Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 18 december 2017, 22:10 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Gisteren weer even wat meter`s gemaakt om wat gevoel te krijgen met de pedalen, even gespeeld me de HT, was er niet helemaal gerust op of ik niet van de pedalen zou stuiteren met een HT.
Even wat trappen en steile afdaling gedaan, ging top, zie me eigen nog niet vol gas over de X-Line gaan ( de bos segmenten dan ), maar dat is wel het streven :-D .

Wat ik na 2 ritjes wel gemerkt heb is regelmatig pedalen aan de grond, dus nog een dingetje waar aan gewerkt moet worden.

Pedalen zijn wel blijvertjes denk ik, veel grip, veel vrijheid en makkelijk op en afstappen op lastige trails, misschien maar een 2e set aanschaffen voor de fully, ze zijn nog in de sale bij BC.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 16 januari 2018, 22:01 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Ondertussen een aantal ritjes gemaakt in de buurt, nog een 2e set pedalen bijgekocht, scheelt weer omzetten als je rouleert op 4 fietsen.
Moet zeggen dat het met elke rit beter voelt, de 5/10 zitten echt goed vast op de pinnen.
Heb er nog geen echte trails met stenen / wortels en jumps mee gereden.
Betrap me er wel elke keer op dat ik nog steeds uit wil klikken als ik af wil stappen.

Afbeelding
Afbeelding

Ging prima op de racefiets, geen last met "pedaleren" bij 95 a 100 omwentelingen, alleen ff uitkijken met scherpe bochten zodat de pedalen niet aan de grond liepen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 16 januari 2018, 23:26 
Extreme Biker
Extreme Biker
Even nieuwsgierig: waarom flats op de racefiets?

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2