zoektocht naar eerste bike

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
anthonyboer2
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 6 mei 2017, 14:34

Hi allemaal,

zo als de titel van het topic al zegt ben ik opzoek naar een starter bike, na een beetje rond te hebben gekeken
op het forum en wat verschillende sites zeggen ben ik uitgekomen op deze bike.

https://www.12gobiking.nl/cube-aim-sl-2 ... AoKv8P8HAQ" onclick="window.open(this.href);return false;

nou is mijn vraag aan jullie is dit een redelijke starter bike of is er iets beter te vinden
binnen m'n budget van rond zo'n 500 euro.

Ik zal hem voornamelijk gebruiken om naar school en werk te komen en hem zo nu en dan eens eens bos pad mee op te nemen, maar nog niks al te extreem.
eventuele aanraders voor een spatbord zouden ook van harte welkom zijn.

alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Morsbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 09:24
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

Voor je budget en gebruik is dat een prima fiets. Wil je meer de track op dan wellicht een goeie tweedehands. Tip voorspatbord: google eens op mash guard. Achterspatbord geen ervaring mee
Vaak bu-j te bange!

Mijn bike
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Marsh guard, naar Jason Marsh (mechanic van Greg Minnaar). Bijzonder efficient (gezien de eenvoud / gewicht) om de spray en modder uit je ogen / van je goggles te houden maar veel meer moet je er niet van verwachten...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Bike_MiKo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 10 februari 2017, 16:15
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

Wat Morsbiker zegt.
+1
Plaats reactie