainbike: Spectral CF

Kerel ga fietsen !!! een maat van mij heeft de zelfde alleen de vork is minder verder maakt hij drop offs van 2.5 meter dus leer eerst maar es mee omgaan en ga dan zo'n specifiek ua fietsje kopen. hij heeft em trouwens voor 875 gekocht als je dan perse een indicatie wil.
HAVE you gazed on naked grandeur where there's nothing else to gaze on,
Big mountains heaved to heaven, which the blinding sunsets blazon,
Black canyons where the rapids rip and roar?
And the wild is calling, calling . . . . let us go.
g-zero stuif
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: za 13 december 2003, 20:59
Mijn mountainbike: scott g-zero fx3, deore hydraulische schijven, marzocchi z1 fr, xt afgemonteerd
Contacteer:

JA, dat ben ik!!!
heerlijke fiets, alleen zo te zien heb je nog de standaard vering... ik heb zelf achter een rock shox demper en ga binnenkort een andere voorvork kopen. Idd spatborden eraf en gaan!! Als ik de foto vergelijk met mijn fiets staat je zadel een beetje te schuin naar achter, zoals anderen ook al aangaven.. Je hebt ook mooie kabel naar je remmen, hydrolische schijven?
-------------------
for shizzle dizzle
-------------------
Rgr^
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 12:49
Mijn mountainbike: 2004 Specialized Stumpjumper FSR Pro Disc, full XT/XTR met Snelle Fredjes eronder
Contacteer:

Goede bike hoor, kan je zo bos mee in! Alleen persoonlijk zou ik er wel andere banden onder gooien die iets meer profiel hebben (als je het zwaardere crosswerk wilt gaan doen tenminste) .

Rogier
Sambal bij?
guido_gorisse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: zo 16 november 2003, 19:34
Mijn mountainbike: Scott Scale 710
Contacteer:

klopt maar ik denk dat je hier voorlopig weinig aan hoeft te veranderen als je er op blijft fietsen.
En als je het dan later na wat conditie opgebouwd en wat vaker een mooi ronde of afdaling gefietst het hebben nog leuk vind kun je altijd nog het een en ander veranderen (voorvork en crankset)
Maaer met deze fiets zoals ie nu is kun je zeker lekker mee aan de gang.
mooi ding :-q
Ellino
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 18 juli 2003, 21:58
Mijn mountainbike: Cannondale F600 SL
Contacteer:

Mooie bike man! Een goed begin is het halve werk." Dat goed begin heb je. Lekker aan je conditie werken! v.w.b. Die Camelback; Alleen water in doen! Een speciaal schoonmaaksetje is aan te bevelen. Neem wat losse dextrosetabletten mee.
Gr. El Lino
Gewogen en....licht genoeg bevonden!
Plaats reactie